arssus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Robin, kom maar lekker op voor je stamgenootje, maat Mehdi zuigt echt wel hard. Al die interners die w27 verzieken, reken hem er ook maar bij. Het enige beetje respect die alcatraz mag hebben is dat Bram er ook speelt.

Ik bedoel dat het fucking vakantie is en jij niets anders doet dan tw'en. Het was dan ook nog eens puur faken.. Moest het nu nog een echte massa geweest zijn.

LOL hhahahah ik ben echt niet de grootste interner hier op w27 Haahahh :D
Iedereen zou een aanbod van dorpjes aanemen!! Jij ook, leugenaar!!
Robin vind mij een aap ? Geeft niet wij houden nog steeds van elkaar ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop toch dat je zelf ook een keer in gaat zien dat je een complete retard bent. Robin post tenminste nog enige inhoud, maar jouw posts halen niet eens het niveau van een ADHD-peuter.
 

DeletedUser38984

Guest
Ik hoop toch dat je zelf ook een keer in gaat zien dat je een complete retard bent. Robin post tenminste nog enige inhoud, maar jouw posts halen niet eens het niveau van een ADHD-peuter.

Ooow daar hebben we onze autist die zo'n grote muil had op W28. Waar was die gebleven toen ik rang 1 stond vent?
 

DeletedUser

Guest
Ooow daar hebben we onze autist die zo'n grote muil had op W28. Waar was die gebleven toen ik rang 1 stond vent?

Stond jij rang 1 ? Hoelang en met wie ? Volgens speelde je met Robin en dan is het niet zo gek dat je nr 1 stond, hij heeft de laatste werelden keer op keer goede rankings. Ik wed dat je mss een weekje nr 1 hebt gestaan, nu sorry hoor maar dat intereseert me geen ene biet.

Wel triest dat je autisme erbij moet halen, getuigt van weinig respect naar de mensen die lijden onder die aandoening.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop toch dat je zelf ook een keer in gaat zien dat je een complete retard bent. Robin post tenminste nog enige inhoud, maar jouw posts halen niet eens het niveau van een ADHD-peuter.

Retarder als jou is niet mogelijk ;) Stinkende meeloper!!
 

DeletedUser38984

Guest
Stond jij rang 1 ? Hoelang en met wie ? Volgens speelde je met Robin en dan is het niet zo gek dat je nr 1 stond, hij heeft de laatste werelden keer op keer goede rankings. Ik wed dat je mss een weekje nr 1 hebt gestaan, nu sorry hoor maar dat intereseert me geen ene biet.

Wel triest dat je autisme erbij moet halen, getuigt van weinig respect naar de mensen die lijden onder die aandoening.

Ooow wat een onzin joh. Het respect is trouwens allang weg voor jou hoor. Zo'n egoistische snol als jou moet je levenslang bannen. Beetje te groot doen op het AF, gaat het goed met het account is er geen leven meer te bekennen zelfs niet na een paar replies. En dan nu is het opeens Robin zijn schuld. Geloof me jochie, het team dat toen rang 1 speelde was het 24/7 team. En daar deed iedereen aan mee, niet alleen Robin. Dus wees nou maar stil tegen Mehdi of Robin en probeer je, je gewoon te gedragen en toegeven dat je domweg fout zat.
 

DeletedUser

Guest
Stond jij rang 1 ? Hoelang en met wie ? Volgens speelde je met Robin en dan is het niet zo gek dat je nr 1 stond, hij heeft de laatste werelden keer op keer goede rankings. Ik wed dat je mss een weekje nr 1 hebt gestaan, nu sorry hoor maar dat intereseert me geen ene biet.

Wel triest dat je autisme erbij moet halen, getuigt van weinig respect naar de mensen die lijden onder die aandoening.

Leuk dat je hetgeen wat hij zei over autisme rechtzet, zo zie je maar dat je wat leerde uit onze vorige discussie ^^

Anyway, w25 stond ie rank1 op CJ toen hij rond de 1.7mio denk ik? In het nieuwe team zat die op CJ ging.

W28 stond hij samen met ik op Egoism 1e maar duurde idd niet lang, mede doordat ik stopte daar
 

DeletedUser

Guest
Ooow wat een onzin joh. Het respect is trouwens allang weg voor jou hoor. Zo'n egoistische snol als jou moet je levenslang bannen. Beetje te groot doen op het AF, gaat het goed met het account is er geen leven meer te bekennen zelfs niet na een paar replies. En dan nu is het opeens Robin zijn schuld. Geloof me jochie, het team dat toen rang 1 speelde was het 24/7 team. En daar deed iedereen aan mee, niet alleen Robin. Dus wees nou maar stil tegen Mehdi of Robin en probeer je, je gewoon te gedragen en toegeven dat je domweg fout zat.

Ik was degene die zei wat je moest uppen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaa maar dat komt ook omdat ik niet zo'n hoge pief was. :p
Sven en jij hadden meer de leiding

Dus jij was gewoon de slet die het kutte werk uit voerde ?

Dude, in het verleden stelde je geen zak voor en blijkbaar doe je dat nog steeds niet.

gaat het goed met het account is er geen leven meer te bekennen zelfs niet na een paar replies

Welke replies?

Geloof me jochie, het team dat toen rang 1 speelde was het 24/7 team.

Als je 24/7 er bent is het ook niet bar moeilijk om nr 1 te kunnen staan.

Besides, ik beschuldig Robin nergens van. Het was juist een subtiel compliment omdat ik hem natuurlijk niet zomaar de hemel in kan prijzen, dat zou niet binnen mijn rol passen. :D
 

DeletedUser38984

Guest
Dus jij was gewoon de slet die het kutte werk uit voerde ?

Dude, in het verleden stelde je geen zak voor en blijkbaar doe je dat nog steeds niet.

gaat het goed met het account is er geen leven meer te bekennen zelfs niet na een paar replies

Welke replies?

Geloof me jochie, het team dat toen rang 1 speelde was het 24/7 team.

Als je 24/7 er bent is het ook niet bar moeilijk om nr 1 te kunnen staan.

Besides, ik beschuldig Robin nergens van. Het was juist een subtiel compliment omdat ik hem natuurlijk niet zomaar de hemel in kan prijzen, dat zou niet binnen mijn rol passen. :D

Wat stel jij eigenlijk voor? Want na W11 heb ik niks meer gezien van je. Naja behalve je domme nutteloze en vage posts die mij ''moesten'' beledigen? Of was het gewoon voor de lol?

Tjaa doe het is na, maak een team 24/7 en sta rang 1. W29 misschien iets voor je?

En replies heb ik zoveel gemaakt en niet dom doen nu, want je doet al dom genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Wat stel jij eigenlijk voor? Want na W11 heb ik niks meer gezien van je. Naja behalve je domme nutteloze en vage posts die mij ''moesten'' beledigen? Of was het gewoon voor de lol?

Tjaa doe het is na, maak een team 24/7 en sta rang 1. W29 misschien iets voor je?

En replies heb ik zoveel gemaakt en niet dom doen nu, want je doet al dom genoeg.

W28 waren we echt niet 24/7 lol :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Heel erg zonde dit :( W27 verliest een topspeler en ook nog is een geweldige persoonlijkheid.

Zonde dat je stopt Arssus :(
 

DeletedUser

Guest
Wat stel jij eigenlijk voor? Want na W11 heb ik niks meer gezien van je. Naja behalve je domme nutteloze en vage posts die mij ''moesten'' beledigen? Of was het gewoon voor de lol?

Tjaa doe het is na, maak een team 24/7 en sta rang 1. W29 misschien iets voor je?

En replies heb ik zoveel gemaakt en niet dom doen nu, want je doet al dom genoeg.

Na W11 ben ik anoniem gegaan, dus het kan heel goed kloppen dat je weinig weet van de accounts erna. ;) (Bovendien ben ik gestopt geweest van start w12 tot start w15)

Nuja 24/7 team maken is niet moeilijk, je neemt gwn 6 man en je hebt al ongeveer 24/7, het is juist de kunst rang 1 te staan zonder 24/7. Mwoah, ik ga idd W29 starten, en meedingen naar de topplekken.

Welke replies dan ? Want jij had het over onbeantwoorde replies, en dat zijn er geen want ik beantwoord ze allemaal. Grappig dat jij juist degene bent die over dom zijn begint want toe nu toe ben jij de op een na grootste retard die hier rond loopt, niemand kan op dat gebied tippen aan Mehdi! :cool: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan