A Snippers Tale, the end (?): de sjanante stab van 24/7

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De snippers zijn wel de overduidelijke winnaars. respek
 
Reactiescore
1.271
Beste wereld 75,

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Als dictoriaal leider van VFSNIP ben ik hier om jullie allen het laatste aan te kondigen van VFSNIP.

Bij de start van w75 werden we allen weggelachen omdat we toch de beginperiode niet zouden overleven. We lagen immers omringd door de premade Manu. Op dat moment rang 4 van de wereld. Maar tot ieders vebazing speelden we de directe omgeving weg en kwamen we te liggen tussen beast of later 24/7 en VBV/ rose in. Hoewel wij amper pp hebben gebruikt waren we snel onderdeel van het gezamelijke front tussen deze 2 stammen.

Toen rose de aanval inzettten tegen 24/7 waren de verliezen daar groot. Maar ze hadden een probleemje. VFSnip lag in de weg. We kregen dagenlang incommings op onze dorpen. Edelspam, scouts in de nachtbonus en edels op de lege dorpen. Puntzak en beware the stare bleven ons bestoken. Maar het resultaat was dat de chanante kwaliteit van die aanvallen ervoor zorgde dat puntzak en beware the stare niet door ons heen kwamen. Het lukte rose niet om ons weg te spelen. Het leide zelfs tot spanningen omdat we ook op het AF de oorlog aan het winnen waren.
Dit alles is key geweest in het opheffen van rose. Ze waren ervan overtuigd dat de stam niet de kwaliteit had om de wereld te winnen. Ze kregen zelfs die noobs van het VF niet weg.

Ondertussen is rose opgeheven en is 24/7 begonnen met het proberen weg te werken van ons. Dat lukte al ruim een week net zo goed als dat het rose lukte. Niet.
Maar aangezien de feestdagen eraan komen hebben we allen wel wat beters te doen dan 24/7 PGBertjes als @wurm2.0 te vermaken. (Vergeet niet wij spelen allen solo.) Daarom hebben we gisteren rond 12 uur besloten allemaal ons account op barbaar te zetten. Het heeft daarna slechts 10 uur gekost voordat marginaaltje wurm een dorp van ons wist te bemachtigen.

Rest me nog het dankwoord.
Bedankt red stab at morning voor het niet kunnen edelen van rupert ondanks dat je morraalbreker 5x zoveel dorpen had. Ondanks deze lange tijd weet @een niet dubieuze naam nog altijd niet wat een dodge is, maar zijn dorp kreeg je niet geedeld.
Bedankt prone om samen met wurm ons meermaals te laten lachen om je chanante houding hier op het AF.
Bedankt @Kerouac voor het ene dagje vv op romy der account. Ik weet dat het tegen de regels is, maar de wederdienst was je bevallen zei ze me.
Bedankt brainsick dat je het een week hebt uitgehouden met ons. Je hebt de discord nooit gehaald.
Bedankt barbaartjes. Onze enige waardige tegenstanders we kregen jullie ondanks onze verwoede pogingen niet weggeedeld.
Bedankt modts voor de ban om het eerbetoon van oud user @knoefkoe. Deze aanvalbare ban heeft nonkel 3 dorpen gekost.
Bedankt monique voor je video's van een ongeoorloofde liefde aka orcfighter. Die gaven ons de kracht om door te gaan.

Gegroet, de snippers.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hoezo mocht die VV van Kerouac niet?
 
Reactiescore
1.577
Gelieve dit kwaliteitstopiks niet te bevuilen met jullie werelderdiscussies over wie waar op welke wijze werd ingemaakt

Vergeet niet: dit zijn slechts virtuele dorpen, daarover discussiëren maakt jullie allebei verliezers
 
Reactiescore
7.931
Niet echt. Je steekt er uren werk in en meneer vertrekt met de horizon wanneer er aanvallen komen. Om vervolgens een wereld later hem hier te zien zeggen tegen iemand 'leer het spel noob'. Als er 1 iemand bagger is in deze game is hij het wel. Maargoed, zal erover ophouden. Weggespeeld worden door Wurm is ook wel wat.
 
Reactiescore
290
Niet echt. Je steekt er uren werk in en meneer vertrekt met de horizon wanneer er aanvallen komen. Om vervolgens een wereld later hem hier te zien zeggen tegen iemand 'leer het spel noob'. Als er 1 iemand bagger is in deze game is hij het wel. Maargoed, zal erover ophouden. Weggespeeld worden door Wurm is ook wel wat.
Ik proef een beetje haat van je richting Wurm2.0. Maar die uren die jij er in steekt doe je zelf?
Om dan één iemand de schuld te geven van een *verloren* wereld winst is wel laag he..... Evenals Als je helemaal rust op één account in je stam denk ik dat bij uzelf de kwaliteit ook niet echt denderend is??
Verder is het twee werelden geleden en niet één.

Verder wens ik je een fijne dag toe en hoop ik dat je nog veel tijd in TW mag steken <3
 
Reactiescore
7.931
Ahja ga je stamgenoten even verdedigen. Zal mij benieuwen of je nog zo praat als hij jouw stam in de steek laat en wevlucht waardoor je complete phalanx kapot is. Have fun ermee :)
 
Reactiescore
5.687
Als wurm met dit front dorpen verliest dan is het wel heel erg gesteld.
 
Reactiescore
1.729
Wij als VFsnip zijn helemaal klaar met dit kut spel. Ons doel is bereikt , wij hebben een stempel op deze wereld gedrukt en laten zien dat de zelf benoemde toppers zoals nu wurm2.0 eigenlijk geen reet voorstellen. Hangen overal op het af de toffe Tonnie uit maar kunnen met een overmacht nog geen dorpen afnemen van een persoon die 10x kleiner is. Nu wij op delete staan komt hij 2 dagen later dus de toffe Tonnie uitgangen op het AF dat hij wat dorpen van VFsnip heeft overgenomen.

Het is toch treurig.
 
Reactiescore
1.647
Ahja ga je stamgenoten even verdedigen. Zal mij benieuwen of je nog zo praat als hij jouw stam in de steek laat en wevlucht waardoor je complete phalanx kapot is. Have fun ermee :)

Is bullshit dat je dit zegt. Weet zelf donders goed dan heel anders is gelopen als jij nu schets.
 
Bovenaan