Acta est Stabula?

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Dat spijt me dan, had het maar even vermeld bij de eerdere post. Ik wens die persoon sterkte en volledig herstel.
Heb het zelf van dichtbij meegemaakt en weet ook dat je dan niets meer kunt, zeker geen vv afgeven!
Dus blijven er voor mij vraagtekens aangaande de beschadiging door dat account mij toegedaan.

Het was allemaal al eerder genoemd al door een speler van acta:

Zal namens team acta, ook eens een woordje zeggen, Harvester is niet gestart met ons. Hadden contact met hem en hebben enkele "kleine" massa's gedaan waar we samen profijt aan hadden.
Bv. wij op My Name is Murder en Harvester op zijn stamgenoot.

Contact tussen onze accounts verliep zeer goed, tot we op zeker moment onderstaand bericht gehad hebben van co-speler van dennis:
Bekijk bijlage 16462

Wegens gezondheidsredenen kon dennis dus niet meer doorspelen, spijtig genoeg, want we zagen hem in de toekomst als mogelijke partner voor nog massa's omdat de eerste goed verlopen waren. We wensen Dennis natuurlijk veel beterschap, hebben we al meermaals overgebracht.

Maar wat moet je dan doen als account die dorpen weigeren? kan de vijand ermee gaan lopen. Nadat Dennis besloten had om te stoppen is deze intern op een correcte en nette manier afgehandeld, is eerst uit de stam gegaan en toen pas vv gegeven aan stamgenoot van ons eveneens hadden we geen inzage tot zijn berichten. Kan dus op geen enkele manier iets van gevoelige informatie overgebracht worden aan ons.

Denk dat elke gezonde persoon deze dorpen zou genomen hebben, uit kamp Fier komt er idd kritiek over interns, maar zoals al gezegd gaat het over interns die op voorrand gestart zijn van de wereld met als doel het pushen van een account. Deze intern is verkregen door gezondheidsredenen van een speler die niet in staat is om verder te spelen, en dit wens je niemand toe.
 
Reactiescore
2
Het was allemaal al eerder genoemd al door een speler van acta:

Ah, mea culpa. Ik lees niet alles op het af.
Dank dat je me even deelgenoot hiervan maakt.
Maar dan toch wel weer een kanttekening inhoudelijk.
De massa op wouter001 waar in deze post over gesproken wordt is niet alleen door harvest uitgevoerd, maar is de hele stam lada bij berokken geweest.
Dus ik blijf van mening dat een en andere helemaal niet netjes is afgehandeld! En dat de dorpen rechtens aan lada toekomen.
Rest mij nog de vraag wanneer de vv van dit account is geaccepteerd?
 
Reactiescore
3.576
Als de eigenaar van Harsveter nu zelf zijn stam verlaat en zijn vv dropt bij een andere speler ipv zijn ex stam, er überhaupt geen aanvallen worden gestuurd vanuit de vv op zijn ex stam. Zie ik niet meteen problemen in dit gebeuren. Indien wel, graag aantonen en dan spreken we verder.


Slotje.
 
Reactiescore
177
stab of geen stab flink hypocriet zijn ze wel bij acta ik plaats bijna nooit iets en volg het AF totaal niet. Maar like 20+ bb edelen en hoeveel intern stuk of 30+. En dan op je profiel vermelden geen bb pakken nou als dit de manier is om in de top te komen dan kan letterlijk elke noob met weinig potentie de top behalen. Maar als Hi Ho iets recruit dan kan het allemaal weer niet he....
 
Reactiescore
1.962
stab of geen stab flink hypocriet zijn ze wel bij acta ik plaats bijna nooit iets en volg het AF totaal niet. Maar like 20+ bb edelen en hoeveel intern stuk of 30+. En dan op je profiel vermelden geen bb pakken nou als dit de manier is om in de top te komen dan kan letterlijk elke noob met weinig potentie de top behalen. Maar als Hi Ho iets recruit dan kan het allemaal weer niet he....

Als je zo onwetend bent reageer dan gewoon niet joh..
 
Reactiescore
177
onwetend de stats liegen niet hoor van jou weten we overigens ook wel dat je graag van boosten houdt he vooral als er awards in het spel komen of ben je W60 vergeten?
 
Reactiescore
1.962
onwetend de stats liegen niet hoor van jou weten we overigens ook wel dat je graag van boosten houdt he vooral als er awards in het spel komen of ben je W60 vergeten?

Explain? Als je doelt op die 15 clears die 1 week voor het sluiten van de wereld werden doodgegooid moet je bij Jouke zijn. Bovendien is dat ook een hele andere vorm van boosten haha
 
Reactiescore
177
Ben jij het nieuwe pp kanon van Hi ho?

Inge heb jij niets beters te doen? Aangezien je er zelf natuurlijk 0 pp tegen aan hebt gesmeten.... Iedereen beschuldigt elkaar met van alles en nog wat maar zelf branden ze hun handen ook. Ga lekker spelen en vechten om dorpen ipv hier de moraalridders uit te hangen die zo fair geweldig en nooit boosten, pp gebruiken, interns regelen of bb's edele....
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ze bedoelt politiek en propaganda kanon
 
Reactiescore
1.962
Ow ja dat is wel een ander soort boosten natuurlijk want ja meneertje doet het zelf fijne jaarwisseling!

Lezen is ook een kunst, ik zeg toch net dat ik het zelf niet was? En jij vindt tig MB stammen, vooraf besproken interns en nog allerlei free dorpen in de startfase waar het grote impact heeft hetzelfde als 15 clears op je zelf dood laten lopen terwijl een wereld al lang ten einde is?

En Inge doelt uiteraard op Politiek en Propaganda slimmerik
 
Reactiescore
786
Denk dat pas in 22' de NL server zal sluiten btw. Benieuwd of we W100' nog gaan halen.

Om nu in ‘22 al w100 te hebben is wel heel snel tellen. Laat ons beginnen met te kijken of ze in ‘23 nog steeds de volgende mop gebruiken in de lagere school:
Hij: Ik weet iets grappiger dan 24
Zij: wat dan?
Hij: 25!
*Algemene hilariteit*
 

Deleted User - 487924308

Guest
Om nu in ‘22 al w100 te hebben is wel heel snel tellen. Laat ons beginnen met te kijken of ze in ‘23 nog steeds de volgende mop gebruiken in de lagere school:
Hij: Ik weet iets grappiger dan 24
Zij: wat dan?
Hij: 25!
*Algemene hilariteit*
Je zou beter eens echt stoppen in plaats van meedoen met teltopics op het AF :rolleyes:
 
Bovenaan