1 Jaar w20

DeletedUser59561

Guest
Credits gaan ook naar mijn co, welke gek zet nou om het anderhalf uur 's nachts de wekker om te checken voor nieuwe aanvallen
:D:D

nice ik blijf meestal hele nacht wakker -.-

dan zie ik wel of aanvallen komen :D
 

DeletedUser

Guest
Kan dit topic misschien spamloos blijven? :rolleyes: Vind het wel leuk om al die verslagjes te lezen zonder het gezever eromheen :p
 

DeletedUser

Guest
Ok mijn verhaal

Na 2 jaar geleden ivm een sterfgeval in de Fam. te zijn gestopt in wereld 4 waar ik met een groepje BeWaRe clanleden begonnen was in de rim met de stam BWR. ( hoogste rang 2 )
Ging ik op een verveelde morgen weer eens kijken. Dom ;) ff inloggen in wereld 20 en was weer direct verkocht. Direct weer een stam opgericht ( ben geen hopper ed, maar bouw zelf graag op. ) en via via wat "oude" wereld 4 maten gecontracteerd. Binnen een paar dagen waren we weer met de kern van toen.
Vrij snel kregen we trubbels met een stam in het zuiden genaamd Dis. ! Ff contact opnemen, maar dat was een koude kermis. De heren op WCAG waren PRo's en maakten geen afspraken met "edeltargets" en Noobs. ( stond letterlijk zo in de pm ) Prima geen vrede = Oorlog en zo is het gegaan. Communicatie was zoiezo hun sterkste kant niet, binnen no time hadden ze ruzie met de hele regio incl Empire. hetgeen ervoor zorgen dat we daar een BG mee aangingen. Na wat heen en weer gevochten te hebben ( de oorlog ging gelijk op. ) werd het rustiger aan het front, groeien dus :) Het zuiden was nog in een "gewapende vrede" met Dis. tot er een van de oud spelers van wereld 4 ( ticket ) "een niveau hoger" wilde spelen .. dom van hem, dit verraad wakkerde de oorlog aan, en dis kreeg het steeds moeilijke, desondanks bleef WCAG zeer arrogant ...
In Maart dit jaar kregen we van onze noorder buren ( fata was een NAP ) het verzoek om te fuseren, de betere en actievere mensen zouden naar ons komen. Dit ging direct uitstekend, de faca mensen integreerden probleemloos en direct hadden we het Noorden onder controle.
17 maart kreeg ik ineens een bericht van Chicago ( dis lid ) dat hij het daar had gehad en naar BWR wilde komen. Dit was onze kans om aan de "achterkant" ( rim kant ) van dis een BWR cluster op te zetten en oorlog te gaan voeren vanaf 2 kanten.
Pally zijn buurman kwam 2 dagen later en met de hele groep hebben we ze direct vol gestopt met def, daarna een week later een mass van 2 kanten en de eerst spelers werden al inactief ;) Omdat Dis "klop" kreeg van de "noobs" van BWR zochten ze steun bij hun vrienden van /Dome. niet geheel onverw8t vertrokken alle actieve mensen naar /Dome.
Voor ons was er geen verschil, in de maanden die volgenden zijn alle ex dis pro's geedeld of gestopt.

Ondertussen zijn we door ons duidelijk aanname beleid en gezelligheid en dus activiteit opgeklommen naar de 1e plek in deze wereld. De BG met empire was eigenlijk een NAP, onderling ondersteunen en samenwerken liep niet echt en omdat er onder de spelers groep veel irritatie begon te ontstaan, en ivm ruimte gebrek is die BG recentelijk opgezegd en er zijn nieuwe vrienden zijn gemaakt ;) we zitten dus als bwr niet stil.

De ene speler "geilt" op de hoogste ODA score, een ander Wil top 10 ODD halen weer anderen gaan voor de 1e plek in de ledenlijst. Mijn spelletje is organiseren ! Mijn persoonlijke doel was direct vanaf het begin en is nog steeds dit spelletje te gaan winnen als stam. Tegelijekrtijd vindt ik het leuk om aan de grenzen te liggen, mee aan te vallen en te groeien. Persoonlijk heeft Goldy me dit jaar als gerespecteerd tegenstander veel geleerd over timen en snipen, en ik groei mee met de stam, maar ik ben BWR dus vandaar dat mijn verhaal deels ook een stamverhaal is.

clucluc
 
Reactiescore
116
Dan zal ik ook maar mijn verhaaltje neerzetten :)

Het begon allemaal, in de kleine melkherberg...

