anime series

DeletedUser

Guest
Te veel goeie series die mij beter bevallen dan anime.

Ik bedoelde welke anime. Anime is namelijk gewoon een medium dat even divers is als gewone series. Er zijn anime die zich kunnen meten met de beste live-action series, terwijl er net zoals bij live action zoveel slechte zijn. Don't shoot the messenger ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde welke anime. Anime is namelijk gewoon een medium dat even divers is als gewone series. Er zijn anime die zich kunnen meten met de beste live-action series, terwijl er net zoals bij live action zoveel slechte zijn. Don't shoot the messenger ;)

Ik vind series met echte mensen een stuk leuker dan geanimeerde.
 

DeletedUser52001

Guest
Ik bedoelde welke anime. Anime is namelijk gewoon een medium dat even divers is als gewone series. Er zijn anime die zich kunnen meten met de beste live-action series, terwijl er net zoals bij live action zoveel slechte zijn. Don't shoot the messenger ;)

Hij heeft Seirei No Moribito eerste 3/4 afleveringen van gekeken, en paar van highschool dxd :p
 

DeletedUser

Guest
1 van die 2 was Echi, omdat ik niet wist wat dat was.
Nu weet ik het. Zeer educatief.
 

DeletedUser

Guest
Als ik een anime en een serie met echte mensen naast elkaar leg, dan zal ik altijd voor de echte mensen kiezen dan voor de anime. Dat is juist het punt.

Dacht ik eerst ook, tot ik wat meer gewend begon te raken aan het medium. Beide hebben hun voor- en nadelen. Echte acteurs zijn beter in het overbrengen van emoties dan geanimeerde, maar als het gaat om atmosfeer gaat kan anime weer veel meer. En uiteraard is het medium op zich veel vrijer om je fantasy in volle gang te laten lopen.

Maar goed, in ieder geval heb je een veel opener houding dan de meeste mensen, die het zelfs niet willen proberen door alle vooroordelen :)

1 van die 2 was Echi, omdat ik niet wist wat dat was.
Nu weet ik het. Zeer educatief.

Lol :p

Hij heeft Seirei No Moribito eerste 3/4 afleveringen van gekeken, en paar van highschool dxd :p

SnM is toch een geweldige serie, die ik qua kwaliteit naast de beste live action serie zet. Highschool heb ik nog niet gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5312

Guest
jaa benedictum trouwens, ik ben ben ik echt blij dat ik ghost in the shell heb gezien. het was echt heel goed, maar ik vond seizoen 1 wel beter met het laughing man incident.

zijn de films nog de moeite waard?
 

DeletedUser

Guest
Oja, de eerste aflevering van Mushishi was geweldig. Zonder enige twijfel zal dit het beste zijn dat dit jaar uitgezonden gaat worden :)

jaa benedictum trouwens, ik ben ben ik echt blij dat ik ghost in the shell heb gezien. het was echt heel goed, maar ik vond seizoen 1 wel beter met het laughing man incident.

zijn de films nog de moeite waard?

Zeker en vast.
 

DeletedUser

Guest
weer een leuke aflevering :D, echt geniaal toen violet sanji's gedachten las :D
 

DeletedUser57892

Guest
Sanji doet alles voor een vrouw die huilt, hij zou zich zelf van een klif gooien als het moet.
 

DeletedUser5312

Guest
nee, dan wordt de anime minder geniaal

ja ik ben aan de ene kant blij dat ik weer wat extra weet van het verhaal maar soms merk ik wel dat sommige epische scenes uit de anime op eens gewoon minder gaaf overkomen omdat ik al wist wat er ging gebeuren. misschien stop ik wel met de manga te lezen en haal ik het gewoon weer in met de anime :p maar of dat me lukt weet ik niet
 
Bovenaan