anime series

DeletedUser

Guest
Als je gaat downloaden bij BakaBT moet je de torrent ook uploaden, wat weer een nadeel is :p
Als je bijvoorbeeld teveel download maar niet upload kun je een waarschuwing/ban krijgen waardoor je enkel nog kan uploaden. Opzich is het natuurlijk wel goed dat er verplicht word om te uploaden, zo blijven alle anime's tenminste beschikbaar.
Alleen wordt het hier thuis niet zo geaccepteerd dat ik upload, dus download ik vrijwel altijd via Nyaa.
 

DeletedUser

Guest
Als je gaat downloaden bij BakaBT moet je de torrent ook uploaden, wat weer een nadeel is :p
Als je bijvoorbeeld teveel download maar niet upload kun je een waarschuwing/ban krijgen waardoor je enkel nog kan uploaden. Opzich is het natuurlijk wel goed dat er verplicht word om te uploaden, zo blijven alle anime's tenminste beschikbaar.
Alleen wordt het hier thuis niet zo geaccepteerd dat ik upload, dus download ik vrijwel altijd via Nyaa.

Heb je absoluut niet nodig. Die download/upload ratio is enkel van kracht bij geregistreerde leden (die er extra voordelen bij krijgen zoals lid te zijn van de community en dat ze gebruik kunnen maken van de zoekfunctie van de site zelf). Als je niet geregistreerd bent werkt Google overigens perfect als zoekmachine: naam serie en bakabt erachter en klaar - en er is geen enkele dode torrent daar (wat waarschijnlijk uniek is op het internet). Ik heb het lang zo gedaan, tot ik uit solidariteit een account heb aangemaakt om aan die ratio te voldoen.
 

DeletedUser

Guest
mooie aflevering van one piece weer, ik denk dat die kerel met die spring devil-fruit gaat winnen in block B
 

DeletedUser

Guest
Dbz -> yu yu hakuho (120 ofzo)
Death note -> code geass (2x 24 dacht ik)
sao -> accel world (zelf nog niet gezien, schijnt een aanrader te zijn. Daarnaast is er ook de film summer wars. Of als het je meer om de romantiek te doen was, shakugan no shana is beetje soortgelijk maar dan zonder de virtuele wereld. Drie seizoenen)

Daarnaast vind je soul eater mss wat, die is ook vrij lang en redelijk populair, voor mij was het iets te kinderachtig dus na enkele afleveringen links laten liggen, maar mss pik ik het weer op. En zie pas net je alinea eigk, je zoekt zowat hetzelfde als mij eigk :D

Ffe lijstje:

- shakugan no shana
- code geass
- yu yu hakusho
- code breaker
- Darker than black (hoewel soms wat vaag)
- Owjah, eureka 7. Had ik meteen ook zo'n gevoel bij van dit wordt baas, en was ook vrij goed.
- Zelf was ik niet meteen fan van deze, en als ik niet meteen fan ben kijk ik niet verder tenzij ik echt niks anders meer kan vinden, maar gezien je supernatural enzo zoekt : fate/zero en fate/stay night.
- Edit en bijna vergeten: Claymore! :D

Verder... gundam wing /seed/destiny/00 (in deze volgorde kijken, want de animatie van wing is een stuk ouder dan de andere en het is moeilijk om terug te keren) als je bovenstaande gekeken hebt (of daarvoor/tussen). Ik kon er zelf enorm van genieten, zeker 00 vond ik gewoon een van de beste anime die ik ooit gezien heb :D

Heb van dit lijstje al Claymore, de Fates en code Geass gezien haha, je bent geweldig :D

Edit: oh en Accel world ook!
 

DeletedUser

Guest
Even een dubbel-post maar ik zit met wat rare opmerkingen, over Bleach. Eerst zeggen ze dat die Arancar allemaal sterker zijn dan captain-level, er vallen er 6 aan. Rukia ( ok, officer lvl ) molt er ééntje in shikai ??? En dan Ikkaku met Bankai ? Hoe kan dat ? Ikkaku is toch niet zo sterk ? Hij is maar 3rd seat ? Tot waar wordt er geloofd dat je Bankai kan hebben ? Ik dacht enkel Captains + genius Lieutenants ?
 

DeletedUser5312

Guest
Ikkaku is ook stiekem captain class level. Hij laat de rest ook niet weten dat hij bankai heeft maar dat heeft hij dus wel, en in mijn ogen is het hebben van bankai hetzelfde als captain class zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ok :) Heb die aflevering ook gezien nu. Maar heb ik het goed dat hij met limiet aan een arancar heeft verslagen :p ? Terwijl die andere allemaal hun limiet moesten laten verwijderen voordat ze iets kunnen terugdoen ^^ haha
 

DeletedUser5312

Guest
hahah welke :p anime is natuurlijk net zoals tv series :p je hebt hele goede, maar zeker ook heeele slechte xD
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof er niks van. Alsof je nooit Pokémon, digimon, Dragonball Z of Yu Gi Oh ofzo keek vroeger :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof er niks van. Alsof je nooit Pokémon, digimon, Dragonball Z of Yu Gi Oh ofzo keek vroeger :eek:

Toen was ik jong, ik keek op dat moment alles wat op televisie was en bewoog, lol :p
Maar naast die dingen die ik kijk als kind zijnde, heb ik nooit iets van anime gekeken.
 
Bovenaan