- Reactiescore
- 86
Alstu! Er is inmiddels ook een blogserie over (als blogbeheerder heb je die misschien al gezien)
Alstu! Er is inmiddels ook een blogserie over (als blogbeheerder heb je die misschien al gezien)
Lijkt me zonde als deze in de vergetelheid raakt.
Eigenlijk verdiend dit wel een sticky of zou die standaard verspreid moeten worden via een bepaalde hulppagina voor nieuwe spelers of spelers die meer willen leren.
Ik heb hem van de week gelezen, toen ik even niks te doen had. Ik dacht in eerste instantie dat hij vrij uitgebreid was geschreven gezien de grootte. Maar na hem gelezen te hebben was hij toch vrij algemeen nog
Bedankt voor de bump en de suggestie. En bedankt inderdaad voor het toevoegen van de guide aan de guidebibliotheek!
Ik ben er zeer tevreden over dat de guide nog steeds gebruikt wordt. Wouter en ik hebben daar veel tijd in gestopt vroeger en ik denk dat ik voor ons beiden spreek dat het ons deugd doet dat mensen dit nog steeds als leesvoer hebben.
Ik heb hem van de week gelezen, toen ik even niks te doen had. Ik dacht in eerste instantie dat hij vrij uitgebreid was geschreven gezien de grootte. Maar na hem gelezen te hebben was hij toch vrij algemeen nog