Nee..., dus na een jaar gestopt te zijn, kreeg ik weer de kriebels TW te spelen, maar mijn ervaring had ik niet écht mee.
Ik had een account van 400k grootgebracht en was toen gestopt... Dus vol goede moed ging ik een maand later dan de start beginnen op W20 :)

Lekker knus in de RIM (Wist niet eens wat RIM was >.<), ik leerde algauw wat vrienden en vijanden kennen, hopte wat stammen, leerde hier en daar wat bij...

Mijn eerste stam deftige stam was Go pro, maar die stam werd na enkele weken van goede bloei, opgeheven door de leider, omdat onze goede vriend de leider werd geëdeld :O

Dus, Sky, die hopte wat stammen :)
Na ik mijn verblijf in Pio. er ver had opzitten leerde ik mijn fusiepartner (nu al maandenlang mijn co) Momode kennen (Eek a mouse) :)
Samen hadden we ons verblijf in IMPACT, maar gingen er ook al gauw snel weer uit toen Jonnie hem verliet xD

Zo kom ik aan mijn huidge stam: Time (Plox)... Het was een tijdje rustig totdat de oorlog kwam opsteken met De Hunnen...
Het eerste veldslagje, kwam ik er niet goed uit, en sloten we een compromis, maar hier lieten we het niet bij en ging ze terugpakken, en dat deden we!

Nu mooie resultaten te boeken en redelijk veel stamverwisseling in De Hunnen, verdwenen de Hunnen (Stuurboord toen mijn grootste vijand is nu een goede vriend xD)
Sinds heden hebben we oorlog met Dome en we zien wel wat de toekomst brengt :)

Is redelijk kort, ben niet goed in lange verhalen schrijven, mijn Co Momode zal wel een uitgebreider verhaaltje in elkaar lappen xD

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Dan zal ik ook maar mijn verhaaltje neerzetten :)

Het begon allemaal, in de kleine melkherberg...

Nee..., dus na een jaar gestopt te zijn, kreeg ik weer de kriebels TW te spelen, maar mijn ervaring had ik niet écht mee.
Ik had een account van 400k grootgebracht en was toen gestopt... Dus vol goede moed ging ik een maand later dan de start beginnen op W20 :)

Lekker knus in de RIM (Wist niet eens wat RIM was >.<), ik leerde algauw wat vrienden en vijanden kennen, hopte wat stammen, leerde hier en daar wat bij...

Mijn eerste stam deftige stam was Go pro, maar die stam werd na enkele weken van goede bloei, opgeheven door de leider, omdat onze goede vriend de leider werd geëdeld :O

Dus, Sky, die hopte wat stammen :)
Na ik mijn verblijf in Pio. er ver had opzitten leerde ik mijn fusiepartner (nu al maandenlang mijn co) Momode kennen (Eek a mouse) :)
Samen hadden we ons verblijf in IMPACT, maar gingen er ook al gauw snel weer uit toen Jonnie hem verliet xD

Zo kom ik aan mijn huidge stam: Time (Plox)... Het was een tijdje rustig totdat de oorlog kwam opsteken met De Hunnen...
Het eerste veldslagje, kwam ik er niet goed uit, en sloten we een compromis, maar hier lieten we het niet bij en ging ze terugpakken, en dat deden we!

Nu mooie resultaten te boeken en redelijk veel stamverwisseling in De Hunnen, verdwenen de Hunnen (Stuurboord toen mijn grootste vijand is nu een goede vriend xD)
Sinds heden hebben we oorlog met Dome en we zien wel wat de toekomst brengt :)

Is redelijk kort, ben niet goed in lange verhalen schrijven, mijn Co Momode zal wel een uitgebreider verhaaltje in elkaar lappen xD

Mvg

Jij verwacht veel van mij :p.
Maar ik zal zeker ook mijn verhaaltje schrijven ;).
 

DeletedUser24056

Guest
Excuseer me nog voor de dubbelpost van gister. Tuurlijk snapte ik het. Ik was in een humorloze bui:p
 
Bovenaan