Algemeen rapportjestopic

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser57683

Guest
Backdraften; Het aanvallen van eigen dorpen met een edelman, zodra een dorp wordt aangevallen door een edeltrein. Na de trein wordt er opnieuw een edelman gestuurd, waardoor het dorp weer in eigen bezit komt. Op deze manier verliest de aanvaller veel meer edels omdat hij zichzelf veroverd
Backtimen; Het versturen van troepen tussen clearlegers en edeltreinen in, waardoor deze gelijk zullen aankomen als de offensieve troepen van de vijand bij hun terugkomst.

Bron http://help.tribalwars.nl/wiki/Tribal_Wars_woordenboek#B
 

DeletedUser1206

Guest
Backdraften; Het aanvallen van eigen dorpen met een edelman, zodra een dorp wordt aangevallen door een edeltrein. Na de trein wordt er opnieuw een edelman gestuurd, waardoor het dorp weer in eigen bezit komt. Op deze manier verliest de aanvaller veel meer edels omdat hij zichzelf veroverd
Backtimen; Het versturen van troepen tussen clearlegers en edeltreinen in, waardoor deze gelijk zullen aankomen als de offensieve troepen van de vijand bij hun terugkomst.

Bron http://help.tribalwars.nl/wiki/Tribal_Wars_woordenboek#B

Samenvatting : laurens had het dus fout.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
ik gebruik voor backtimen gewoon dat hoor. Backdraften klinkt zo gay en recappen ook.:(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Who cares
 

DeletedUser

Guest
Hoe laag is het niveau in WIFI

Borntooshoot dump 2 defdorpen op mijn dorpen dus ik vraag me af waarom dus ik hou die dorpen in d egaten
Paar uur later zijn die 2 dorpen ineens van Cembio (zag ik later pas) dus ik stuur er scouts heen, staan beide dorpen leeg
dus stuur ik naar beide dorpen edels en whalla 1e dorp is binnen met 2 edels en zijn def komt pas vanavond aan

wie neemt er nu dorpen over van een stamlid vlak naast mijn dorpen zonder er def achter te timen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pompedom, binnen een uur tijd een paar 100 pa erdoorheen. Niet heel bijzonder voor bravehart inderdaad.

wat is erop tegen om PP tegebruiken om muur omhoog te gooien als er stamdef in staat? zo laat je de stamdef van je medeleden niet onnodig sneuvelen

degene die het hardts janken om gebruik van pp zitten op de nieuwe werelden alleen maar gs te ruilen tegen PP

ik baal er namelijk van dat als ik mijn def bij iemand neerzet die zijn muur op nul laat staan
 

DeletedUser14626

Guest
wat is erop tegen om PP tegebruiken om muur omhoog te gooien als er stamdef in staat? zo laat je de stamdef van je medeleden niet onnodig sneuvelen

degene die het hardts janken om gebruik van pp zitten op de nieuwe werelden alleen maar gs te ruilen tegen PP

ik baal er namelijk van dat als ik mijn def bij iemand neerzet die zijn muur op nul laat staan

Haha, wat een medelevend persoon is het ook. Centjes in pa pompen, zodat de virtuele troepjes van zijn virtuele vriendjes niet kapot gaan.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon doorbeuken mensen! Laat die kata's ook maar los gaan! Is kijken wie het langer volhoudt, onze virtuele troepjes, of zijn bankrekening :D
 
Bovenaan