anime series

DeletedUser

Guest
Zou de volgende aflevering van Naruto weer een gewone zijn, en geen filler ?
Ik denk dat de fillers stillaan terug bij het gewone verhaal aansluiten, hoogstens nog een filler of 4 denk ik.


En One Piece is vet aan het worden! Straks wordt de crew gesplitst :( momenteel aan episode 399.
 

DeletedUser57892

Guest
Nog 1 of 2 fillers van naruto, we krijgen nog een chapter van Kakashi the jonin. Daarna is er nog amper verhaal om er nog wat bij te vertellen.
Vervolgens komt er een heel belangrijk hoofdstuk, no spoilers.

Ow haha veel plezier met die arc the annoying oranga. De feelings gaan komen haha.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het nu al kut dat ze uit elkaar gaan.
Achja, ongeveer 100 episodes dat ze uit elkaar zijn.

Zijn dat leuke arcs, die Marineford arc / impel down, Lily Amazone Arc ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Impel down vond ik wel mee vallen hoor. Beetje langdradig, alleen het einde is leuk van die arc.
 

DeletedUser

Guest
weer een mooie aflevering, volgende week begint hopelijk het gevecht in block C en ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren waar sanji het over heeft
 

DeletedUser5312

Guest
haha zo nice als je de manga neit leest eigenlijk, ik weet al lang wat er aan de hand is :p
 

DeletedUser

Guest
:) Ik ga hem straks kijken maar ik denk dat het Meruem vs Netero is zeker ?
 

DeletedUser

Guest
:) Ik ga hem straks kijken maar ik denk dat het Meruem vs Netero is zeker ?

Yup, en het is volgens Forneverworld (toch wel redelijk bekend, bekijkt heel veel animes check zen youtube) de beste anime aflevering van 2014, en dan bedoelt hij van ALLE anime niet enkel HxH
 

DeletedUser

Guest
haha zo nice als je de manga neit leest eigenlijk, ik weet al lang wat er aan de hand is :p

En dan? Ik heb nooit begrepen dat mensen het erger vinden om door een boek/strip gespoiled te worden voor een film/serie dan andersom.

Yup, en het is volgens Forneverworld (toch wel redelijk bekend, bekijkt heel veel animes check zen youtube) de beste anime aflevering van 2014, en dan bedoelt hij van ALLE anime niet enkel HxH

Waarom komt hij dan niet verder dan de typische shounenreeksen?
 

DeletedUser

Guest
Waarom komt hij dan niet verder dan de typische shounenreeksen?

Voor de views natuurlijk, hij gaat zijn tijd niet verspillen aan reviews van anime/manga waar weinig mensen naar kijken omdat dat niets oplevert en mensen misschien unsubscriben omdat ze die content niet op hun youtube startpagina willen zien staan.
 

DeletedUser

Guest
Voor de views natuurlijk, hij gaat zijn tijd niet verspillen aan reviews van anime/manga waar weinig mensen naar kijken omdat dat niets oplevert en mensen misschien unsubscriben omdat ze die content niet op hun youtube startpagina willen zien staan.

Zijn MAL-lijst ooit al eens bekeken? Zijn interesse beperkt zich tot dat soort series. Hij kijkt bijlange niet alle anime, zelfs niet wanneer deze erg veel teweeg hebben gebracht toen ze aangekondigd werden - zoals het tweede seizoen van Mushishi.
 

DeletedUser

Guest
Zijn MAL-lijst ooit al eens bekeken? Zijn interesse beperkt zich tot dat soort series. Hij kijkt bijlange niet alle anime, zelfs niet wanneer deze erg veel teweeg hebben gebracht toen ze aangekondigd werden - zoals het tweede seizoen van Mushishi.

Nope, ik kijk zelf ook niet veel anime dus ik vond dat hij al veel anime keek. Ik ken er niet veel van hoor, vond het gewoon speciaal dat hij vond dat het beste aflevering van 2014 was. Hij kan er natuurlijk naast zitten ;)
 

DeletedUser

Guest
Nope, ik kijk zelf ook niet veel anime dus ik vond dat hij al veel anime keek. Ik ken er niet veel van hoor, vond het gewoon speciaal dat hij vond dat het beste aflevering van 2014 was. Hij kan er natuurlijk naast zitten ;)

Hij kijkt veel anime, dat ga ik niet tegenspreken, maar zijn interesses zijn te beperkt. Daarbinnen kan hij zinnige dingen zeggen, maar hij zal nagenoeg niks afweten van wat er zich daarnaast allemaal afspeelt. Ik zie zelfs amper echte klassiekers op zijn lijst staan, en zelfs geen film van Miyazaki. Dat is als een filmreviewer die niks van Hitchcock gezien zou hebben.
 

DeletedUser

Guest
ik heb die donderslange filler van naruto overgeslagen, nu bij aflevering 5 ofzo van shippuden, geniaal dat gevecht tegen kakashi :D
 

DeletedUser

Guest
Hij kijkt veel anime, dat ga ik niet tegenspreken, maar zijn interesses zijn te beperkt. Daarbinnen kan hij zinnige dingen zeggen, maar hij zal nagenoeg niks afweten van wat er zich daarnaast allemaal afspeelt. Ik zie zelfs amper echte klassiekers op zijn lijst staan, en zelfs geen film van Miyazaki. Dat is als een filmreviewer die niks van Hitchcock gezien zou hebben.

Daar geef ik je zeker gelijk in, alleen hoeft hij van mij niet meer anime te zien aangezien ik zelf ook maar een select aantal anime bekijk. Dan heb ik liever iemand met zijn kennis die me boeit dan iemand die veel weet maar naar wie ik geen 5 minuten kan luisteren.
Met andere woorden: voor iemand die alleen naar de populairste anime kijkt, was dit zeker een heel erg goede aflevering. Hunter x Hunter 2011 is laatste tijd ook populair geworden omdat het in het algemeen erg goed wordt gevonden en ik raad het je zeker aan om het te bekijken.
 

DeletedUser

Guest
Daar geef ik je zeker gelijk in, alleen hoeft hij van mij niet meer anime te zien aangezien ik zelf ook maar een select aantal anime bekijk. Dan heb ik liever iemand met zijn kennis die me boeit dan iemand die veel weet maar naar wie ik geen 5 minuten kan luisteren.
Met andere woorden: voor iemand die alleen naar de populairste anime kijkt, was dit zeker een heel erg goede aflevering. Hunter x Hunter 2011 is laatste tijd ook populair geworden omdat het in het algemeen erg goed wordt gevonden en ik raad het je zeker aan om het te bekijken.

Een recensent kan veel kennis hebben én het boeiend uitleggen, zelfs op Youtube. Mensen als de Nostalgia Critic of de Angry Video Game Nerd hebben de essentiële kennis over hetgeen ze praten (films en games) en zijn immens populair. En praten ook over alles wat hen interesseert, terwijl mensen zich daar niet voor gaan unsubscriben.

Ik kijk HxH 2011 ook - afgezien van Gintama veruit de beste (langlopende) shounen van de afgelopen jaren. En het was inderdaad een goede aflevering, maar dat is iets anders dan die aflevering uitroepen als de beste van dit jaar die de gehele industrie heeft gemaakt terwijl je eigenlijk niks anders kijkt dan dat soort zaken.
 
Bovenaan