Acta est Stabula?

Reactiescore
767
De topic is met een vraagteken. dus ik zeg feitelijk daar niet dat hij stabt. maar vraag ik het.


Ik zij het wel in een ander topic uiteraard. omdat we weten dat acta niet vies is van een beetje modder.

Kerel,

Vraag het in feite eerst duidelijk na wat er is gebeurd, en wat er heeft afgespeeld voor af. Ga niet onzinnige berichten posten op het AF als je maar van de helft wat weet. Ik speel zelf op Acta, naar mijn weten is er nooit een BG/NAP afgesproken met Oljst. Als dit er wel zou zijn dan zou ik natuurlijk netjes een ophef termijn instellen. Dat is op zijn minst nog zo netjes.

Bovendien de opmerkingen wat je zegt Acta is niet vies van een beetje modder? Kom je net van de kleuterklas af of? . Je reageert zo impulsief als een kind van 12 jaar. Kom met degelijke bewijzen waarom Acta dan vies speelt en onderbouw dat een beetje goed.

Fijne jaarwisseling en de groente!

Btw, Fronk bedankt voor het lenen van je AF account


Groetjes,

XX
 
Reactiescore
54
Hahaha mooi te zien hop de vriendjes van acta hier zo mooi reageren....

Het is gewoon weer vies spel een zwaar egoïstisch!

Het mooie is dat acta en vriendjes de halve wereld als backstabbers en intern konings wil neerzetten, maar eigenlijk zelf hier mee de kroon spannen!
Come one man rang 1 en je bent sinds vandaag de top 100 verslagen tegenstanders gekomen.... dat is niks anders als boosten en misbruik maken van mensen!

In iedergeval niks om trots over te Zijn!

Verder mag je hier op het AF meer vriendjes hebben die jou kant zouden kiezen maar die mensen maken zichzelf hier meteen bekend als schoothondje!


Gaan op discord stuk om jullie comments suckers!
 
Reactiescore
338
Ik ken niemand van Acta of Hi Ho hoor, voor zover ik weet ;)

Wat ik wel weet is dat jullie met de reputatie van stabben en katapulten geen schijn van kans maken om nog maar een wereld te winnen op .nl
 

DeletedUser75394

Guest
Hahaha mooi te zien hop de vriendjes van acta hier zo mooi reageren....

Het is gewoon weer vies spel een zwaar egoïstisch!

Het mooie is dat acta en vriendjes de halve wereld als backstabbers en intern konings wil neerzetten, maar eigenlijk zelf hier mee de kroon spannen!
Come one man rang 1 en je bent sinds vandaag de top 100 verslagen tegenstanders gekomen.... dat is niks anders als boosten en misbruik maken van mensen!

In iedergeval niks om trots over te Zijn!

Verder mag je hier op het AF meer vriendjes hebben die jou kant zouden kiezen maar die mensen maken zichzelf hier meteen bekend als schoothondje!


Gaan op discord stuk om jullie comments suckers!

Weer zo een geweldige reactie, wat is jullie gemiddelde leeftijd daar? 13?
 
Reactiescore
54
Ja zeker en mooi dat je hier weer bent want jij bent dus typisch zoon eerloos schoothondje die ik bedoel! bedankt voor de snelle reactie @driesbiljart en deze discussie hebben wij al eerder gehad of wil je nou toff weer een 10/1 AF discussie komen voeren in een verkeerd wereld form.....
 
Reactiescore
54
Nee gemiddelde leeftijd hier is hart op de tong en geen oneervolle spelletjes lopen te spelen en een spel wat al zwaar ziek is naar kl*ten lopen te helpen en ondertussen maar durven te blijven wijzen!
 
Reactiescore
338
Well, aangezien al jullie teamleden nog steeds lopen te zeggen dat IAA nog nooit een stab deed, is het niet duidelijk blijkbaar, elke andere lezer is er over eens :D
 
Reactiescore
338
Nee gemiddelde leeftijd hier is hart op de tong en geen oneervolle spelletjes lopen te spelen en een spel wat al zwaar ziek is naar kl*ten lopen te helpen en ondertussen maar durven te blijven wijzen!

Volgens mij was het iemand van IAA die met het vingertje wees naar acta zonder met bewijzen (die er niet zijn) te komen, dus eigenlijk klaag je jezelf aan dat je tw naar de kl*ten helpt, het verstand begint te komen :)
 
Reactiescore
3.457
Nee gemiddelde leeftijd hier is hart op de tong en geen oneervolle spelletjes lopen te spelen en een spel wat al zwaar ziek is naar kl*ten lopen te helpen en ondertussen maar durven te blijven wijzen!
Verbeter de wereld en begin bij uzelf,stabben en met katas gooien hoort daar niet bij,dank u beleefd !
 
Reactiescore
54
Vraag het iedere speler van mb tot bg die ooit met iaa heeft samengesteld in de laatste 13 jaar of iaa ooit een speler gestabt heeft en het enige verhaal wat boven komt is van jou en je AF Mattie's. ..

Verder over het katta gebruik kan ik alleen maar bekennen en daar ben ik trots op!
Als ik alleen een speler niet aankan ga ik geen maatjes maken om later te stabben nee ik stuur kata, om me doel dan te halen.... maargoed ook hierover kunnen we eeuwig discusseren en er is van alles over te zeggen maar op de huidige werelden waar geen eeuwige kata oorlogen kunnen ontstaan zijn de ouwe kata "regels"
Bullshit in mij ogen... daarbij de tijd dat deze regels gemaakt werDen kom je nog niet alles boosten dus dat verhaal gaat zeker sinds w50 niet meer er in bij mij!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Reactiescore
54
Dat is dus het verhaal van de AF Mattie's omtrent @trust.fund.baby #schoothondje
 
Reactiescore
3.457
FC9EF7D9-362B-4BF9-8C14-7D3A6B7E54D4.jpeg1437E96E-F673-49CA-9DFA-9D1236E543C4.jpeg

Ik denk dat iedereen wel kan concluderen wat voor een spelers jullie zijn
Al moet je mij wel even uitleggen wat een boogwereld te maken heeft met katas gooien?
 
Reactiescore
338
Euhm, als de pbg langs onze kant opgezegd wordt, en jij valt aan terwijl de afkoelperiode nog loopt, is dat weldegelijk een stab ;)
Heeft niets te maken met maten of vreemden te zijn
 

DeletedUser81773

Guest
Dit is wel humor natuurlijk :)
 

Bijlagen

  • FD6AC934-BA77-4AF2-A129-246979EA24A1.jpeg
    FD6AC934-BA77-4AF2-A129-246979EA24A1.jpeg
    198,3 KB · Weergaven: 51
  • 4EDDA69B-0E4E-492A-9FFA-425AE818AFD2.jpeg
    4EDDA69B-0E4E-492A-9FFA-425AE818AFD2.jpeg
    121,2 KB · Weergaven: 51
Reactiescore
54
We zouden een LANGLOPENDE NAP hebben dat is alles waar ik akoort mee ben gegaan! dat jij dat verbreekt na 2 weken in een startfase en er vanuit gaat dat er dan nog 48 uur aan hangt is een foutje van jou en zeker geen stab....

Verder stuurde je binnen 10 min nadat ik me troepen had gestuurd (15uur na verbreken van de nap) jou troepen terug en dat liep dood! Hierna kwam je ineens met de AF post samen met je vriendjes die aan een hele andere kant van de wereld lagen..

Mannetje je hebt het daar gewoon slecht en dom gespeelt liep doordat ik had je al door op het moment dat jij helemaal communicatief doodviel een week voor je het ook daadwerkelijk de nap verbrak....
 

DeletedUser75394

Guest
Come one man rang 1 en je bent sinds vandaag de top 100 verslagen tegenstanders gekomen.... dat is niks anders als boosten en misbruik maken van mensen!

Ik denk dat onze ranglijst iets anders zegt dan die van jou hoor?
 
Reactiescore
54
Ja wil je hier nou echt je verslagen tegenstanders gaan verdedigen? XD
 
Bovenaan