Conceived by Communism
Casanova W36
- Reactiescore
- 1.801
Alle linkjes werken weer (behalve die in CbC's deel omdat hij niet van zijn luie gat komt)!
Ik ben van mijn luie gat gekomen! Update is gebeurd!
Alle linkjes werken weer (behalve die in CbC's deel omdat hij niet van zijn luie gat komt)!
Klein bumpje ter ere van mijn co-auteur en deze mooie guide!
Fijn om het nog eens te herlezen
Ze zijn ermee bezig, maar enkel nog me email terug vinden. Anders kunnen ze het wel nalezen via IP-adres hoor of ik werkelijk spamoholic ben. Nuja, ik ben geen expert in computers of programmaties dus we zullen zien. Als het niet lukt is het niet erg, deze nieuwe naam lijkt me leuker dan de origineleAls je je acc terug wil, moet je trouwens even een supportticket insturen. Dan veranderen ze het pw weer voor je, als je kunt aantonen dat dat acc echt van jou is.
Ze zijn ermee bezig, maar enkel nog me email terug vinden. Anders kunnen ze het wel nalezen via IP-adres hoor of ik werkelijk spamoholic ben. Nuja, ik ben geen expert in computers of programmaties dus we zullen zien. Als het niet lukt is het niet erg, deze nieuwe naam lijkt me leuker dan de originele
Dit moet bij deze nog af en toe gebeurenKlein bumpje ter ere van mijn co-auteur en deze mooie guide!
Omdat beide auteurs hier niet meer kijken en het nog steeds een bumpwaardig topic is: bij dezen
Je hebt toch niks beters te doenJawel hoor, heel af en toe
Ligt niet aan jou, denk dat de plaatjes opnieuw moeten worden geupload.Ben ik de enige die de afbeeldingen ter illustratie niet meer ziet?
Ligt niet aan jou, denk dat de plaatjes opnieuw moeten worden geupload.
Mja, moet je de originelen hebben, een deel is misschien wel te reproduceren, dus word inderdaad een leuk projectjeLeuk projectje voor jou Johan?
Mja, moet je de originelen hebben, een deel is misschien wel te reproduceren, dus word inderdaad een leuk projectje
Iets voor het weekend