- Reactiescore
- 1.805
Dit komende uit jouw mond is uiterst lachwekkendtides neem global aan aub , en zorg dat hij front met me krijgt .
Gaan we even lekker lachen vriend
Dit komende uit jouw mond is uiterst lachwekkendtides neem global aan aub , en zorg dat hij front met me krijgt .
Hij heeft wel gelijk met dat we gaan lachen.Dit komende uit jouw mond is uiterst lachwekkend
RIP. Lang volgehouden daar. Nu weet Tides wel waar de zwakke schakels zitten in 24/7. Goodluck!
Vertel eens waar de sterke schakels zitten dan in 24/7.
Wurm 2.0
Ik ben niet de TOP van de community maar ook zeker niet de NOOB .
@Addison Rae hij heeft het over de elite, het is tijd om te shinen!
Beste melish/sammy,
in uw afwezigheid is de wereld wel gewoon doorgegaan, er zijn serieuze gesprekken gaande en er lijkt eindelijk een min of meer stabiele endgame strijd aan te komen (ik zeg niet gelijke, iedere stam heeft zo zijn zwakke en sterke punten), oftewel de wereld is verder gegaan.
deze grappen en of opmerkingen mogen natuurlijk gemaakt blijven worden, ik kan niks gaan verbieden maar ik zou het zeer fijn vinden als er vanaf alle kanten (voor de gene die zich wel kunnen inhouden, want sommigen kunnen dat niet zelf) wordt gewerkt aan iets wat serieuzere sfeer hier op w75
het ene na het andere account komt met 'zullen wij onderling afspreken niet te gaan cf'en het moet niet overal een zootje worden' ik persoonlijk vind dat erg jammer dat we dat stadium hebben bereikt (waarin dit nodig is), ja oke ik ben ook niet een keurige nette jongen zonder 'TW strafblad' maar wat ik heb gedaan was ik een compleet andere fase van het spel (neemt nog steeds niet weg dat het niet mag!) en ik mag toch hopen dat er ondertussen ook wel mensen zijn die eindelijk eens hardop willen zeggen dat het allemaal (zwaar) klote gaat hier op de wereld.
volgens de laatst bij mij bekende ontwikkelingen zijn de huidige 2 leidingen in gesprek en zal de komende week daarover (hopelijk) het een en ander uit kunnen worden bekendgemaakt en vastgesteld want ik zelf ben er toch echt wel klaar mee met alle drama.
voor alle stille meelezers (en niet stille) ga nou niet als een stel opgefokte bavianen lopen rond brullen en aandacht vragen van je leiding, wacht het rustig af, ga je spelletje spelen (besteed je tijd aan het helpen van je stamgenoten) en laat de leiding hun overleg in alle rust voeren.
het ene na het andere account komt met 'zullen wij onderling afspreken niet te gaan cf'en het moet niet overal een zootje worden' ik persoonlijk vind dat erg jammer dat we dat stadium hebben bereikt (waarin dit nodig is)
Hahaha wat een noobs.@Westkip verdediger van de dag???
hahhaaha zitten jullie nu te clearen op een teringlage moraal terwijl we straks allemaal op barbaar zijn? jezus
dit meen je niet?@Westkip verdediger van de dag???
hahhaaha zitten jullie nu te clearen op een teringlage moraal terwijl we straks allemaal op barbaar zijn? jezus
tides neem global aan aub , en zorg dat hij front met me krijgt .
Soms vraag ik me echt af waarom ik dit speel....
Jammer dat VFsnip hun potentie nooit heeft kunnen waarmaken om uit te groeien tot waardige top 25 spelers, vooral na al deze lovende berichten (vooral van hunzelf). Wellicht dat dat op andere werelden eens lukt! Succes gewenst!
Soms vraag ik me echt af waarom ik dit speel....
Jammer dat VFsnip hun potentie nooit heeft kunnen waarmaken om uit te groeien tot waardige top 25 spelers, vooral na al deze lovende berichten (vooral van hunzelf). Wellicht dat dat op andere werelden eens lukt! Succes gewenst!
Chanante post hoor. VFSnip heeft deze wereld gestuurd en gekleurd
enkel bij romyEn deels gebleekt met Dash