1 Jaar w20

DeletedUser40358

Guest
in je eentje kon je het niet redden,togg goed gespeeld.
jij hoorde bij de 20% active leden :)
 

DeletedUser26667

Guest
Zal ook ff mijn verhaaltje typen:

Ik was ongeveer een half jaar gestopt met tw. Weg van de verslaving en dan komt een vriend me vragen opnieuw tw te gaan spelen. En ben dus terug begonnen , ongeveer 2 weken na de start van W20. Jawel raad eens , die vriend is allang gestopt en ik zit hier weer:p

Het was weer allemaal ff geleden , was alsof ik er net mee begon. Richte een stam op. Onze stam (Fight For Your Brothers) fuseerde met Together As One. En toen kwam de stam Brothers Fight Together. Onze beste rang was 12. Was een gezellige stam, met geweldige spelers die elkaar door dik en dun holpen. Ik lag daar trouwens langs Gitarist. Een geweldige speler , heeft mij heel veel geleerd. Vind het enorm jammer dat hij gestopt is. De stam is toen uiteengevallen, door een fout van de leiding dat ontken ik niet. Maar vond het nu geen reden om echt te leaven , maar had liever dat men melden hoe ze het liever zagen lopen en niet weg gaan en dan de reden zeggen.
Toen kwam ik in TYDBOM terecht , was met veel tegenzin. Maar op dat moment weinig andere keus.
Ik en hansi12 beslisde dan om te fuseren. Hansi maakte de overstap naar Maori , ik dus ook.
En op het einde van de fusie kwamen er 2 lege account aan het Sick front. Heb in overleg met Hans beslist op een van die account te gaan spelen. Mikenummerzoveel.

En even later kwamen de aanvallen van Sick en Dome , heb mijn best gedaan te helpen. Maar om meerdere reden (zie post evi til) ben ik dus ook weggegaan uit Maori.
Heb niet echt veel meer te vertellen , ik zou zeggen vraag als je nog wat wilt weten;)
 

DeletedUser

Guest
Een Ziek verhaaltje van mij!

Ik kwam pas later kijken op deze wereld & ben dus ook nog niet jarig;) Rond Januari ging ik spelen als mastergerben in de rim! Hier kreeg ik contact met Insane in the membrane die de stam Para. had opgericht! Na een korte periode kon ik hierin toetreden & ownden we absoluut onze omgeving! Heel even hebben we nog overlegd om over te stappen naar AZO wat toen nog bestond, we zijn destijds gewoon bij elkaar gebleven & hebben geprobeerd te recruiteren, onder andere Vetrix, astrakiller etc. De helft van de spelers die we wilden ging naar Maori. de andere helft kwam terecht in Sick.! Een paar maand later stopte Master Cyclo, het werd lente etc. & ik ben verder gegaan op die account! Daarna besloten we als Para. geheel over te stappen naar Sick.! Ik denk dat dit een goeie stap was van Sick. want we waren een actief groepje met Jan van Brienne, Partners & mn matties van Insane in the membrane:) Daarbij was dit voor ons ook een goeie stap. Sick. is nu eenmaal Sick. :D De zomervakantie zijn we ook goed doorgekomen ondanks een berg vv´s! De oorlog met Maori. is een bekend verhaal & ik doe mn best verder te ownen op master cyclo & in Sick.!

Ik zie de toekomst van deze wereld Sick. een goede stam blijven, ik denk ook dat /Dome zich door alle problemen heenknokt ondanks de aanzienlijke vracht oorlogen! Verder denk ik dat .Time het goed gaat doen en het /Dome lastig gaat maken! Een iets meer professionele manier van aanvallen is wel een vereiste voor hun & een leuke outsider is Para?. Ze blijven klein, maar kunnen dankzij hun leuke actieve groepje toch lastig zijn voor hun vijanden:)
 

DeletedUser24056

Guest
Mooi topic, wanneer ik meer tijd heb lees ik de andere verhalen, eerst die van mij (voor zover iemand dat intereseert). Mijn verblijf op W20 is kort maar met genoeg spanning geweest. Een enigszins ingekorte samenvatting. Ook ik kan wel door blijven gaan:p

Het begon op een dag waarvan ik de datum niet meer weet zonder de intentie het spel serieus te spelen. Ik kwam laat aanzetten en had het minste punten van het continent. Simpele pm naar de nr 1 stam en ik zat erin. Naab stam eerste klas (tsja, dat heb je in de rim), en een tweetal spelers richtte een nieuwe stam op: AOB. Een tiental spelers uit die naabstam kwamen mee, en dat waren allen gouden grepen. We groeiden uit tot de sterkste stam van C13 en konden zelf na gaan denken over relaties buiten ons continent om. Onze bondgenoot vanaf dag 1 kreeg interne onenigheid, en ook van hen sloten een paar leden zich bij ons aan, zodat onze eerste stap in C14 gezet was. In C23 lag nóg een andere kleine stam, en ook zei sloten zich, na nogal wat gerommel bij ons aan. We zaten rond de twintig leden en compleet in de rim naderden we de top 20 van de wereld! Nogal overtuigd van onszelf gingen we de oorlog met Trust aan, deze is hier ook besproken. Hoogmoed komt voor de val, en ja, de oorlog viel tegen. Trust bleek zwaarder dan we dachten. De reden dat we die oorlog aangingen, was eigenlijk vooral de dreiging van [FFL], destijds een vrij grote stam ten zuiden van ons, met o.a. spelers als Bull-y in de gelederen. Anyway, de leden aan ons front vielen tegen. We hadden zo'n drie leden aan het front liggen, en die konden geen van drieën iets uitrichten. Eentje stopte, eentje was constant weg of had het te druk en de ander was te noob.

Wat te doen? Greenlord (mijn vriend van W5, die op deze wereld zo toevallig opnieuw mijn buurman was. Wat is de wereld toch klein) en ik startte een nieuwe stam, !Bush!. Deze stam was echt goed hoor. Opnieuw gingen we de oorlog aan met Trust, en daarnaast ook met Alone!. Deze stam was de stam met onze ex-stamgenoten. Diegenen die achterbleven organiseerde zich daarin en keerde zich eigenlijk direct tegen ons. Het beste nieuws voor ons was dat drie leden uit [FFL] bij ons solliciteerden. Drie grote jongens. Dit nam de dreiging van het zuiden weg, maar de andere dreiging, I.C.F., bestond nog steeds. Overload heeft altijd wat gerommeld, maar een grote aanval hebben we uit kunnen stellen. De oorlogen tegen Alone en Trust verliepen echt bijzonder goed. Scores tot over de honderd dorpen, en dat voor een stam die net in de top 20 stond.

Het ging allemaal perfect, totdat BWR op de deur klopte. Juist het lid dat het heel goed deed tegen Trust, werd aangevallen, gooide een vv af en kwam nooit meer terug. Tijdens mijn vakantie (die maar een week duurde) werd een hele fusie met [FFL] afgesproken, en toen ik terug kwam zat ik in [FFL]. Hier was ik nog wel leider, maar dat voelde niet zo. Ik heb mijn leiderschap opgegeven, en dan houd de plezier bij mij al heel snel op. Dat is namelijk het enige in dit spel waarin ik plezier heb, het leiden van stammen en het hebben van vele contacten. En dat is dan ook alles wat ik in mijn TW-loopbaan op W20 gedaan heb. De stam overeind houden, veel contact hebben met leden buiten de stam en vooral veel regelen, daarom ben ik gestopt. Verder doe ik over het algemeen weinig aan mijn dorpjes en neem ik er ook weinig over. Dat deed mijn co, die nu nog op het account zit. Die is overigens een weg ingeslagen die me allesbehalve bevalt.
Hij is uit [FFL] gestapt en viel twee leden aan die onder vv stonden van iemand die het nogal heel zwaar had in RL. Die gaf de vv's niet af en daarvan maakte mijn co gebruik, wat ik lullig en onrespectvol vind. Vooral ook omdat het mijn vrienden waren. Ik heb daar wat mee afgekletst zeg:p

Nou, voor diegenen die het tot hier gelezen hebben. Voila! mijn W20-verhaaltje. Ik vond het leuk! Nu loop ik hier nog wat rond, andere mensen af te zeiken en te doen waarin ik zin heb. Dit is mooi, want ik heb totaal geen verplichtingen, wat heerlijk aanvoelt. Ik kan doen wat ik wil en hoef niemand iets te bewijzen. Ik kan opiniëren, zeveren, contacten leggen en alles doen wat mijn cyberhartje begeert. Wat een leven!
 

DeletedUser52174

Guest
Vergeet allemaal niet om je voorspelling er ook bij te doen, dat is ook leuk om te lezen!

Ik ga zometeen direct beginnen met mijn verhaal, dat ook enorm ingekort moet gaan worden :p
 

DeletedUser52174

Guest
Okey dit is het begin van mijn verhaal. Bereid je goed voor, pak wat te drinken en wat chips, want het is een LANG verhaal.

Een RL vriend van mij, Thomas, haalde mij over om te gaan starten op w20 omdat hij daar ook was gestart. Dit was op 19 oktober 2010, een behoorlijke tijd na de start dus. Ik zat in de RIM en dat was erg makkelijk, ik haalde wat vrienden van mij op w20, onder andere de destijds hoofdspeler van Lord Xzyphica en Cduke. Ik richtte Para. op en die RL vriend en Lord Xzyphica joinde meteen samen met nog wat mensen. Helaas stopte ze allebei vrij snel, ik speelde zelf verder. Farmfarmfarm en na een behoorlijke tijd praten lukte het me een co speler op Insane te krijgen, een pro van w4 genaamd Marco, voor de oud-w4 spelers ook wel bekent als Child grootste en beste tw vriend van mij <3. Samen met hem gingen Insane nog meer farmfarmfarmen en toen pakte we onze eerste 2 dorpjes, kleine makkelijke barbarendorpen omdat we graag een hecht cluster wilden hebben.

Toen sloeg het noodlot toe. Ik werd ineens verbannen omdat dacht sociaal te zijn en ik het account van die vrienden die ik naar w20 had gehaald, voor hen heb opgericht. Ik heb welgeteld 1x ingelogd om een windrichting te kiezen en meer niet. De reden was dubbel-account. Ik was erg boos op die mod en begon meteen te schrijven. Intussen zijn er 8 dagen voorbij gegaan en heb ik nog altijd niet in kunnen loggen, achterstand dus. Eigenlijk wilde hij me een permanente ban geven maar toen ik hem overhaalde dat ik echt maar 1x ingelogd had kreeg ik een 50% aftrek. In plaats van dat er van mijn 3 dorpen 1 of 2 werden weggehaald, werd er 1 weggehaald en in de andere werd de smederij vernietigd. Mijn co Marco zei meteen: Later, en verliet het account. Ook had ik de stam Para. opgeheven omdat in de tussentijd iedereen de stam al had verlaten. Ik was zelf ook van plan te stoppen op Insane en dus dumpte ik mijn troepen op mijn grootste buurman. Tot mijn verbazing liep ik er super makkelijk doorheen en dumpte ik mijn troepen weer op een andere grote buurman. Dit deed ik nog een paar keer en toen was alle concurrentie weggevaagd. Ik begon weer te farmen en bouwde een nieuwe smederij en nam mijn verloren dorpen weer terug. Marco kwam terug op Insane en toen begon de ownage. We groeiden enorm snel ondanks het oponthoud en domineerde vrij snel ons gebiedje omdat we simpelweg veel harder groeide dan de rest. Ik richtte de stam Para. voor de tweede keer op en dat liep ook lekker, we kregen goede leden binnen. Toen gebeurde er niet echt veel behalve hard groeien. Naast me lag de stam A-zo, ze wilden graag dat wij bij A-zo kwamen maar Marco en ik haten dictatuur dus we bleven bij Para.. Para. liep ook erg goed en we werden een hele hechte groep. Tot mijn grote (ja, nu nog steeds) verdriet stopte Marco omdat hij tijd tekort had en het lente werd of iets in die richting:p. Ik speelde een tijd alleen en dat ging ook wel lekker maar ik had niet genoeg tijd om dit account echt naar de wereldtop te dragen. Daarom fuseerde ik met Jeroen. Samen gingen we nóg harder farmen en groeiden we richting de 1e plek in het continent. Dan komt het verhaal van Master Cyclo hieronder over de val van A-zo. Ik nam contact op met Sick. en deed erg mijn best om een fusie te regelen waarbij wij met HEEL Para. konden komen. Zo gezegt zo gedaan. Omdat er in mijn gebied totaal geen weerstand was konden we makkelijk blijven groeien, soms stopten de spelers gewoon en gaven ons hun dorpen omdat ze zich overgaven^^. Verder is er niks gebeurd en groeide ik naar de 3e plek.

Wat verwacht ik van de toekomst van w20?
Ik denk dat /Dome het nog redelijk moeilijk gaat krijgen met hun oorlogen. Er kunnen daarna 2 dingen gebeuren: óf ze verliezen en het gaat stijl bergafwaards met /Dome. Of optie 2: ze overwinnen de oorlog en zetten hun dominatie voort. Verder denk ik dat het best goed zal gaan met Sick. en dat Maori. Steeds slechter gaat worden en misschien wel gaat vallen.

Ik wil nog even mijn dankwoord geven aan mijn ex-co Marco en aan mijn Co Jeroen voor hun grootse inzet.

Sorry dat het zo lang is maar ik KON het niet korter!!!
 
Reactiescore
116
Leuk verhaaltje met die dumps xD
 

DeletedUser52174

Guest
Mijn verhaal is te lang, daarom is er maar 1 persoon die hem gaat lezen xD
 
Reactiescore
116
Jongens, on-topic blijven en niet discussieren wie de zijne het langst is :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Waar dan over? Je naam ofzo?...


ik snap er geen gehaktbal van zeg! Jezusmiena!

bamp, kan iemand me nu helpen ik snap er de knakkers niet van hoor.
wat een miserie op een doordeweekse donderdagavond, hier had ik niet op gerekend hoor!!
 

DeletedUser

Guest
Mijn verhaaltje dan maar.

Je kent het wel,de school begon weer en ja ik volg een richting waar ik toch wel veel op de computer zit in de lessen, dan zoek je wel eens iets om de uren te vullen. Toen kwam ik weer bij mijn goede oude tijd TW(na 2 jaar afwezig geweest te zijn). Het begon allemaal op het account jasperre. De 29ste oktober begon ik met het opbouwen van mijn dorpje in C25 dicht bij de grens van C26. De buurt zag er niet slecht uit. Ik richtte meteen een stam op en keek wel wat er kwam. Toen kwamen de eerst contacten, die later nog een rol speelde. Ik leerde zo .CataStrophe. (Niels) kennen. Die zat al van bij het begin in mijn stam. Vanaf toen hebben we meteen samen beginnen werken en gin galles goed, paar dorpjes erbij en de buurt screenen. Wat stamhoppen, weer eigen stam oprichten etc ..
In die tijd was er zich in c26 een aardig goede speler aan het vestigen, genaamd (Exodine). We hielden hem in de gaten en plots gebeurde het, scouts en toen een edeltreintje =o Hij was veel groter dan mij, maar ik had nog altijd mijn buurman .CataStrophe. Niels snipede zijn treintje en ik ook nog eens. Toen kwam de pm die onze toekomst in w20 omgooide.Exodine zond ons een pm.

Samenvatting pm van Exodine
Ik zie dat er ervaring aanwezig is op jullie accounts, ik dacht er al mee te stoppen en jou dorpen waren voor mij een uitbreiding, nu dit mislukt is, stop ik ermee. Mijn voorstel is dat iemand van jullie 2, op mijn account komt spelen.
Niels wou eens op een wereld ownen met zijn eigen naam(.CataStrophe.), dus nam ik dit voorstel aan.

Niels bleef nog even op .CataStrophe. , maar later kwam hij met mij op Exodine spelen. Vanaf toen had ik een co .CataStrophe.(Niels <33) Beste medespeler ooit guys ! :D Maar we hadden nog een buur waar we goede contacten mee hadden Geery genaamd. Die kwam er toen ook nog bij. Sinds dan waren we een goed team met z’n 3 en ging alles toch wel goed Geery is er jammer genoeg zo goed als mee gestopt voor al zo'n 3 maanden ..
We keken uit naar de toekomst en zagen een nieuwe stam ontstaan uit de oud .Nat leden genaamd Maori.
We deden een solli en kwamen erin. Lange tijd in Maori gezeten, goede tijden gehad, we draaiden vv’s allom.
We hadden ook een vv , aan het front met Sick.een uitdaging voor ons dus ^^
Vanaf wij de vv hadden, verloor hij geen dorp meer en staakten ze de aanvallen :rolleyes:
Ze kwamen met pm’s dat ze merkten dat er eens tegenstand was en er ervaring aanwezig was op het account :)
Zo kwamen we in contact met Conductedhero en die goede contacten zijn er nog altijd^^ <3
Maar toen kregen we plots een strubbeling in de leiding van Maori. en kregen we stank voor dank van een andere medeleider. Toen kwam er nog bij dat er geen respect was voor een BG en dat was de druppel om te gaan.
We begonnen de stam Para ? (Jaja Insane zei ons van pak die naam) Corne111 onze goede buur kwam mee, later volgde Red Drags nog.. Nu zijn er al wat leden bij ;) :cool:
En daar zijn we dan nog altijd in Para ? , echt goede sfeer en alles gaat goed : )
Dit was zo beetje mijn verhaaltje ^^

Hoe ik de toekomst zie :
De toekomst van /Dome lijkt me eerder onzeker (maar we zullen zien), Sick is voor mij de topstam van w20. Bwr en Time. tonen toch ook dat ze iets kunnen, dus volgens mij nog spanning genoeg.
Mijn eigen stam Para ? zie ik ook wel nog wat plekjes opschuiven ;) (Houdt ons in de gaten :rolleyes:)

The End
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan