A Snippers Tale, the end (?): de sjanante stab van 24/7

Reactiescore
1.577
Beste VF’ers, werelders en talrijke sympathisanten,

Het is met een zekere nostalgie dat ik mij tot u wend. De laatste keren dat ik me hier vertoonde, was om de onkunde van met name Puntzak en Beware The Stare van Rose aan te tonen. Het bescheiden maar dappere VFsnip heeft toen eigenhandig de voormalige nummer 1 zo belachelijk gemaakt, dat ze uit chanantigheid besloten hebben om de stekker eruit te trekken. Het is tot dusver het grootste wapenfeit geweest op W75, zoals u allen weet. Het is jammer genoeg niet het laatste wapenfeit van VFsnip. Opnieuw zijn er werelders die dachten snel dorpengewin te zien in VFsnip. Hun onderschatting brak hen zuur op, zeg ik u, beste lezer!

Dergelijke blasfemie blijft natuurlijk niet ongestraft. Velen hebben het geprobeerd, maar niemand kan nog maar een krasje toedienen aan het pantser van de goddelijke snippers. Allemaal keerden ze van een kale veroveringstocht terug met lijkwagens volgestouwd met edelmannekes. Ik beloof u nu al gelijkaardige taferelen van ditmaal nog grotere premiumpuntenvreters, die zich stuklopen op onze koene speervechters en heldhaftige paarden. Waar Puntzak en BTS samen vijf keer zo groot waren als VFsnip destijds, houden we nu vijanden af van tien keer die grootte!! Ofwel een verviervoudiging, ik rekende het gemakkelijkheidshalve even voor u uit. Visueel ziet dat er zo uit:

kaartje.jpg


Zoals al uitvoerig en verdomd accuraat is beschreven in de annalen van wereld 75 speelde VFsnip een grote rol in de teloorgang van Rose. Terwijl een niet dubieuze naam als alleenheerser regeert over K45 bepaalt het Vrije Forum de wetten in K54. Het is geen geheim dat wij de flanken van Wurm aan zijn zuidfront hebben beschermd toen die verbazingwekkend vlot werd weggespeeld door Rose. Toen Puntzak en BTS hun tanden op ons stukbeten, diende 24/7 met een massa de genadeklap toe. Afin, Puntzak en BTS gooiden als een stel mietjes de handdoek. Nadien hebben Wurm, Kaarsvet en co. de buit onderling verdeeld.

Een lang verhaal kort: 24/7 heeft zijn huidige dominantie in het kontinent ontegensprekelijk aan VFsnip te danken. Dat is prima voor ons. Laat het plebs de dorpen maar uitbouwen, wij kijken instemmend toe. En mochten zij ooit de wereld winnen, zal het als een paal boven water staan dat VFsnip hen met een goddelijke interventie op weg gezet heeft. Na deze glorieuze overwinning konden de snippers op hun lauweren rusten. Een onwrikbaar convenant bepaalde dat de snippers en de nolifers elkaar gerust zouden laten. We brachten vrede, rust en welzijn naar het kontinent.

Binnen VFsnip volgden de gele en rode bolletjes elkaar op. Enkel in de barbarendorpen rondom ons was het stiller. De fluitende wind in de ritselende boomkruinen verraadde een zaligmakende vrede. De bloesems kleurden mooi in de grond bedrenkt met puntzaks bloed. Tot vorige week plots de plebejer met de naam Kaarsvet de aanval opende. Had hij dan niet geleerd dat je slapende honden niet moet wakker maken, beste lezer? “jA mAaR iK kAn JulLie tOcH nIeT iN MiJn sAfE zOnE lAtEn LigGeN”, verklaarde de werelder die treurig genoeg is om zichzelf InactiveAsAlways te noemen.

Zijn broekzakken puilden uit van de pp’kes, zijn toon was onrespectvol en alles wat hij zei, deed de tepels van ripromy bloeden alsof haar baarmoeder mee aan het cringen was. We probeerden de vrede te bewaren en verwezen naar de afspraken die er waren met Wurm om elkaar met rust te laten. Een afspraak die tot dusver perfect werd gehonoreerd. Maar de gulzigheid bij Kaarsvet had ongeziene proporties aangenomen. De leiding van 24/7 was te druk bezig met paragraaf 12.bis van hoofdstuk 8 uit de wereldafspraken om tegen dit hoogverraad op te treden. Blijkbaar tellen de wereldafspraken enkel als je er zelf baat bij hebt????

Maar goed de machtige snippers moesten deze gulzige veelvraat dan maar zelf op zijn plek zetten. Kaarsvet was zijn geschiedenis vergeten en deed bovendien aan verwerpelijke grootspraak. Als je dit soort uitspraken doet, hoef je op geen genade te rekenen:

KAARSVET.png

Verder, beste lezer, was het antwoord van VFsnip op dit tenenkrullende bericht zoals verwacht verdomd scherp. Ondanks de vredevolle weken en maanden zit er nog steeds geen sleet op onze snipkunsten. Woorden zeggen veel, maar deze rapportjes spreken gewoon voor zich. Het team op Kaarsvet is wellicht nog slechter dan wat er op puntzak heeft gezeten, dat durf ik zonder schroom te poneren. Hoe kan je er anders in slagen een oorlogje te verliezen tegen een speler die 10 keer kleiner is??? Kijk en geniet:

edelkerkhofke.png

VFsnip is pacifistisch van aard. Dit heeft te maken met het feit dat triebel wers een pauperspel is, bovendien gedateerd en tijdrovend. Desalniettemin, SAMEN STERK is ons motto en dat komt vooral tot uiting in onze gezamenlijke snipkunsten. Toch lieten we ons aanvallend ook niet onbetuigd. We gebruikten weliswaar een duizendtal klieren minder dan 24/7, maar we boekten meer resultaat. Opnieuw een bloemlezing

aanvallekes.png

Na deze schrijnende vertoning voelde Kaarsvet de bui al hangen. Hij werd overrompeld door de dappere vechters van VFsnip. Zowaar weerstand??? Daar is geen enkele PP-abuse tegen bestand!!! Prompt werden nieuwe spelers gezocht voor Kaarsvet om het team bestaande uit 8 spelers nog extra te versterken. Om de druk op VFsnip te verhogen, zegde Wurm zijn mondelinge NAP met VFsnip eenzijdig op zonder hierbij de wereldafspraken te respecteren (!!!!) want er volgden meteen aanvallekes. Ook de vazallen van Kaarsvet werden ingeschakeld, zonder resultaat. U VERWACHT RAPPORTEKES??? HIER ZIJN ZE:

ook de vazallen zullen vallen.png

Sinds vandaag heeft ook de nobele leider Wow Who zich aangesloten bij de aanvallen op VFsnip. Maar ook hij zal in het stof bijten. Heldendaden zijn er om verricht te worden door VFsnip, de morele winnaar van wereld 75. Wij leveren bij deze op een presenteerblaadje het bewijs dat dit gedateerde browserspelletje niet langer draait om kwaliteit, maar om kwantiteit: zoveel mogelijk co's, zoveel mogelijk pp'kes, zoveel mogelijk klierkes, zoveel mogelijk leugens en zoveel mogelijk verraad. Voor de échte heroïek moet u echter bij de snippers zijn.

Ik heb gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
Voor de volledigheid nog dit:

Zijde 1:
Stammen: VFsnip
Zijde 2:
Stammen: 24/7

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
7
Kant 2: 4
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
58,082
Kant 2: 17,782
Verschil: 40,300

chart
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wat een heerlijke post. Succes VFsnip!
 
Reactiescore
1.804
het mooie is: hoe harder de werelders proberen VFsnip te edelen, hoe belachelijker ze zich maken??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Is hier een luister cd van?
 
Reactiescore
1.380
Aaaah @Harlequin of Hate mengt zich nu ook in de strijd. 225 clears voor een miezerig spelertje van 300k die al een week permanent incomings krijgt????

Ik vind het spijtig om te zien dat de zogenaamde grootmachten niet gelijke broeders proberen aan te vallen en de verliezen goed proberen te maken, maar dat ze bij de kleine tw broeders wat dorpen proberen te pakken met grote overmacht.

Helaas liggen jullie niet bij ons, want bij ons kan je vredeliefend je dorpjes behouden en gezellig buurten voor een kop koffie.
 
Reactiescore
1.273
Waarom zou 24/7 aanvallen sturen op de concurrentie, als ze deze troepen een heldendood kunnen laten sterven aan VFsnip's hand?

Je zou eigenlijk eens de kost van alle edelmannen die ze al op jullie hebben doodgelopen moeten optellen :D

@Wurm 2.0 is de afgelopen dagen al 30-40 clears op mij doodgelopen. Aantal dorpen verloren aan wurm: 0

Ik snap het nut ook gewoon niet.

Edit maar ja daar zal dit wel een verklaring voor zijn.Schermafbeelding_2020-12-10_om_13.31.12.png
 
Reactiescore
1.273
Het meest komische vind ik nog wel dat dit soort berichten altijd komen van spelers die nog nooit 1 wereld gespeeld hebben zonder pp kopen events AM etc.
 
Bovenaan