DeletedUser73696
Guest
Niets dan leugens. Ja dat hebik gezegd en nee het is geen god. Verre van zelfs, maar dat ik alleen maar Vitae, Vitae, Vitae zeg zijn leugens. Ik heb wel meer dan dat alleen gezegd. Wat anderen zeer zeker kunnen beamen. Ik praatte gewoon algemeen over 42 en over andere zaken die niet per se w42 gerelateerd behoefden te zijn.
Je hebt gelijk Martijn, jij wilde graag de wereld met Diplomatie winnen. Stuff moest BG Worden, Seau moest BG worden, Vitae moest BG worden. Ik had een hele lichtblauw kaart gehad met jou als leider Martijn, dan had ik in alle rust elke dag kunnen slapen tenminste.
Wil je printscreen dan? Zie hieronder maar. Want ik heb het gewoon van de desbetreffende plek gehaald. En er vinden wel meer erg dat ik weg ga hoor en ik heb vaak genoeg aangeboden. Wij hebben ook deff gezonden naar onze buren toen ze het nodig hadden, maar dit alles bevestigd precies weer mijn vermoedens over jou en die ik ook kenbaar maakte toen je leider wilde worden van Wind.
Dan heb ik me vergist met een andere speler die ook ergens daar ligt. Ik hou me niet echt bezig met alle treinen en VV die ik draai voor andere. Het gaat mij meer om het feit dat er in de WIND chat gevraagd wordt, vind iemand het erg dat Martijn weg is. En dat er niemand reageert, dat zegt voor mij al genoeg Martijn. Je hebt je wel gehouden aan je eigen Forum post, de rotte appels zijn eindelijk uit de stam!
De reden van deze post is om aan te tonen dat Wind niet zo eerlijk is dat als men zelf beweerd en ik denk dat je met je huidige posts mijn eigen visie alleen maar meer versterkt. Deze post heb ik niet voor Sven gemaakt, niet voor Jannes, niet voor Wao. Voor niemand in het bijzonder.Alleen voor mijzelf om aan te tonen dat ik in elk geval niets te maken wil hebben met dergelijke praktijken als met Nolletje. En voor de mensen die hier meer over willen weten.
Tegenover wie wil jij jezelf nou bewijzen? Denk je nou echt dat mensen opeens respect voor je gaan hebben als je leavt? Ik zeg niet dat ik het eens ben met de dingen die zich af en toe spelen, maar is heel Nederland het eens met Premier Rutte? Nee natuurlijk niet, je kan niet alles goed doen in de ogen van andere. Er is meerdere malen gestemd door de gehele stam en het merendeel staat achter de leiding. Dat er rotte appels als jou tussen zitten, moet je mij niet op aankijken of de rest van de stam. Jep het is allemaal niet gegaan volgens de diplomatisch regels, maar geen andere enkele grote stam is hier op benadeeld. WIND is hier ook niet op bevoordeeld. Alleen Nolletje heeft individueel een voordeel opgebouwd.
Maar Mike droom je eigen verhalen maar. Want het is dat ik me niet wil verlagen tot een aantal van Wind, maar je weet net als ik dat je van de week ook eerst een stab wilde plegen op iemand, maar dat een aantal waaronder je co je hebben kunnen tegenhouden.
Bekijk bijlage 8359
Tuurlijk jongen, wij hebben Seau keihard gestabt. Gooi de Skype logjes maar, dan kan ik je daarna voor de zoveelste keer afmaken op het Algemeen Forum. Heb ik ook weer is wat om te lachen!