A Snippers Tale, the end (?): de sjanante stab van 24/7

Reactiescore
319
RIP. Lang volgehouden daar. Nu weet Tides wel waar de zwakke schakels zitten in 24/7. Goodluck!
 
Reactiescore
430
@Addison Rae hij heeft het over de elite, het is tijd om te shinen!

Beste melish/sammy,

in uw afwezigheid is de wereld wel gewoon doorgegaan, er zijn serieuze gesprekken gaande en er lijkt eindelijk een min of meer stabiele endgame strijd aan te komen (ik zeg niet gelijke, iedere stam heeft zo zijn zwakke en sterke punten), oftewel de wereld is verder gegaan.

deze grappen en of opmerkingen mogen natuurlijk gemaakt blijven worden, ik kan niks gaan verbieden maar ik zou het zeer fijn vinden als er vanaf alle kanten (voor de gene die zich wel kunnen inhouden, want sommigen kunnen dat niet zelf) wordt gewerkt aan iets wat serieuzere sfeer hier op w75

het ene na het andere account komt met 'zullen wij onderling afspreken niet te gaan cf'en het moet niet overal een zootje worden' ik persoonlijk vind dat erg jammer dat we dat stadium hebben bereikt (waarin dit nodig is), ja oke ik ben ook niet een keurige nette jongen zonder 'TW strafblad' maar wat ik heb gedaan was ik een compleet andere fase van het spel (neemt nog steeds niet weg dat het niet mag!) en ik mag toch hopen dat er ondertussen ook wel mensen zijn die eindelijk eens hardop willen zeggen dat het allemaal (zwaar) klote gaat hier op de wereld.

volgens de laatst bij mij bekende ontwikkelingen zijn de huidige 2 leidingen in gesprek en zal de komende week daarover (hopelijk) het een en ander uit kunnen worden bekendgemaakt en vastgesteld want ik zelf ben er toch echt wel klaar mee met alle drama.

voor alle stille meelezers (en niet stille) ga nou niet als een stel opgefokte bavianen lopen rond brullen en aandacht vragen van je leiding, wacht het rustig af, ga je spelletje spelen (besteed je tijd aan het helpen van je stamgenoten) en laat de leiding hun overleg in alle rust voeren.
 
Reactiescore
786
Beste melish/sammy,

in uw afwezigheid is de wereld wel gewoon doorgegaan, er zijn serieuze gesprekken gaande en er lijkt eindelijk een min of meer stabiele endgame strijd aan te komen (ik zeg niet gelijke, iedere stam heeft zo zijn zwakke en sterke punten), oftewel de wereld is verder gegaan.

deze grappen en of opmerkingen mogen natuurlijk gemaakt blijven worden, ik kan niks gaan verbieden maar ik zou het zeer fijn vinden als er vanaf alle kanten (voor de gene die zich wel kunnen inhouden, want sommigen kunnen dat niet zelf) wordt gewerkt aan iets wat serieuzere sfeer hier op w75

het ene na het andere account komt met 'zullen wij onderling afspreken niet te gaan cf'en het moet niet overal een zootje worden' ik persoonlijk vind dat erg jammer dat we dat stadium hebben bereikt (waarin dit nodig is), ja oke ik ben ook niet een keurige nette jongen zonder 'TW strafblad' maar wat ik heb gedaan was ik een compleet andere fase van het spel (neemt nog steeds niet weg dat het niet mag!) en ik mag toch hopen dat er ondertussen ook wel mensen zijn die eindelijk eens hardop willen zeggen dat het allemaal (zwaar) klote gaat hier op de wereld.

volgens de laatst bij mij bekende ontwikkelingen zijn de huidige 2 leidingen in gesprek en zal de komende week daarover (hopelijk) het een en ander uit kunnen worden bekendgemaakt en vastgesteld want ik zelf ben er toch echt wel klaar mee met alle drama.

voor alle stille meelezers (en niet stille) ga nou niet als een stel opgefokte bavianen lopen rond brullen en aandacht vragen van je leiding, wacht het rustig af, ga je spelletje spelen (besteed je tijd aan het helpen van je stamgenoten) en laat de leiding hun overleg in alle rust voeren.

Mooie uitgetypte reactie maar volledig naast de kwestie van mijn reactie. Mijn reactie was een knipoog naar een van je eerdere reacties. Feit dat je zo heftig gaat reageren, toont aan dat je spijt hebt van die toenmalige reactie. Je kan op twee manieren reageren hierop in mijn ogen. Of je neemt het op als man en lacht er zelf mee, want opzich was dit maar een ludieke boodschap. Of je kan de reactie niet waarderen en je bijt van je af en dan krijgen we een discussie. Je koos voor rond de pot praten en mij deels terecht wijzen, terwijl dit slechts ludiek bedoelt was.

Een serieuze sfeer creëren op een wereld gebeurd in mijn ogen vooral ingame, het algemeen forum heeft een ander doeleinde. Propaganda, discussies, het bejubelen van anderen of juist het spotten met anderen, als je met deze zaken geen vrede kan nemen, blijf je beter ver weg. Het Algemeen Forum van wereld 75 heeft weinig hoogtepunten gekend op vlak van propaganda, discussies en dergelijke doordat er hier weinig spelers aanwezig zijn die deftig in discussie kunnen gaan. Neem die factor samen met de weinige spelers die het AF actief bekijken en ook deze wereld spelen en je hebt hoe dan ook een droevig AF voor deze wereld. Ik waardeer je intenties voor het creëren van een gezellige plek maar dat vind je niet op het AF, of toch zelden.
 
Reactiescore
1.226
het ene na het andere account komt met 'zullen wij onderling afspreken niet te gaan cf'en het moet niet overal een zootje worden' ik persoonlijk vind dat erg jammer dat we dat stadium hebben bereikt (waarin dit nodig is)

Ik denk dat het overall best nog wel meevalt met het aantal spelers dat CF's legt. Het lastige hierin is dat iedereen een andere definitie van een CF ziet. Ikzelf ben daarom gewoon voorstander van om enkel af te spreken geen BB dorpen in andermans cluster te edelen, de rest is toegestaan. Dit is gewoon duidelijk zichtbaar en hierdoor schiet je niet in een discussie over wat dan een "neutraal" dorp is, neutraal is natuurlijk vanuit een ieder zijn perspectief weer anders.

Daarbij is het in dit stadium van de wereld, een wereld die 5 maanden oud is, gewoon een keus geweest om spelers in je cluster te laten liggen, danwel op te ruimen, ik vind dat men best de gevolgen van die keuze mag ervaren. Of een opgeruimd cluster, of een cluster met spelers er in die op te edelen zijn door de vijand.

Ik weet dat de wereldafspraken waarschijnlijk anders vorm gaan krijgen en wij zullen ons daar vanzelfsprekend ook aan houden, maar het is niet zo dat het hierdoor eenduidiger en simpeler gaat worden. Een mooi voorbeeld hiervan was het dorp dat overgenomen was van de MB van geenpala door Finnvard wat voor meerdere uitleggen vatbaar was.
 
Reactiescore
50
Soms vraag ik me echt af waarom ik dit speel....

Jammer dat VFsnip hun potentie nooit heeft kunnen waarmaken om uit te groeien tot waardige top 25 spelers, vooral na al deze lovende berichten (vooral van hunzelf). Wellicht dat dat op andere werelden eens lukt! Succes gewenst!
 
Reactiescore
1.238
Soms vraag ik me echt af waarom ik dit speel....

Jammer dat VFsnip hun potentie nooit heeft kunnen waarmaken om uit te groeien tot waardige top 25 spelers, vooral na al deze lovende berichten (vooral van hunzelf). Wellicht dat dat op andere werelden eens lukt! Succes gewenst!
:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:
 
Bovenaan