Actiefe Co!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26151

Guest
Wie neemt AF dan ook serieus ? Ingame moet je presteren, niet hier ;)
heb al enkele keren met hem gespeeld en hij is beter dan jouw
in de tijd op Rensjem ;)

Nouja als jij er rond de 4 miljoen punten op kwam bij Rensjem dan noem ik dat niet goed gepresteerd ik had account samen met de originele Rensjem naar de top geleid en stond mooi top 15-20 met zowat het beste cluster van die wereld en toen wij stopten is het account ver weggezakt dat noem ik dus niet echt top gedaan...
 

DeletedUser39990

Guest
Hij is mn vriendje niet maar gewoon een tw maat. Verdedigen kan je
het niet echt noemen, meer reageren op een stelletje wankers die
niets beters te doen hebben dan maar wat posten op een willekeurig
topic ;)



Denk wel dat het duidelijk is dat wij wel een acc kunnen starten ;)

Lol, ik hoorde van een stamgenoot dat ene gozer zat te zeggen dat ie op mijn account speelde. Dan lijkt het mij logisch dat ik hier toch even de waarheid kom vertellen, vooraleer iemand hem zou aannemen voor prestaties die niet eens van hem zijn? Willekeurig reageren noem ik dat niet.

Maargoed, als dit volgens jullie de normale gang van solliciteren is, dan weet ik hoe ik mijn sollicitatie de volgende keer moet aanpakken :)
 

DeletedUser55673

Guest
Lol, ik hoorde van een stamgenoot dat ene gozer zat te zeggen dat ie op mijn account speelde. Dan lijkt het mij logisch dat ik hier toch even de waarheid kom vertellen, vooraleer iemand hem zou aannemen voor prestaties die niet eens van hem zijn? Willekeurig reageren noem ik dat niet.

Maargoed, als dit volgens jullie de normale gang van solliciteren is, dan weet ik hoe ik mijn sollicitatie de volgende keer moet aanpakken :)

Naja,ik weet niet echt wat het probleem is maar zit je er zo over in dan? dat ik alleen heb genoteerd waar ik op gespeeld heb?
En TypFout. is ook de enige account waar ik maar even op gespeeld hebt.
de andere account heb ik zelf gestart of speel ik zelfs solo, maar goed ik zal de soli dan wel aanpassen en hoop dat het gezeur hiermee afgelopen is, Want dit is uiteraad een topic omdat we een nieuw account zoeken en niet om te discuseren ;D
 

DeletedUser

Guest
als jij het zegt geloof ik da

Sarcastisch ? :D

Nouja als jij er rond de 4 miljoen punten op kwam bij Rensjem dan noem ik dat niet goed gepresteerd ik had account samen met de originele Rensjem naar de top geleid en stond mooi top 15-20 met zowat het beste cluster van die wereld en toen wij stopten is het account ver weggezakt dat noem ik dus niet echt top gedaan...

HAHA, geloof je het zelf ? Ik kwam op Rensjem toen hij 4 mill
had en zijn rang was 38. Na een halfjaar speler stond ik Rang 14.
Toen was ik even afwezig en heeft de "onervaren" vv en co het
wat verbrod... ;)
 

DeletedUser

Guest
lol, ik ben gestopt omdat ik een ban kreeg en stond 3e, 700 lc in game en ik had er 200, dus starten kan ik zelf heus wel:)
alleen ga ik me niveau natuurlijk niet verlagen door op een noob account te gaan spelen, en de Meeste mensen die ervaren zijn zullen nu wel al ongeveer in top 20 zitten.

De eerste 5 dagen een goede start maken hangt puur van je ligging en je activiteit af. ;) Het starten duurt veel langer, en ik heb je op geen genoemd account een goede start zien maken... in feiten heb je je dus nog niet bewezen over ''het kunnen starten''-punt.

Verder moet je niet zo'n namen in je ervaring zetten waar je zo kort op hebt gespeeld, gaat enkel tegen je gebruikt worden.. eerlijkheid duurt het langst. :)

Naja,ik weet niet echt wat het probleem is maar zit je er zo over in dan? dat ik alleen heb genoteerd waar ik op gespeeld heb?
En TypFout. is ook de enige account waar ik maar even op gespeeld hebt.
de andere account heb ik zelf gestart of speel ik zelfs solo, maar goed ik zal de soli dan wel aanpassen en hoop dat het gezeur hiermee afgelopen is, Want dit is uiteraad een topic omdat we een nieuw account zoeken en niet om te discuseren ;D

Oh, dus Godly Underdogg heb jij opgestart? Lord Xzyphica speel jij al op sinds het begin? Om maar even wat voorbeelden aan te halen..
 

DeletedUser

Guest
De eerste 5 dagen een goede start maken hangt puur van je ligging en je activiteit af. ;) Het starten duurt veel langer, en ik heb je op geen genoemd account een goede start zien maken... in feiten heb je je dus nog niet bewezen over ''het kunnen starten''-punt.

Eerste 5 dagen puur van ligging en activiteit ?
tactiek vergeet je zeker ? :)
 

DeletedUser55673

Guest
De eerste 5 dagen een goede start maken hangt puur van je ligging en je activiteit af. ;) Het starten duurt veel langer, en ik heb je op geen genoemd account een goede start zien maken... in feiten heb je je dus nog niet bewezen over ''het kunnen starten''-punt.

En de andere accounts dan?
Met de meeste accounts heb ik toch oook wat kunnen bereiken?
Zoals w4 top 5 enz.. (w4 Helemaal solo gestart en speel pas vanaf 2,5 mio met 1 co)
lol ..

Praat maar niet meer over dat ik niet kan starten (;
 

DeletedUser

Guest
Eerste 5 dagen puur van ligging en activiteit ?
tactiek vergeet je zeker ? :)

Ach, je gaat me niet vertellen dat daar veel tactiek bij komt kijken hoor.. met een goede ligging is het gewoon speer-rushen, naar zwaard/bijl en dan zo snel mogelijk naar lc-rushen... vanaf dan is 't enkel een kwestie van lc maken en zorgen dat alles 24/7 loopt... nou, tactiek! :rolleyes:

En de andere accounts dan?
Met de meeste accounts heb ik toch oook wat kunnen bereiken?
Zoals w4 rang 2
lol ..

Praat maar niet meer over dat ik niet kan starten (;

Van hoelang tot hoelang heb je op die accounts gespeeld? Sorry maar ik geloof er bar weinig van dat jij op die accounts hebt gestart en lang hebt gespeeld...
 

DeletedUser55673

Guest
Ach, je gaat me niet vertellen dat daar veel tactiek bij komt kijken hoor.. met een goede ligging is het gewoon speer-rushen, naar zwaard/bijl en dan zo snel mogelijk naar lc-rushen... vanaf dan is 't enkel een kwestie van lc maken en zorgen dat alles 24/7 loopt... nou, tactiek! :rolleyes:



Van hoelang tot hoelang heb je op die accounts gespeeld? Sorry maar ik geloof er bar weinig van dat jij op die accounts hebt gestart en lang hebt gespeeld...

Ik zeg maar 1 wereld en daar heb ik al genoeg aan ;)

w4 top 5 tot 2,5 mio helemaal alleen gestart en gespeeld heb pas vanaf toen 1 co gekregen.
we bestaan nu nog steeds uit 2 spelers.
 

DeletedUser26151

Guest
HAHA, geloof je het zelf ? Ik kwam op Rensjem toen hij 4 mill
had en zijn rang was 38. Na een halfjaar speler stond ik Rang 14.
Toen was ik even afwezig en heeft de "onervaren" vv en co het
wat verbrod... ;)

Oow lol foutje dan ik dacht dat Rens hem gelijk aan jou heeft gegeven maar dan heeft die eerst nog hele tijd niks gedaan, dan zat ik fout ik zag het account pas weer via gastingang bij rang 60 ofsow dus ik dacht dat je het flink verpest had maar is dus niet zo.
 

DeletedUser55673

Guest
Oow lol foutje dan ik dacht dat Rens hem gelijk aan jou heeft gegeven maar dan heeft die eerst nog hele tijd niks gedaan, dan zat ik fout ik zag het account pas weer via gastingang bij rang 60 ofsow dus ik dacht dat je het flink verpest had maar is dus niet zo.

fail xd
 

DeletedUser56686

Guest
mea di salvo, je mag nogsteeds mijn co zijn haha xD
heb je al iemand anders?;)

in 1 dag al zo veel views

topicgeil ^^​
 

DeletedUser

Guest
Ondanks we na de 3e dag dat classic begon banned zijn met het account ''Apres Nous le Deluge''

lol, ik ben gestopt omdat ik een ban kreeg en stond 3e, 700 lc in game en ik had er 200, dus starten kan ik zelf heus wel:)
alleen ga ik me niveau natuurlijk niet verlagen door op een noob account te gaan spelen, en de Meeste mensen die ervaren zijn zullen nu wel al ongeveer in top 20 zitten.

Dus 200 lc na 3 dagen spelen:rolleyes:
 

DeletedUser55673

Guest
bij dag 1 hadden we al 90 speer en gingen we al richting stall direkt.
en volgende dag begonnen we al aan lc en speelden en farmen ook snachts door,
we waren eerst met lc eerste met farm awards etc.
 

DeletedUser

Guest
klopt, 3 dagen smorgens smiddags savonds snachts dor spelen en stall rushen en lc rushen

Dikke fail. Na 3 dagen heb je geen 200LC, geloof mij. Zelfs al ligt je buurt vol barbarendorpen en speel je 5u per dag.

Jij failt. Je hebt nu al 2 accounts in je oorpsornkelijke sollicitatie geplaatst waar je maximum 2 weken op hebt gespeeld. Je gaat lopen met de eer van anderen, en je hebt veel praat die je totaal niet kan staven. Je lult maar wat en je hoopt dat mensen er gaan intrappen. Mensen die jou als co nemen zijn gewoon nog dommer dan jij bent.. Een geboren fail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan