Algemeen rapportjestopic

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Wat je zegt klopt van geen kanten Laurens.
-> wij *postten ook geen berichtjes van bth toen we geen dorpjes binnenhaalden hoor ?? Waarom zou je die dan posten, of misschien heb je mistypt, dat kan ook.

@Jordi verw8 of niet. Borno is altijd al een team van amateurs geweest en dat zal niet veranderen met de leden erop. Dat word wel duidelijk naarmate de wereld vordert :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Het was ten eerste maar een sarcastische opmerking.

Ten tweede: haha!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Wat je zegt klopt van geen kanten Laurens.
-> wij *postten ook geen berichtjes van bth toen we geen dorpjes binnenhaalden hoor ?? Waarom zou je die dan posten, of misschien heb je mistypt, dat kan ook.

@Jordi verw8 of niet. Borno is altijd al een team van amateurs geweest en dat zal niet veranderen met de leden erop. Dat word wel duidelijk naarmate de wereld vordert :)

Uh, wij hebben geen berichten gepost van bth voor we dorpen binnenhaalden. Laat ik t zo zeggen. Einde van de week he :p

Amateurs mwah, defensief misschien wel ja, maar eerlijk. Hebben ze dat al nodig gehad dan? Vinckie na 1massa gebroken, geen tegenstand, BTH na 1massa gebroken, geen tegenstand. Ze leiden gewoon een luxeleven, dan zijn die 10clears en 2dorpjes verlies niet zo erg hoor:p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Het is een feit dat Mark niet kan deffen
 

DeletedUser

Guest
t waren eerder 40 cleartjes ofzo :eek:

Geweldige prestatie man, wees er trots op.

Je zal in het rijtje komen van mensen die eerst begonnen met opscheppen over hun prestaties maar uiteindelijk van de kaart zijn gespeeld door mij :)
Ik zeg niks over die paar dodgefouten. Weet wel dat over een bepaalde tijd je niet meer bestaat, helaas pindakaas.

Het is een feit dat Mark niet kan deffen

Van je stamleden moet je het hebben :(

Wat je zegt klopt van geen kanten Laurens.
-> wij *postten ook geen berichtjes van bth toen we geen dorpjes binnenhaalden hoor ?? Waarom zou je die dan posten, of misschien heb je mistypt, dat kan ook.

@Jordi verw8 of niet. Borno is altijd al een team van amateurs geweest en dat zal niet veranderen met de leden erop. Dat word wel duidelijk naarmate de wereld vordert :)

:D:D:D

Heb geen vv nodig hoor. Enkel wat motivatie om wat te gaan doen en die is nu helemaal terug :D
 
Reactiescore
205
Geweldige prestatie man, wees er trots op.

Je zal in het rijtje komen van mensen die eerst begonnen met opscheppen over hun prestaties maar uiteindelijk van de kaart zijn gespeeld door mij :)
Ik zeg niks over die paar dodgefouten. Weet wel dat over een bepaalde tijd je niet meer bestaat, helaas pindakaas.



Van je stamleden moet je het hebben :(



:D:D:D

Heb geen vv nodig hoor. Enkel wat motivatie om wat te gaan doen en die is nu helemaal terug :D

Mark noob, dodge eens fatsoenlijk =D
Wel grappig dat sjaak zijn wulkenkratzer al begint de galopperen bij het veroveren van één dorpje en vermorzelen van een paar virtuele offensieve troepjes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
t waren eerder 40 cleartjes ofzo :eek:

Verdediger: Sjaakmans
Doel:

Aantal: 0 0 1114 0 20 641 0 0 91 30 0 0
Verliezen: 0 0 1114 0 20 641 0 0 91 30 0 0

Verdediger: Sjaakmans
Doel:

Aantal: 0 0 1267 0 20 719 0 0 143 40 0 0
Verliezen: 0 0 1267 0 20 719 0 0 143 40 0 0

wel dodgen he....
 

DeletedUser1206

Guest
Verdediger: Sjaakmans
Doel:

Aantal: 0 0 1114 0 20 641 0 0 91 30 0 0
Verliezen: 0 0 1114 0 20 641 0 0 91 30 0 0

Verdediger: Sjaakmans
Doel:

Aantal: 0 0 1267 0 20 719 0 0 143 40 0 0
Verliezen: 0 0 1267 0 20 719 0 0 143 40 0 0

wel dodgen he....

oeff 1k 2x niet gedodged :(

Btw dacht dat mark zo goed was :D Red ie het nou alleen al niet meer ? :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
oeff 1k 2x niet gedodged :(

Btw dacht dat mark zo goed was :D Red ie het nou alleen al niet meer ? :eek:

Er is een verschil tussen een stam dat helpt en een stam dat niets doet he. Mag jij lekker invullen welke stam de stam is die niets doet. Ik geef je een hint: Het heeft iets te maken met internet..
 

DeletedUser1206

Guest
Er is een verschil tussen een stam dat helpt en een stam dat niets doet he. Mag jij lekker invullen welke stam de stam is die niets doet. Ik geef je een hint: Het heeft iets te maken met internet..

Wanneer ik hulp nodig heb zal ik die ook wel krijgen zonder problemen :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Wanneer ik hulp nodig heb zal ik die ook wel krijgen zonder problemen :)

ja nu je in Noob-Stam zit wel ja. 14linies stack? word leuk tw'en zo:p

@ace

Zie maar dat jullie niet verder afgaan.. 1 van jullie beste leden naar jullie vijand, goed bezig.:D
 
Bovenaan