1 Jaar w20

DeletedUser59561

Guest
we hebben pas paar verhaaltjes :(
komop zijn nog genoeg mensen die niks hebben neergezet!;)
 

DeletedUser

Guest
Woehoe zal ik dan ook maar even:cool:

Na enkele maanden gestopt te zijn met TW (ja, het kan echt, dat stoppen), besloot ik voor de fun een accountje te starten in de rim van w20.
Ben altijd al een ODA geilert geweest, maar dit keer wou ik eens extreem doen, dus besloot ik 100% off te gaan spelen.
Ik was geen goeie starter, ik groeide niet mijlenver boven de rest van het continent uit, maar ik deed het toch ook zeker niet slecht.

Vlak boven mij groeide iemand toch wel heel rap, de speler Zone X. Heb hem toen gevraagd in mijn stam te komen, dit wou hij niet, hij ging wachten op de aanbiedingen van grote stammen. Altijd goed met hem kunnen praten en op een gegeven moment kreeg ik een PM van hem binnen, of ik zijn MB wou worden. Nu kwam dit me wel goed uit, ik wou graag 100% off blijven spelen, en hierdoor kon ik dat doen. Ben al bijna de hele wereld 'in dienst van' en het bevalt me prima.

Kwam er naar verloop van tijd achter dat er een oud-w8 maatje van me vlak bij me in de buurt lag, genaamd Mikoh. We zijn nu bezig met een fusie, omdat we al eerder samen hebben gespeeld verwacht ik dat dit wel goed gaat komen.

Reeds een zooi aanvallen gehad van .Time, ik lig dan ook als een geweldige buffer voor Zone X, dus die heeft het atm lekker rustig en kan zich focussen op het aanvallen, de luilak. Het is wat behelpen allemaal, zeker als je bedenkt dat ik toch al incomings van 6 man heb gezien van .Time, en dat met een full off account.

Mijn verhaal op w20 is niet zo heel denderend, het is dan ook maar een fun account. Bij het 2 jarig jubileum beloof ik jullie dat ik veel meer te vertellen heb:)
 

DeletedUser59561

Guest
wel nice als je het uithoud hoor :)
wat doe?

stacken?
of alles dodgen en edels snipen?
 

DeletedUser

Guest
wel nice als je het uithoud hoor :)
wat doe?

stacken?
of alles dodgen en edels snipen?

Hoe kan ik stacken als ik full off speel? :p
Heb tijdens de aanvallen 1x OS aangevraagd, dat was om 1 treintje te stoppen. Verder nooit de VV afgegeven en alles op eigen troepen gespeeld:)
 

DeletedUser59561

Guest
Hoe kan ik stacken als ik full off speel? :p
Heb tijdens de aanvallen 1x OS aangevraagd, dat was om 1 treintje te stoppen. Verder nooit de VV afgegeven en alles op eigen troepen gespeeld:)

nou als je zo een beer van zone x achter je hebt staan lukt dat stacke wel :p
 

DeletedUser

Guest
OMFG konijnen zijn lief.
Maar nee, 1x os aangevraagd, verder niet.
 
Bovenaan