1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
3.584
Er staan nergens argumenten, het enige wat je continu doet is het herhalen van je eigen mening waar ik allang heb aangetoond dat je je eigen mening tegenspreekt door te zeggen dat net niet netjes was. Hiermee onderbouw je namelijk mijn argument dat je ook immorele handelingen bent begaan als Wind dit beging. We jullie dus in dezelfde groep kunnen plaatsen.

Ik heb nergens gezegd dat immoreel gelijk staat aan backstabben als je denkt van wel mag je dit aantonen.
Als immoreel backstabben is dan moet ik je teleurstellen dat elke speler op TW backstabt.

Want iemand met kata's aanvallen is immoreel laag
Clusterfucken is dat ook
Spioneren is dat ook

We zeggen daarop altijd dat het laag is maar het is niet backstabben eerder een teken van onmacht.

Wij hebben niet netjes gehandeld dat klopt een teken van onmacht dat klopt ook want aanvallen ging niet door NAP.
+ het feit dat we het enkel deden bij 2 spelers die dan nog eens niets respect verdienen of vind iemand dat deze 2 spelers dit wel verdienen?
Dan mag je dit gerust zeggen.


Mijn punt is nog altijd dat wij geen afspraken, beloftes of wat dan ook gebroken hebben.
Wij zijn een heel aardige stam voor iedereen tenzij je speelt met onze voeten dan is er geen sympathie meer.

Dus wij hebben simpelweg niet gestabt zo simpel kunnen dingen nu eenmaal zijn :rolleyes:
 
Reactiescore
3.584
Je spreekt jezelf nogal tegen.

Ik zie eerlijk gezegd niet waar ik mijzelf tegenspreek, kan je dit iets duidelijker duidelijk maken?


46d4d5511f.png

Ja ze zitten nog in de stam, dat wilt niet zeggen dat ik er akkoord mee ben dat ze gestabbed hebben. Maar ik ga niet mijn stam leaven en alle spelers die niet gestabbed hebben in de steek laten omdat jij ons zo graag uit elkaar ziet gaan.[/QUOTE]

Begin dan een nieuwe stam met alle leden die er wel tegen waren.
Vinden ze vast geen probleem aangezien ze niet met DJF en Nolletje in de stam willen zitten?
Willen ze dit wel tja dan wil je geen spelers achterlaten die er niks aan willen doen en het dus goedkeuren.
 

DeletedUser73657

Guest
Ik zie eerlijk gezegd niet waar ik mijzelf tegenspreek, kan je dit iets duidelijker duidelijk maken?

Begin dan een nieuwe stam met alle leden die er wel tegen waren.
Vinden ze vast geen probleem aangezien ze niet met DJF en Nolletje in de stam willen zitten?
Willen ze dit wel tja dan wil je geen spelers achterlaten die er niks aan willen doen en het dus goedkeuren.

Ik zal even uitleggen hoe ik als persoon in elkaar zit.
Ik ben hard tegen stabben zoals iedereen wel weet als ik door 50 spelers 50x gestabt word ik zal nooit 1 stab terug doen.
Ook zal ik altijd netjes spelen en zelfs niet voor laf of vuil spel gaan.


Je zegt hier dat je altijd netjes blijft spelen( post van paar dagen terug. ) Nu we er commentaar op geven dat jij zelf niet netjes speelt verander je opeens van mening en zeg je dat je vuil spel gebruikt als de tegenpartij geen respect verdient. Nogal snel van gedacht verander dus?

Ook zal ik altijd netjes spelen en zelfs niet voor laf of vuil spel gaan.

Je spreekt jezelf dan toch tegen :confused:
 
Reactiescore
3.584
Je zegt hier dat je altijd netjes blijft spelen( post van paar dagen terug. ) Nu we er commentaar op geven dat jij zelf niet netjes speelt verander je opeens van mening en zeg je dat je vuil spel gebruikt als de tegenpartij geen respect verdient. Nogal snel van gedacht verander dus?



Je spreekt jezelf dan toch tegen :confused:

Zijn dat volledige posten?
Zoja was ik niet volledig genoeg! maar heb je wel een punt.
 

DeletedUser73657

Guest
Zijn dat volledige posten?
Zoja was ik niet volledig genoeg! maar heb je wel een punt.

Nee, je reageerde er nog bij dat je wel vuil spel zou gebruiken tegen stabbers dus je spreekt jezelf alsnog tegen maar dan in 1 post zelfs :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat gebeurd ook niet vaak:D
 

DeletedUser71121

Guest
Wij zijn een heel aardige stam voor iedereen tenzij je speelt met onze voeten dan is er geen sympathie meer.

Waar precies hebben wij dan met je voeten gespeeld? Ik kan me namelijk geen enkele discutabele actie van wind tov WAO herinneren :confused:

Omgekeerd zijn het er heel wat zoals je zelf al gezegd hebt.
 
Reactiescore
3.584
Waar precies hebben wij dan met je voeten gespeeld? Ik kan me namelijk geen enkele discutabele actie van wind tov WAO herinneren :confused:

Omgekeerd zijn het er heel wat zoals je zelf al gezegd hebt.

Het dreigen van DJF tegen 3 leden van ons.
Dat als wij niet ergens anders gaan edelen hij gewoon dwars door ons gaat edelen.
Of zijn fafo zinnetje 'edel ergens anders of ik beëindig de NAP.

Ik kan dit bewijzen met PM's moest je aan de waarheid hiervan twijfelen.

Nolletje die dorpen edeld achter het cluster van een stamgenoot om hem te blokeren en zo misbruikt maakt van de NAP doordat wij deze niet kunnen recappen.

Ik kan dit bewijzen door een kaartje moest je hieraan twijfelen.

DJF die een speler def stuurt om bewust 2 clears en een trein te laten blokken van een speler van ons.

Ook dit kan ik bevestigen met PM's en DJF heeft dit zelf ook toegeven.


Zo van die dingetjes!

En omgekeerd zijn er niet 'heel' wat dingen gebeurd (2) om precies te zijn. Die een reactie waren op het gedrag en spelwijze van DJF en Nolletje.
 

DeletedUser71121

Guest
Dus omdat iemand dreigt mag jij alle morele regels breken in je ogen? Dan denk ik dat je serieuze gaten in je geheugen hebt want jij hebt anders ook lopen dreigen op oa skype.

DJF die een mb def stuurt omdat jullie hem proberen te edelen. Toen hadden we de nap al uitgebreid naar mb's dus hier kan je ons niks verwijten. Gelukkig heb je dat zelf ook al gezegd:
Verder kwam die persoonlijke NAP met kingsdorp veeeel later als die NAP met jullie toen jullie massa op kingsdorp deden vroeg hij of wij treintjes van jullie konden snipen wij hebben dit afgewezen ookal zou dit niet moeten want wij hebben maar een NAP en geen BG.

En dat van nolletje om het dan maar eens in jouw grijze zones te verwoorden. We hadden een nap waar geen edellijnen zijn afgesproken.
 
Reactiescore
3.584
Dus omdat iemand dreigt mag jij alle morele regels breken in je ogen? Dan denk ik dat je serieuze gaten in je geheugen hebt want jij hebt anders ook lopen dreigen op oa skype.

DJF die een mb def stuurt omdat jullie hem proberen te edelen. Toen hadden we de nap al uitgebreid naar mb's dus hier kan je ons niks verwijten. Gelukkig heb je dat zelf ook al gezegd:


En dat van nolletje om het dan maar eens in jouw grijze zones te verwoorden. We hadden een nap waar geen edellijnen zijn afgesproken.

Nee ik breek morele 'regels' omdat hun stabben derest is bijkomend op het stab gedrag.

Mag ik je erop wijzen dat DJF die MB niet in zijn lijst van MB's had vernoemd?
Wij wisten niet eens dat dit een mb was volgens mij hij kwam er later mee af dat dit zo was.

Ja zoals ik zeg wat nolletje doet is niet strafbaar ik gaf gewoon enkele voorbeelden waar jij naar vroeg toch?
 

DeletedUser71121

Guest
Nee ik breek morele 'regels' omdat hun stabben derest is bijkomend op het stab gedrag.

Mag ik je erop wijzen dat DJF die MB niet in zijn lijst van MB's had vernoemd?
Wij wisten niet eens dat dit een mb was volgens mij hij kwam er later mee af dat dit zo was.

Ja zoals ik zeg wat nolletje doet is niet strafbaar ik gaf gewoon enkele voorbeelden waar jij naar vroeg toch?
Die mb stond mss niet in de lijst maar er was zeker wel geweten dat het een mb was. En dan hebben we nog steeds het punt dat je zelf al gezegd hebt dat er niks mis is met deze actie van ons.


Mijn punt is nog altijd dat wij geen afspraken, beloftes of wat dan ook gebroken hebben.
Wij zijn een heel aardige stam voor iedereen tenzij je speelt met onze voeten dan is er geen sympathie meer.
Nee ik breek morele 'regels' omdat hun stabben
Maak eens een keuze aub

Dus ik zie 1 ding van ons (waar jullie last van die 2 dorpen toch echt wel miniem is) tegen toch wel wat van jou.
 
Reactiescore
3.584
Spreek ik chinees of begrijp jij het gewoon niet?

Jij vraagt aan mij wat Wind spelers nog meer verkeerd hebben gedaan ik geef je deze en dan ben je nog niet tevreden.
Die actie's van hun die ik net opsomde vind ik wel erg ik vind het enkel geen backstab want ze overtreden er geen regels mee het komt in de categorie 'niet netjes' ze zijn van het zelfde als die 2 van ons.

Alsnog hebben DJF en Nolletje gestabt en is hier nog helemaal niks aan gedaan buiten dat underground tacktiz eens durfde ingaan tegen de zwakke leiding in wind.

Derest zwijgt of komt hier klagen over dingen terwijl ze mss eerst eens beter zorgen dat er 2 bepaalde leden gekickt worden en zo niet hun verantwoordelijkheid opnemen.

Want hier komen klagen over 2 fase's terwijl je eigen leden/stamgenoten BS vind ik vrij wanhopig.
 

DeletedUser

Guest
Stop eens met zagen dat er leden gekickt gaan moeten worden man, je bent een beetje saai:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kick je jezelf dan ook even ?
Of staat dat niet in dat boekje van je?
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf zie geen verschil van wat jij verricht hebt, beide was niet netjes van zowel DJF en jouw actie.
Ik snap het trouwens wel degelijk, volgens mij ben jij juist degene die het niet helemaal bij het rechte eind heeft.
 
Reactiescore
3.584
Ikzelf zie geen verschil van wat jij verricht hebt, beide was niet netjes van zowel DJF en jouw actie.
Ik snap het trouwens wel degelijk, volgens mij ben jij juist degene die het niet helemaal bij het rechte eind heeft.

Het verschil is dat ik geen afspraak, belofte verbroken heb en DJF en nolletje wel of beweer jij wat anders?
 
Bovenaan