arssus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hij dodged zen troepen wel niet & er staat 9995/9995 ofzo in die barbjes vn hem hé :p
 

DeletedUser

Guest
Arssus staat op deleted omdat hij niet wilt meevechten om de overige barbs(vorige dorpen van em) tegen de interners

Verdediger: arssus
Doel: xxxx

Aantal: 0 0 6453 100 3024 0 300 40 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Arssus staat op deleted omdat hij niet wilt meevechten om de overige barbs(vorige dorpen van em) tegen de interners

Dat is dus geen antwoord op onze vraag e ;)
Hoe komt het dat hij in eerste instantie die dorpen is verloren?
 

DeletedUser

Guest
Dat is dus geen antwoord op onze vraag e ;)
Hoe komt het dat hij in eerste instantie die dorpen is verloren?

Oww, gevolg van die ban :p 30% halvering.

Wel zonde dat arssus-team gestopt is. Ik had gehoopt dat ze(ondanks die ODA en niet edelen van dorpen die ze clearden ofzo :p?) top5 gingen staan & dat ik meer had kunnen zien van hun op deze wereld :(
 

DeletedUser

Guest
Ach hoe zielig.

Even gaan juichen dat iemand op delete gaat omdat hij een ban heeft gekregen.

Dan mag je je eigen nog geen goede speler noemen. Maar dan ben je ook niet als je hier mee blij bent.

Noob damn. Get alive, en jij wilt dat men je serieus neemt?
 

DeletedUser

Guest
De reactie van R. kan niemand appreciëren, maar team-arssus kent de regels volgens mij wel & het is dan ook aan hun eigen te wijten?
 

DeletedUser

Guest
Ach hoe zielig.

Even gaan juichen dat iemand op delete gaat omdat hij een ban heeft gekregen.

Dan mag je je eigen nog geen goede speler noemen. Maar dan ben je ook niet als je hier mee blij bent.

Noob damn. Get alive, en jij wilt dat men je serieus neemt?
Je conclussie's zijn nog slechter dan die van men zusje van 11. Hoezo kan jij concluderen of je nu een goede speler bent al dan niet als je blij bent dat er iemand banned werd? Ik heb respect voor hun hoor, dat gaf ik hier boven ook nog aan.

Je laatste zin, wat the hell bedoel je daar nu mee? Of is dat weer zo één van je zinnetjes om je post iets langer te laten maken zo dat je denkt eindelijk stoer te zijn? Want zo wil jij hier wel over komen hé? Wel ik kan je zeggen, doe een betere poging, je slaagt er helaas voor jou niet erg in
 

DeletedUser

Guest
De reactie van R. kan niemand appreciëren, maar team-arssus kent de regels volgens mij wel & het is dan ook aan hun eigen te wijten?

Helemaal true. De manier waarom het allemaal is gebeurd die ban is gewoon belachelijk. Dat R. hiervan kan profiteren is leuk voor hem. Kan hij weer wat groeien.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal true. De manier waarom het allemaal is gebeurd die ban is gewoon belachelijk. Dat R. hiervan kan profiteren is leuk voor hem. Kan hij weer wat groeien.

Daarnet vond je het nog zielig dat ik er kan van profiteren, maar wat kan ik eraan doen dat ze de regeltjes niet kennen?
 

DeletedUser

Guest
Helemaal true. De manier waarom het allemaal is gebeurd die ban is gewoon belachelijk. Dat R. hiervan kan profiteren is leuk voor hem. Kan hij weer wat groeien.

Belachelijk niet echt, want het zal wel terecht zijn zeker? :(
R. heeft trouwens gezegd waarom team GOTA niet snel groeit de laatste week. Het is bovendien voor velen vakantie. ;)

Ik zie liever GOTA op plaats 1 met een goed ODA etc., dan 1??1 die amper ODA heeft & momenteel alleen maar gratis dorpjes edelt..
 

DeletedUser

Guest
Daarnet vond je het nog zielig dat ik er kan van profiteren, maar wat kan ik eraan doen dat ze de regeltjes niet kennen?

Belachelijk niet echt, want het zal wel terecht zijn zeker? :(
R. heeft trouwens gezegd waarom team GOTA niet snel groeit de laatste week. Het is bovendien voor velen vakantie. ;)

Ik zie liever GOTA op plaats 1 met een goed ODA etc., dan 1??1 die amper ODA heeft & momenteel alleen maar gratis dorpjes edelt..

Jongens? Weten jullie hoe hij gebanned is? Nee, dus oordeel er maar beter niet over.

Ik zie liever iemand met skillz en met uitstraling op rang 1 staan. Iemand die deftige post kan typen en niet gaat juichen als zijn buur op barbaar komt te staan.

W13 werd er bij spelers die gebanned werden een nap gesloten dat hij of zij zich kon herstellen. Dat is pas respect hebben voor je tegenstander
 

DeletedUser

Guest
Jongens? Weten jullie hoe hij gebanned is? Nee, dus oordeel er maar beter niet over.

Ik zie liever iemand met skillz en met uitstraling op rang 1 staan. Iemand die deftige post kan typen en niet gaat juichen als zijn buur op barbaar komt te staan.

W13 werd er bij spelers die gebanned werden een nap gesloten dat hij of zij zich kon herstellen. Dat is pas respect hebben voor je tegenstander

Is vanboven in het topic ergens vermeldt of klopt die info niet? ;)
Wie suggereer je?
 

DeletedUser

Guest
Jongens? Weten jullie hoe hij gebanned is? Nee, dus oordeel er maar beter niet over.

Ik zie liever iemand met skillz en met uitstraling op rang 1 staan. Iemand die deftige post kan typen en niet gaat juichen als zijn buur op barbaar komt te staan.

W13 werd er bij spelers die gebanned werden een nap gesloten dat hij of zij zich kon herstellen. Dat is pas respect hebben voor je tegenstander

Ja hoor, het is zelfs op het AF geplaatst geweest waarom ze net geband werden dus ja De Fokke hiervan zijn wij op de hoogte. Dus ja wij mogen er ook over oordelen, dat mag iedereen(ookal lazen ze de reden niet). Oordelen is nog altijd iets passiefs dus zullen de gevolgen ook niet erg zijn.

En dat je nu weer iets haalt uit de oude doos doet er niet toe. Hoezo zouden wij nog zoveel respect moeten hebben voor arssus als je weet wat hij deed met Discre? En als je weet dat hij 360graden opgesloten zit gaat hij er toch ooit aan dus zou een NAP(grappig dat je daarmee afkomt) gewoon weg uitstel van executie zijn.

Maar De Fokke, hoezo heb ik geen skills om nummer1 te staan? Jij hebt ook amper skills, behalve dan je achterlijke bek, maar toch wil je dat iedereen je aanbid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja hoor, het is zelfs op het AF geplaatst geweest waarom ze net geband werden dus ja De Fokke hiervan zijn wij op de hoogte. Dus ja wij mogen er ook over oordelen, dat mag iedereen. Oordelen is nog altijd iets passiefs dus zullen de gevolgen ook niet erg zijn.

En dat je nu weer iets haalt uit de oude doos doet er niet toe. Hoezo zouden wij nog zoveel respect moeten hebben voor arssus als je weet wat hij deed met Discre? En als je weet dat hij 360graden opgesloten zit gaat hij er toch ooit aan dus zou een NAP(grappig dat je daarmee afkomt) gewoon weg uitstel van executie zijn.

Maar De Fokke, hoezo heb ik geen skills om nummer1 te staan? Jij hebt ook amper skills, behalve dan je achterlijke bek, maar toch wil je dat iedereen je aanbid?

Haha, als je die kant op wilt gaan. Achterlijke bek. Het verschil is dat ik niet wil dat iemand mij pro noemt of zeg dat ik goed ben. Als iemand tegen jouw zegt dat je noob bent, krijg je zo'n achterlijke reactie. Achterlijke bek.

Da's het verschil ;)

En wat is het punt? Als mijn tegenstanders gebanned waren gaf ik ze gewoon tijd om te herstellen. Maar ind in jouw geval zou ik dat ook niet doen want dan werd je geownt. Zelfs al had hij 360° front ;)

Iedereen aanbid mij zonder dat ik het vraag. Jij zou het ook willen maar iedereen vind je gwn een douchebag ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan