Algemeen rapportjestopic

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
om te zwijgen over het front zijn er nog die losse dorpen en nog zo'n minicluster ergens verdwaald tussen Obli's dorpen :(
Toont maar weer de grote tendens aan van N-S en bijgevolg Ringo en brave: internen tot het op is!!!

Anyway,
@brave, Sokoh bedreigen via pm met zeggen, jij hebt geluk dat ik je rl niet weet wonen, vind jij dat normaal??
 

DeletedUser

Guest
om te zwijgen over het front zijn er nog die losse dorpen en nog zo'n minicluster ergens verdwaald tussen Obli's dorpen :(
Toont maar weer de grote tendens aan van N-S en bijgevolg Ringo en brave: internen tot het op is!!!

Anyway,
@brave, Sokoh bedreigen via pm met zeggen, jij hebt geluk dat ik je rl niet weet wonen, vind jij dat normaal??

als dat waar zou zijn is het niet goed te praten maar wel te begrijpen want Sokoh verdient niet beter en lokt zulke uitspraken zelf uit

trouwens heel wifi lokt alles uit om alleen maar elke dag een support in te kunnen dienen
dus mijn tip blokje op al die accounten dan kan je ook niet geprovoceerd worden
 

DeletedUser

Guest
@Ringo, Ja dat is waar van brave, en is inderdaad niet goed te keuren maar ach, tis jouw buur en stamgenoot

Wij lokken helemaal niks uit en ik heb persoonlijk nog nooit een support tegen N-S ingediend ;), 1x tegen een D lid en dat is het
 

DeletedUser

Guest
90e587fffc.png
 

DeletedUser

Guest
@Ringo, Ja dat is waar van brave, en is inderdaad niet goed te keuren maar ach, tis jouw buur en stamgenoot

Wij lokken helemaal niks uit en ik heb persoonlijk nog nooit een support tegen N-S ingediend ;), 1x tegen een D lid en dat is het

Ik heb de pm gelezen en helas is het weer niet waar wat jullie beweren
en er zijn vele wifi spelers die me via een ban proberen te stoppen want normaal ingame kunnen ze het niet
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we gemakkelijk, word lachen als je OS buffertjes weg zijn :(
 

DeletedUser

Guest
Geen spam. Nevenwerkingen van legit beveiligingsprogramma's maar ben er niet wild van idd :p (vd reclame)
 

DeletedUser1206

Guest
61174c9a95.png

2a4b0aaba8.png

5283f90268.png

bc20a0668e.png

ae957b9a75.png

2a814c5959.png

19eddf5be6.png

bd18a4c309.png


Hierbij een kleine greep uit het gigantisch grote faalfestival van Borno. Na 1 dag al zulke foutjes door je handen laten gaan :eek:
Dacht dat ik wel een beetje tegenstand ging krijgen.. Misschien moet je je maatjes Cheshire en Peuter vragen om te vv`en ofzo want met z`n 3en op een account is blijkbaar niet genoeg :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
waarom opscheppen met berichtjes als je geen dorpen binnenhaalt?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
2dorpen.. Wij postte ook geen berichtjes van bth toen we geen dorpjes binnenhaalden hoor :D
Sorry, ben ik nu te bot voor je Gilles? Want ik spreek wederom de waarheid.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
We hadden geen aanvallen verwacht zo kort na je solli :D
 
Bovenaan