Acta est Stabula?

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
8 bb's geedeld
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
11 mb's van icenoble
 
Reactiescore
2
Ik wel! Al die clears van harvest of sorrow nadat ik zag dat hij uit zijn stam was en hem vroeg in een pm of hij vriendje van acta was!
Een pm die geopend werd dus! En direct kwamen de clears! Onder vv dus! Zoals bovenstaand bekent is.
Een vv die niet in de stam bleef zoals het behoort! Gestart vriendje of niet! (Beschuldigden jullie mij niet van een premade? Doe het dan ook zelf niet!!!)
Dit is dus een stam stabben en een speler ernstig benadelen met de clears van dat account en daarna werden gauw de dorpen geinternd voordat de clears terug kwamen.
Blijf lekker jullie leugens rondstrooien, de waarheid achterhaalt jullie wel!
En oh, jullie zijn nu al 10 x op je smile gegaan voor mij!!!!!
 

DeletedUser75394

Guest
Ik wel! Al die clears van harvest of sorrow nadat ik zag dat hij uit zijn stam was en hem vroeg in een pm of hij vriendje van acta was!
Een pm die geopend werd dus! En direct kwamen de clears! Onder vv dus! Zoals bovenstaand bekent is.
Een vv die niet in de stam bleef zoals het behoort! Gestart vriendje of niet! (Beschuldigden jullie mij niet van een premade? Doe het dan ook zelf niet!!!)
Dit is dus een stam stabben en een speler ernstig benadelen met de clears van dat account en daarna werden gauw de dorpen geinternd voordat de clears terug kwamen.
Blijf lekker jullie leugens rondstrooien, de waarheid achterhaalt jullie wel!
En oh, jullie zijn nu al 10 x op je smile gegaan voor mij!!!!!

harvester was al uit de stam toen de vv kwam :) in welke wereld is het verplicht je vv af te geven aan je stamgenoten als je stopt? zolang het niet de vijand is op die moment is er niets mis mee
 
Reactiescore
2
harvester was al uit de stam toen de vv kwam :) in welke wereld is het verplicht je vv af te geven aan je stamgenoten als je stopt? zolang het niet de vijand is op die moment is er niets mis mee

Kan het zo zijn dat harvest uit de stam is gegaan omdat ze daar niet mochten zien bij wie hij onder vv stond ;)
En als een speler niet verder kan is het wel zo eerlijk vv in de stam af te geven he.
Ik mocht er zomaar iets anders ook bij gaan denken. Riekt naar spionage bovendien op deze manier?
 

DeletedUser75394

Guest
Kan het zo zijn dat harvest uit de stam is gegaan omdat ze daar niet mochten zien bij wie hij onder vv stond ;)
En als een speler niet verder kan is het wel zo eerlijk vv in de stam af te geven he.
Ik mocht er zomaar iets anders ook bij gaan denken. Riekt naar spionage bovendien op deze manier?

PHAHAHA spionage, wij hebben nooit info gehad uit Lada, hadden wij ook helemaal geen behoefte aan. Harvester is uit de stam gegaan en heeft dan vv gegeven, maakt toch niet uit of ze dat mochten zien of niet? Als jij vrienden hebt op tw en je valt ziek geef je toch ook liever je vv aan vrienden die tevens je buur is op de wereld, Lada en Acta hadden toen nog geen enkele aanval naar elkaar uitgevoerd en dat was ook niet de bedoeling die moment.

Het enige wat we wouden was jouw account wegspelen en dan verder kijken. Stop toch met die onzin altijd , jullie zien allemaal spoken die er niet zijn.
 
Reactiescore
2
Vv afgeven in de stam is wel de normale gang van zaken dacht ik zo.
En normaal overleg je dan even of je die buiten de stam af mag geven. Of was hij al zo ziek dat hij dat niet meer kon ;)
Heb trouwens begrepen dat er ook n co op speelde? Dus ik blijf er toch vraagtekens bij zetten. De eerlijkheid van jullie!
En hoe harder je schreeuwt, hoe ongeloofwaardiger je bij mij overkomt.
 
Reactiescore
1.363
Kan het zo zijn dat harvest uit de stam is gegaan omdat ze daar niet mochten zien bij wie hij onder vv stond ;)
En als een speler niet verder kan is het wel zo eerlijk vv in de stam af te geven he.
Ik mocht er zomaar iets anders ook bij gaan denken. Riekt naar spionage bovendien op deze manier?

Schatteke gedraag je eens!
Iedereen die tw begrijpt weet dat je met jou oda geen rank 1 kan staan als je niets intern of in jullie geval gewon naait want ja dat doen jullie met de kleinere account die flashen jullie gewoon keihard nadat ze voor jullie hebben gecleard! Toffe peer ben je dan e ; )

Wtf lul jij nou weer voor bullshit dan xD.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Reactiescore
766
Ze heeft wel punten, beetje slecht/ontactisch verwoord, maar ze heeft wel punten.

Had een ander dit gedaan, waren zij ontploft. Het is de normale gang van zaken dat die dorpen naar de stam gaan, waarom zou die anders in die stam zitten? Als zij zulke goede vriendjes zijn van acta, kan die daar toch bij in de stam of voor mben? Voor mij is het ook wat dwaas dat het als logische keuze gezien wordt dat die dorpen naar acta gaan?
 
Reactiescore
2
De persoon had een tia, oftewel een beroerte, beetje respectloos zo erover te praten.

Dat spijt me dan, had het maar even vermeld bij de eerdere post. Ik wens die persoon sterkte en volledig herstel.
Heb het zelf van dichtbij meegemaakt en weet ook dat je dan niets meer kunt, zeker geen vv afgeven!
Dus blijven er voor mij vraagtekens aangaande de beschadiging door dat account mij toegedaan.
 
Bovenaan