A Snippers Tale, the end (?): de sjanante stab van 24/7

Reactiescore
138
Niet echt. Je logt in of je logt niet in. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Vrij zielig hoor global , je zet jezelf voor schut.

Ga geen oude koeien uit de sloot houden , maar er waren wel wat meer gevallen waar het aan lag ;)

Btw neem het mij niet kwalijk was mijn 1ste wereld na 72 werelden.

ben dan nog eens 2 maand en half later gestart en heb laten zien dat groeien geen probleem voor ons is.

Ik hoop dat ik met je mag fronten dan laat ik je even zien wie de noob nu is :)
 
Reactiescore
1.733
Vrij zielig hoor global , je zet jezelf voor schut.

Ga geen oude koeien uit de sloot houden , maar er waren wel wat meer gevallen waar het aan lag ;)

Btw neem het mij niet kwalijk was mijn 1ste wereld na 72 werelden.

ben dan nog eens 2 maand en half later gestart en heb laten zien dat groeien geen probleem voor ons is.

Ik hoop dat ik met je mag fronten dan laat ik je even zien wie de noob nu is :)
Je hebt al laten zien dat jij dat bent.:redface:
 
Reactiescore
1.286
Je bent wel hoog van de toren aan het blazen wurmpie. Was ook niet onder de indruk van je.
 
Reactiescore
138
Je bent wel hoog van de toren aan het blazen wurmpie. Was ook niet onder de indruk van je.

Ik blaas niet hoog van de toren hoor , ik speel vooral weekend en tussen 23u en 3u in de week . Voor de rest ben je met co's aan het praten .

Dus ik weet niet over wat je het dan zou hebben

Maar hoe ik hier soms neergeschreven word raakte me niet , maar ik kan er zeker niet akkoord mee gaan.


Ik ben niet de TOP van de community maar ook zeker niet de NOOB .

Hard gedreven en doe alles voor mijn stam , heb respect voor iedereen die respect voor mij heeft, is toch meer dan genoeg?

Wat kan mij het wat schelen wat sommige hier op het AF van me denken of welke hier graag commentaar op willen geven?

80 % die hier wat schrijft over mij kent me niet eens :D
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
5.693
Met alle respect van de wereld, Wurm, maar de eerste massa die je kreeg deze wereld leek je hetzelfde toe doen als w73. Dan zo’n mond aan slaan lijkt me vrij onnodig, totdat je op deze wereld eens wat laat zien. Je hebt een mini frontje met finnvard en meer dan genoeg safe om je front op blockok te zetten. Weet niet naar aanleiding waarvan je denkt spelers compleet te rekken.
 
Reactiescore
138
Met alle respect van de wereld, Wurm, maar de eerste massa die je kreeg deze wereld leek je hetzelfde toe doen als w73. Dan zo’n mond aan slaan lijkt me vrij onnodig, totdat je op deze wereld eens wat laat zien. Je hebt een mini frontje met finnvard en meer dan genoeg safe om je front op blockok te zetten. Weet niet naar aanleiding waarvan je denkt spelers compleet te rekken.

De 1ste massa kan je echt niet vergelijken man , heb geen zin om dit verhaal opnieuw te starten.

en ik denk niet dat ik spelers compleet ga rekken , maar mij beschrijven als een noob staat ook niet op zijn plaats
 
Bovenaan