Actiefe Co!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55673

Guest
Sinds wanneer speel jij op Typfout. ?
Ik heb nog nooit van jou gehoord?:confused:

Uhh ik speel er niet op?
heb er wel een tijdje op gespeeld als anonieme co,
Robert hier, ik weet niet met wie ik nu spreek?
 

DeletedUser50343

Guest
@mea die salvio Aah dat zou kunnen! Heb je er samen met Sven of William gespeeld?
Btw ik ben Jasper;)
 

DeletedUser55673

Guest
@mea die salvio Aah dat zou kunnen! Heb je er samen met Sven of William gespeeld?
Btw ik ben Jasper;)

Jaja ;)
toen rond die periode waren we nog gehackt..
heb ik nog via ip adres hacker kunne opsporen ;p
of weet je dat niet meer?
 

DeletedUser50343

Guest
Sorry ik speelde er toen nog niet!;)
Maar ik dacht in je beginpost te lezen dat je nu op Typfout. Speelde.
Vandaar mijn vraag!:)
 

DeletedUser55673

Guest
Sorry ik speelde er toen nog niet!;)
Maar ik dacht in je beginpost te lezen dat je nu op Typfout. Speelde.
Vandaar mijn vraag!:)

Haha ok dan :)
ik dacht al.. Nog iemand die wijs wilt doen maar verder niks over mijn ervaring in mijn verleden weten xD
 

DeletedUser39990

Guest
Lol, ga jij nou serieus gaan zeggen dat je op TypFout. hebt gespeeld? Kijk je hebt 2 dagen als co gedaan, maar je deed niets.. Dan werd de pass nog veranderd, en betrouwde ik jouw niet meer.

Maar ga jij voor die 2 dagen nu echt dit account als ervaring geven? De prestaties die behaald zijn op het account 'TypFout.' zijn aan mij, en alleen aan mij te danken. Niet dat het account zoveel bereikt heeft, maar voor de weinige dingen dan moet jij niet met de "eer" gaan lopen :D

Afrader! :)
 

DeletedUser50343

Guest
Ik heb het even gecheckt bij Sven en het blijkt niet waar te zijn dus, jammer!:eek:
Tip: zet voortaan even bij je acc hoelang je erop hebt gespeeld:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol, ga jij nou serieus gaan zeggen dat je op TypFout. hebt gespeeld? Kijk je hebt 2 dagen als co gedaan, maar je deed niets.. Dan werd de pass nog veranderd, en betrouwde ik jouw niet meer.

Maar ga jij voor die 2 dagen nu echt dit account als ervaring geven? De prestaties die behaald zijn op het account 'TypFout.' zijn aan mij, en alleen aan mij te danken. Niet dat het account zoveel bereikt heeft, maar voor de weinige dingen dan moet jij niet met de "eer" gaan lopen :D

Afrader! :)

Oké bedankt voor de info.. :eek:
 

DeletedUser55673

Guest
Lol, ga jij nou serieus gaan zeggen dat je op TypFout. hebt gespeeld? Kijk je hebt 2 dagen als co gedaan, maar je deed niets.. Dan werd de pass nog veranderd, en betrouwde ik jouw niet meer.

Maar ga jij voor die 2 dagen nu echt dit account als ervaring geven? De prestaties die behaald zijn op het account 'TypFout.' zijn aan mij, en alleen aan mij te danken. Niet dat het account zoveel bereikt heeft, maar voor de weinige dingen dan moet jij niet met de "eer" gaan lopen :D

Afrader! :)

ik heb er 2 weken op gespeeld, en toen was idd ww veranderd ja.
En ik zei al eerder dat ik het er eigenlijk niet bij had moeten zetten of er bij had moeten zetten hoelang, maar dan heb ik er toch alsnog op gespeeld?
dus dan lieg ik toch niet?
 

DeletedUser39990

Guest
Oké bedankt voor de info.. :eek:

Ja, je hoeft je vriendje niet te verdedigen hoor, hij kan het zelf ook wel alleen verklaren waarom hij het TypFout. account tussen zijn ervaringen plaatst.

Maar blijkbaar is dit niet alleen bij mijn account voor gevallen, maar ook bij nog andere lees ik hier. Sterke indruk maakt hij :rolleyes:.
ik heb er 2 weken op gespeeld, en toen was idd ww veranderd ja.
En ik zei al eerder dat ik het er eigenlijk niet bij had moeten zetten of er bij had moeten zetten hoelang, maar dan heb ik er toch alsnog op gespeeld?
dus dan lieg ik toch niet?
2 weken... Overdrijven is duidelijk iets waar je goed in bent :D En ja, je had het er eigenlijk niet bij moeten zetten, waarom plaats je het dan daar?

En wat dan nog als je er 2 weken op gespeeld hebt? zo kan ik 100den accounts als ervaring opgeven, waar ik even wat heb gedaan voor een vriend, je hebt er op ingelogd, dat klopt. Maar behalve inloggen kwam er verder niet veel in huis.

Misschien de volgende x wat meer waarheden vertellen, zou je een hoop gezeur besparen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55673

Guest
Maar goed, laat al deze discussie zitten, het is geen discussie topic maar een soli om een top 20 account te zoeken ;)
Niemand een schoolspeler/nachter nodig?
 

DeletedUser55673

Guest
Ja, je hoeft je vriendje niet te verdedigen hoor, hij kan het zelf ook wel alleen verklaren waarom hij het TypFout. account tussen zijn ervaringen plaatst.

Maar blijkbaar is dit niet alleen bij mijn account voor gevallen, maar ook bij nog andere lees ik hier. Sterke indruk maakt hij :rolleyes:. Misschien de volgende x wat meer waarheden vertellen, zou je een hoop gezeur besparen :D

zie vorige post ;)
 

DeletedUser54606

Guest
Maar goed, laat al deze discussie zitten, het is geen discussie topic maar een soli om een top 20 account te zoeken ;)
Niemand een schoolspeler/nachter nodig?

waarom top 20, omdat die kunnen starten, leer het zelf, want overal is duidelijk dat je co was, dus starten kan je zelf niet?
 

DeletedUser

Guest
waarom top 20, omdat die kunnen starten, leer het zelf, want overal is duidelijk dat je co was, dus starten kan je zelf niet?

Top 20'ers hebben meestal al nacht en/of dag co's. Die acc's lopen goed dus hebben geen extra speler nodig. Beter zoek dan in de top 50
 

DeletedUser55673

Guest
waarom top 20, omdat die kunnen starten, leer het zelf, want overal is duidelijk dat je co was, dus starten kan je zelf niet?

lol, ik ben gestopt omdat ik een ban kreeg en stond 3e, 700 lc in game en ik had er 200, dus starten kan ik zelf heus wel:)
alleen ga ik me niveau natuurlijk niet verlagen door op een noob account te gaan spelen, en de Meeste mensen die ervaren zijn zullen nu wel al ongeveer in top 20 zitten.
 

DeletedUser

Guest
lol.

Jij bent die mafkees die van die stoere berichtjes stuurde..

Je kan beter stoppen, want ik ga domineren:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, je hoeft je vriendje niet te verdedigen hoor.

Hij is mn vriendje niet maar gewoon een tw maat. Verdedigen kan je
het niet echt noemen, meer reageren op een stelletje wankers die
niets beters te doen hebben dan maar wat posten op een willekeurig
topic ;)

waarom top 20, omdat die kunnen starten, leer het zelf, want overal is duidelijk dat je co was, dus starten kan je zelf niet?

Denk wel dat het duidelijk is dat wij wel een acc kunnen starten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan