'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC [GUIDE]

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

DeletedUser78577

Guest
Als je je acc terug wil, moet je trouwens even een supportticket insturen. Dan veranderen ze het pw weer voor je, als je kunt aantonen dat dat acc echt van jou is.
Ze zijn ermee bezig, maar enkel nog me email terug vinden. Anders kunnen ze het wel nalezen via IP-adres hoor of ik werkelijk spamoholic ben. Nuja, ik ben geen expert in computers of programmaties dus we zullen zien. Als het niet lukt is het niet erg, deze nieuwe naam lijkt me leuker dan de originele :cool:
 

DeletedUser74005

Guest
Ze zijn ermee bezig, maar enkel nog me email terug vinden. Anders kunnen ze het wel nalezen via IP-adres hoor of ik werkelijk spamoholic ben. Nuja, ik ben geen expert in computers of programmaties dus we zullen zien. Als het niet lukt is het niet erg, deze nieuwe naam lijkt me leuker dan de originele :cool:

Je bent ook wel een King eh! :p
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.278
Had deze even voor iemand nodig en gelijk even een bump
 
Reactiescore
5.602
Ben ik de enige die de afbeeldingen ter illustratie niet meer ziet?
 
Reactiescore
2.478
Mja, moet je de originelen hebben, een deel is misschien wel te reproduceren, dus word inderdaad een leuk projectje ;)

Iets voor het weekend

Roep maar als je ergens op vastloopt
 
Reactiescore
86
Aah ja dit hadden we al gedacht..., alhoewel bijna 5 jaar toch nog later is dan verwacht! Gelukkig hebben we de plaatjes met name als ondersteunend middel gebruikt en moet de guide daardoor nog goed te volgen zijn.

- Mocht iemand zich geroepen voelen de plaatjes te vernieuwen -> be my guest.
- Aan de mods. Ik merk dat sinds de laatste keer dat ik hier keek (en de guide nog niet sticky was) er nauwelijks nieuwe views bijgekomen zijn. Zou de titel kunnen worden aangepast naar: 'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC (guide). Ik denk dat (nieuwe) spelers, nu het topic niet meer op ongelezen kan staan, hem zo sneller zullen openen.

@Jo Han
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan