Acta est Stabula?

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
IAA stabt niet en heeft nooit gestabt

Opposite day?

Welk account was hij op 66? De naam zegt me namelijk niets, of was het in de early game gebeurd? :smile:

Heel early game toen iedereen beetje rond de 3 a 4 dorpen kwam. trustfund.baby werd gestabt door opzegtermijn van een nap volledig te negeren omdat het wat beter uitkwam.

Later het genoegen gehad hem zelf half weg te edelen (andere helft door nelis/maus, werd daarna het nelis-lemonfront).
 
Reactiescore
786
“Druk de peuk maar op ons uit.”

Dit is het enige wat ik uit heel dit topic meeneem. Heerlijke uitspraak dit. Voor de rest ben ik helemaal niet mee in de gehele gebeurtenis. En kan ik er ook niet in mee zijn gezien de beginpost inhoud mist en enkel een screenshot bevat.
 
Reactiescore
161
Druk de peuk maar op ons uit ja,

en IAA stabt niet en heeft nooit gestabt.


Jullie account maakt zich ook overal belachelijk. Is het niet via Pm dan is het via discord of AF.
Wat een constructief topic weer dit.. met 1 losse PM dan nog wel die overigens nog niks verteld over het volledige verhaal..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wegens gebrek aan bewijslast topic maar gewoon sluiten?
 
Reactiescore
1.962
''Gebrek aan bewijslast'' is nog zacht uitgedrukt. Maar inderdaad mods dit topic kan net zo goed gesloten worden:biggrin:
 

DeletedUser78317

Guest
De topic is met een vraagteken. dus ik zeg feitelijk daar niet dat hij stabt. maar vraag ik het.


Ik zij het wel in een ander topic uiteraard. omdat we weten dat acta niet vies is van een beetje modder.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De topic is met een vraagteken. dus ik zeg feitelijk daar niet dat hij stabt. maar vraag ik het.


Ik zij het wel in een ander topic uiteraard. omdat we weten dat acta niet vies is van een beetje modder.

Zo werkt het gewoon niet.
 

DeletedUser75394

Guest
Wat zit jij je nu zo druk te maken? paar weken geleden gooide je nog kata's op die stam? oh wacht ik snap het, je geraakt er nog steeds niet door en nu begin je schrik te krijgen?

Stop gewoon met zo'n dingen te zeggen , hypocriet dat je bent.
 
Reactiescore
96
Mooi man.
Gefeliciteerd, je hebt op de valreep van 2019 nog even de award: 'Meest mislukte forumpost van het Jaar!' gescoord!
 

DeletedUser78317

Guest
je neemt me de woorden uit de mond.


Hypocriet dat je bent!
 

DeletedUser79168

Guest
De topic is met een vraagteken. dus ik zeg feitelijk daar niet dat hij stabt. maar vraag ik het.


Ik zij het wel in een ander topic uiteraard. omdat we weten dat acta niet vies is van een beetje modder.

Voor zover ik weet hebben wij deze wereld nog niks verkeerd gedaan dus zeg nu maar eens iets wat wij van vies spel gedaan hebben?

jij moet dringend eens in de spiegel kijken kata's gooien, ...
 
Bovenaan