'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC [GUIDE]

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bumpje
 

DeletedUser65625

Guest
Tja

Wie kan er nu beter beginnelingen helpen dan beginnelingen zelf!?
Goed gedaan, alleen kan ik het beter. (dan zou het natuurlijk een gids voor pro's moeten zijn)

Groetjes
 

DeletedUser69389

Guest
Lijkt me zonde als deze in de vergetelheid raakt.

Eigenlijk verdiend dit wel een sticky of zou die standaard verspreid moeten worden via een bepaalde hulppagina voor nieuwe spelers of spelers die meer willen leren.
 

DeletedUser63918

Guest
Eigenlijk verdiend dit wel een sticky of zou die standaard verspreid moeten worden via een bepaalde hulppagina voor nieuwe spelers of spelers die meer willen leren.

Hmm. Ik ga het eens opgooien in de meeting aanstaande woensdag. Het verdient zeker wat promotie!
Verder zie ik dat die ook niet in het Guide Bibliotheek topic staat. Daar zal ik hem asap aan toevoegen.

E; Staat nu ook in de Guide Bibliotheek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
Is ook een blogserie van: Klik.
Zie alleen dat een paar blogs in deze categorie zijn geplaatst die er niet bij horen, meteen een taakje voor de nieuwe blogbeheerder :eek:
 
Reactiescore
86
Dit is ook wel een beetje jammer:p:

An Essay About Tribal Wars #13: Diplomatie
Geplaatst op 2015-08-03 door dark-knight
Alweer het tiende deel van de serie 'An Essay About Tribal Wars'!

An Essay About Tribal Wars #11: De massa
Geplaatst op 2015-07-26 door dark-knight
Alweer het tiende deel van de serie 'An Essay About Tribal Wars'!

An Essay About Tribal Wars #8: Clears en fakes
Geplaatst op 2015-06-22 door dark-knight
Alweer het zevende deel van de serie 'An Essay About Tribal Wars'!

An Essay About Tribal Wars #6: Troepenopbouw
Geplaatst op 2015-06-01 door dark-knight
We zijn alweer aangekomen bij deel 5 van An Essay about Tribal Wars.

En bij deel 3 mist de hele inleiding:p.

Maar goed, fijn dat de guide nu ook in de guidebibliotheek staat!
 

DeletedUser73803

Guest
Meen je dat? Dit is wel erg ja, zal eens kijken of ik het nog aan kan passen morgen :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bedankt voor de bump en de suggestie. :) En bedankt inderdaad voor het toevoegen van de guide aan de guidebibliotheek!

Ik ben er zeer tevreden over dat de guide nog steeds gebruikt wordt. Wouter en ik hebben daar veel tijd in gestopt vroeger en ik denk dat ik voor ons beiden spreek dat het ons deugd doet dat mensen dit nog steeds als leesvoer hebben.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik heb hem van de week gelezen, toen ik even niks te doen had. Ik dacht in eerste instantie dat hij vrij uitgebreid was geschreven gezien de grootte. Maar na hem gelezen te hebben was hij toch vrij algemeen nog:p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik heb hem van de week gelezen, toen ik even niks te doen had. Ik dacht in eerste instantie dat hij vrij uitgebreid was geschreven gezien de grootte. Maar na hem gelezen te hebben was hij toch vrij algemeen nog:p

Hij is nu al 40 kantjes in Word groot.. Uitgebreid zou te veel worden en irritant leesvoer. Niet te doen. :) Verder hebben we dus zoals in deze post beschreven staat zelfs een sectie weggelaten in z'n geheel omdat deze TE outdated was.
 
Reactiescore
86
Bedankt voor de bump en de suggestie. :) En bedankt inderdaad voor het toevoegen van de guide aan de guidebibliotheek!

Ik ben er zeer tevreden over dat de guide nog steeds gebruikt wordt. Wouter en ik hebben daar veel tijd in gestopt vroeger en ik denk dat ik voor ons beiden spreek dat het ons deugd doet dat mensen dit nog steeds als leesvoer hebben.

Helemaal mee eens:).

Ik heb hem van de week gelezen, toen ik even niks te doen had. Ik dacht in eerste instantie dat hij vrij uitgebreid was geschreven gezien de grootte. Maar na hem gelezen te hebben was hij toch vrij algemeen nog:p

Zoals CbC al zegt en ook in de beginpost staat hebben we er bewust voor gekozen hem niet te uitgebreid te maken. Het is erg lastig om de fijnere elementen van het spel beknopt en toch duidelijk uit te leggen.
 

DeletedUser7072

Guest
Volgende guide, gepresenteerd door de spelers van TI-84 Plus: Geef zoveel mogelijk pp uit en gooi je mijnen naar 30 voor het eind van de beginnersbescherming zodat iedereen in je omgeving bij voorbaat kansloos is.

En als kers op de taart, stuur je edels meteen naar een veel te ambitieus target die kan recappen, maakt niet uit, het was te proberen en pp compenseert die verliezen wel.
 
Bovenaan