arssus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest

Wat je nu zegt is echt bullshit !!!
Vraag maar aan Bram hoelang die op acc is Hahahah Gast ga is navragen voordat je zo gaat beginnen sprekn ;) En over intern moeten jullie van Queim echt niet praten LOL!! Steeds iedereen die een bedreiging kan zijn van de wereld laten jullie joinen pffff :eek:
Ohjah op speeds speel ik vaak solo en de mensen komen mij vragen, dus beter hou je je smoel ;)Als je wilt zien dak geen skills heb kun je op speed komen ^^



Ik heb met Bram en nog wat andere toppers uit oud Discre op TribalwarsMasters gespeeld waar we een topstart hadden echter heeft onze luiheid ons de das om gedaan. Ik heb vaak met hem over W27 gesproken en ik weet dat hij later op het account is gekomen, echter weet ik ook dat jij het niet van je def skills moet hebben je stacked liever een dorp dan dat je een treintje sniped al vraag ik me af of jij überhaupt wel kan snipen.

In principe had jij met gemak rang 1 moeten staan als je het een beetje slim aanpakte, tenslotte liet jij princeV tot 100k edelen en toen internde je hem weer tot 30k en dat 2 of 3 keer. Hier kan ik al heel snel uit opmaken wat voor niveau (Buiten bram om) op interncatrez speelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan