Actiefe Co!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55673

Guest
Dikke fail. Na 3 dagen heb je geen 200LC, geloof mij. Zelfs al ligt je buurt vol barbarendorpen en speel je 5u per dag.


Jij failt. Je hebt nu al 2 accounts in je oorpsornkelijke sollicitatie geplaatst waar je maximum 2 weken op hebt gespeeld. Je gaat lopen met de eer van anderen, en je hebt veel praat die je totaal niet kan staven. Je lult maar wat en je hoopt dat mensen er gaan intrappen. Mensen die jou als co nemen zijn gewoon nog dommer dan jij bent.. Een geboren fail.

Excuses, ik zie net dat we na 5 dagen banned waren..


en 2 accounts welke dan?
Alleen TypFout. maar heb die al weggehaalt.. lol
geboren fail met skills?
vriend, mischien ben ik hier wat onbekend omdat ik eerder nooit op het forum zat maar speel dit spel al sinds w1 lol..
Ik ken tw op alle basissen.

en zoeizo 1/4 of 1/5 lc van de hele wereld noem ik geen fail, ik ben de gene die het meest speelde.


en nu gewoon geen discussie meer,
We zijn hier nog steeds om een account te zoeken,
als iemand intresse heeft kan die me gerust een bericht sturen.
 

DeletedUser

Guest
bij dag 1 hadden we al 90 speer en gingen we al richting stall direkt.
en volgende dag begonnen we al aan lc en speelden en farmen ook snachts door,
we waren eerst met lc eerste met farm awards etc.

Gezien de rekruteertijd van stal 5 al rond de 15 min per uur zit zal je 6 lc per uur maken= 6x24=144 lc per dag. Echter is dit niet haalbaar in de beginfase omdat de stal nooit 24/7 kan draaien dan. Dus een dikke fail en leugen gezien het gewoon niet haalbaar is, ookal farm je 24/7.

Edit:
Vorige post niet gezien, ook genoeg op aan te merken dus dat doe ik zo wel.
 

DeletedUser55673

Guest
Gezien de rekruteertijd van stal 5 al rond de 15 min per uur zit zal je 6 lc per uur maken= 6x24=144 lc per dag. Echter is dit niet haalbaar in de beginfase omdat de stal nooit 24/7 kan draaien dan. Dus een dikke fail en leugen gezien het gewoon niet haalbaar is, ookal farm je 24/7.

Edit:
Vorige post niet gezien, ook genoeg op aan te merken dus dat doe ik zo wel.

Nou als je goed leest dan zie je dat ik me verbeterd heb en we banned waren na 5 dagen.
 

DeletedUser

Guest
Excuses, ik zie net dat we na 5 dagen banned waren..

en zoeizo 1/4 of 1/5 lc van de hele wereld noem ik geen fail, ik ben de gene die het meest speelde.



1/4 of 1/5de in de eerste week zegt weinig, overigens is het vreemd dat je de hele tijd feiten verdraaid of verwisseld en overdrijft. Je maakt jezelf met de minuut belachelijker.

Verder na 5 dagen 200 lc en 2/7e is nog steeds onwaarschijnlijk en bijna niet haalbaar.
 

DeletedUser55673

Guest
1/4 of 1/5de in de eerste week zegt weinig, overigens is het vreemd dat je de hele tijd feiten verdraaid of verwisseld en overdrijft. Je maakt jezelf met de minuut belachelijker.

Verder na 5 dagen 200 lc en 2/7e is nog steeds onwaarschijnlijk en bijna niet haalbaar.

Nou dan is het toch je eigen probleem en ga je iemand anders vervelen.
ik weet zelf wel beter of het zo is en wat mijn ervaring is en wat mijn tactiek is wat mijn skills zijn, of ik die heb etc,

wij zoeken nu gewoon verder.

mvg Robert
 

DeletedUser

Guest
Nou dan is het toch je eigen probleem en ga je iemand anders vervelen.
ik weet zelf wel beter of het zo is en wat mijn ervaring is en wat mijn tactiek is wat mijn skills zijn, of ik die heb etc,

wij zoeken nu gewoon verder.

mvg Robert

Ik heb er helemaal geen probleem mee enkel je tactiek om een account te zoeken nogal raar, eisen dat het account top 20 staat etc. Maar het is betwijfelbaar of je wel zo goed ging als je beweerd. Maar goed, ik ga slapen en zal je dus niet meer lastig vallen.
 

DeletedUser53985

Guest
Gezien de rekruteertijd van stal 5 al rond de 15 min per uur zit zal je 6 lc per uur maken= 6x24=144 lc per dag. Echter is dit niet haalbaar in de beginfase omdat de stal nooit 24/7 kan draaien dan. Dus een dikke fail en leugen gezien het gewoon niet haalbaar is, ookal farm je 24/7.

Edit:
Vorige post niet gezien, ook genoeg op aan te merken dus dat doe ik zo wel.

Met stal lvl. 3 op speed 1 maak je 87 lc per dag en met lvl. 5 stal wordt dit 96 lc per dag. Je kan niet rekenen, 1 lc per 15 min is 4 lc per uur. ;) Maar volgens mij bedoelde hij 3 dagen nadat hij lc had en niet drie dagen nadat hij het accje was gestart, dat is zeker weten prima mogelijk en als je gewoon non-stop actief bent draait je stal zeer zeker wel gelijk 24/7. Dus die 200 lc is zeker mogelijk en al helemaal met lvl. 6 mijntjes vanaf het begin al op deze wereld. Ik ken genoeg mensen die dit beter gedaan hebben met minder. ;)

Maar ja iig je faked gewoon je ervaring en je skills, gewoon triest dus. En ik hoorde dat Lord X solo speelde, omdat hij co's niet vertrouwde... Ik betwijfel dus ook of je daar hebt gespeeld. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil me niet echt mengen in deze discussie, maar het acc had aan het eind van de bb echt 200 lc ;) heb het nog gemeld met volgens mij een screenie. Dat was vorige week maandag avond als het goed is.

Gr Jelle
 

DeletedUser53985

Guest
Ik wil me niet echt mengen in deze discussie, maar het acc had aan het eind van de bb echt 200 lc ;) heb het nog gemeld met volgens mij een screenie. Dat was vorige week maandag avond als het goed is.

Gr Jelle

En zeg ook gelijk even dat Robert wel dat treintje verneukte. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik benoem hierbij Mea Di Salvo & .ProStylleyz tot 2 grote stumpers.


:D
 

DeletedUser

Guest
Beste,


Uitleg Soli:

Ondanks we na de 3e dag dat classic begon banned zijn met het account ''Apres Nous le Deluge''
heb ik nog wel zeer intresse in wereld Classic maar niet meer in dit account.
We zullen na ons vrijlating van ons account Te veel achter lopen dat het hoogstwaarschijnlijk geen
succes meer zou worden met mijn account.
Vandaar dat ik op zoek ben naar naar een ervaren account om van classic toch een succes te maken.
we ben een zeer actiefe speler die tribal-wars op alle basissen kent.
Snipen Dodgen Backtimen:

Dit soort dingen zijn voor mij een eitje,
Snipen lukt mij 9/10 keer altijd.(50 ms)
Dodgen Is al helemaal simpel, Daar heb je de tijd voor zolang een aanval duurt.
Backtimen ben ik ook niet de slechtste in, lukt mij 9/10 keer altijd.(50 ms)
Treintjes time ik in 150 ms.

Aan ervaring komt ook zeker geen gebrek aan.

Hier mijn ervaring op een rijtje:

W1 top 10
W4 top 10
W8 top 3
w14 top 10
w12 top 35
w20 top 5

Zoals ik al zei ben ik en zeer actiefe speler!

Hier mijn tijden(school speler):

Door de weeks: 07:00 tot 15:00 & 17:00 tot 00:00
In het weekend: 10:00 tot 18:00 & 20:00 tot 03:00


Fun:

Ik ben een speler dat vooral van Fun Humor etc houd!
De sfeer vind ik ook het belangrijkst en ik ben iemand die daar goed mee kan omgaan.
Ik zeg altijd, ''Geen sfeer, Geen team!''


Ik hoop dat ik u zo voldoende geinformeert hebben.
Voor vragen kunt u mij altijd bereiken via mijn msn
robertjan_nederlander@hotmail.com
Of stuur een PM terug!


Code:
Mvg,
Robert

Wil ik wel eens zien dat jij 9/10 op 50ms backtimed .. :rolleyes:
 

DeletedUser55673

Guest
Met stal lvl. 3 op speed 1 maak je 87 lc per dag en met lvl. 5 stal wordt dit 96 lc per dag. Je kan niet rekenen, 1 lc per 15 min is 4 lc per uur. ;) Maar volgens mij bedoelde hij 3 dagen nadat hij lc had en niet drie dagen nadat hij het accje was gestart, dat is zeker weten prima mogelijk en als je gewoon non-stop actief bent draait je stal zeer zeker wel gelijk 24/7. Dus die 200 lc is zeker mogelijk en al helemaal met lvl. 6 mijntjes vanaf het begin al op deze wereld. Ik ken genoeg mensen die dit beter gedaan hebben met minder. ;)

Maar ja iig je faked gewoon je ervaring en je skills, gewoon triest dus. En ik hoorde dat Lord X solo speelde, omdat hij co's niet vertrouwde... Ik betwijfel dus ook of je daar hebt gespeeld. ;)

+1 dat is eigenlijk wat ik bedoelde, en daarom verbeterde ik me ook met 5 dagen.

Maar ik heb serieus geen 1 gefaked, De enigste wat ik er misichien niet ij had moeten zetten is de account van TypFout. omdat ik daar maar 2 weekjes had gespeeld.


Verder wil ik geen discussie meer over mijn solicitatie
Maar horen welke accounts vrij zijn voor een actiefe schoolspeler/Nachter. ;'
 

DeletedUser

Guest
Ik speel solo :D en kan nog wel een Co gebruiken voor school/nacht,

maar iets te veel gezever omtrent je voor doen :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan