Actiefe Co!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Heb dit allemaal een beetje gelezen zo en zal geen kant trekken.
Solli komt idd twijfelachtig over en kan me de reacties goed voorstellen.
Toen ik nog een keertje terug las besefte ik dat het dezelfde Robert is die ik begin w21 heb leren kennen.

Hij heeft daar bewezen dat ie in ieder geval treintjes kan snipen, heeft ie op vv's gedaan en op Findal Decision ook als ik me niet vergis. maar of dit hem 9 van de 10 keer lukt is weer een andere vraag natuurlijk ;)
Na even in gesprek te zijn geweest hadden we afgesproken dat ik hem een beetje zou gaan helpen op w4 op het account Lord Xzyphica (heb van hem het ww gehad)
Na een week ben ik daar weer gestopt. gebrek aan tijd en gebrek aan feeling met het account. 3000 dorpen waar ik er niet eentje zelf van veroverd heb is toch ook niet alles ;)

Maar je zal bij mij dus ook Lord Xzyphica niet in mijn lijstje van ex-accounts tegenkomen ;)

naar aanleiding van de oorspronkelijke tekst en keuze van de solli kan ik me goed voorstellen dat mensen er de twijfels bij hebben maar heb dus mogen ondervinden dat er in ieder geval wel een (kleine) kern van waarheid inzit.

Zeg dit niet om een kant te kiezen of wat dan ook, maar meer omdat dit ook gewoon gezegd mag worden ;)
 

DeletedUser52128

Guest
Chuck heb jij mijn treintje op w21 gesniped tegen final:p Ik was mornyn
 

DeletedUser

Guest
wat ook wel grappig is, de vraag voor een top 20 account aangezien de toppers wel een beetje in de top 20 zullen spelen.
Als ik zo een beetje kijk zijn er toch een stuk meer dan 20 toppertjes aanwezig op de classic, dus ook buiten de top 20 zijn er zat toppertjes :D
 

DeletedUser

Guest
Meo, Ik wil jouw als co. Ik heb ook een eigen topic, maar ik reageer maar even op jouw.

Je tijden staan me prima aan. Ik sta niet echt geweldig hoog, maar ik heb de buurt perfect onder controle.
Alleen mijn co's stoppen, en ik heb vervanging nodig. Als je wat wilt weten, stuur dan maar een PM op het AF. Als je het zieten zit natuurlijk;)

Al dat gezeur en gezanik:)p) van de anderen of je pro of niet bent kan me niet boeien.
Ik heb de indruk dat jij je prima kan redden op TW, en stel dat zou al niet zo zijn dan zorgen we dat je je kan redden.
Maar volgens mij hoef ik je vrijwel niets meer te leren.

Wel 1 puntje van kritiek :p.
Een spelfout in de titel is wel jammer.
Maar Daar ga ik me niet zo druk om maken;).


Groeten, Hans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan