1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser69389

Guest
Jannes laat Sky maar lekker. Een lid dat in de Wind chat openlijk met zijn team liep te overleggen om een andere partnership van Wind aan te pakken nadat ze aanvallen kregen op een dorp wat net was gepakt en waarvan de troepen voor die overname al liepen + in het gebied van die partnership lagen zou ook niet hebben plaatsgevonden. Helaas voor Wind heb ik het bewijs zwart op wit op mijn laptop staan en niet geheel toevallig is dat dezelfde als die hier nog moet reageren zoals die beloofd heeft. Maarja dat zal die toch niet doen. Net zoals dat die beweerde dat ze totaal geen backstab plannen beraamden ondanks dat ik en nog iemand hen terug floten. Maarja volgens de leiding is het niet gebeurd.....

En Jannes er zijn wel meer mensen die kritiek hebben geuit. Echter durven ze dat niet omdat ze bang zijn dat ze net zoals ik een bedreiging op hun dak krijgen van mensen uit de leiding en ja dus een backstab what a surprise ondanks dat ik acc nog in Wind heb achtergelaten met mijn oude spelers...... Maarja helaas hebben ze daar niet mee in de gaten dat ze mijn team zo wegjagen. Opties genoeg voor het acc. Andere leden uit Wind zijn daarom dus bang hun mening te ventileren en hebben dit via mij gedaan, maarja dat kan toch niet kloppen aldus de leiding van Wind.

Maar laat ze maar lekker doormodderen hoor, want met deze leiding geef ik ze eerlijk gezegd niet eens tot en met Juni. WAO die ze hebben afgeschrikt als nap, een andere die achter zijn oren begint te krabben wat ik hoor, rest van de omliggende stammen die vijandelijk gericht zijn, Incapabele leiding en het ontbreken van een stamgevoel mede door de angst en terreur die heerst.
 

DeletedUser

Guest
NAP is simpelweg een Niet Aanvalspact, Er is wel aangevallen, zelfs onder jou toezicht:rolleyes: Dan heb je dus je belofte vebroken niet waar?
Je gaat me niet vertellen dat een MB niet in een NAP betrokken zit?
 
Reactiescore
3.540
NAP is simpelweg een Niet Aanvalspact, Er is wel aangevallen, zelfs onder jou toezicht:rolleyes: Dan heb je dus je belofte vebroken niet waar?
Je gaat me niet vertellen dat een MB niet in een NAP betrokken zit?

Dan zou ik onze afspraak nog eens nalezen want daar staat niets in over MB's en daar is ook niet ter spraken gekomen.
Moesten mb's erbij gezeten hebben was ik niet akkoord gegaan met de NAP afspraak.

Maar ik ben blij dat je het eens bent met mijn stelling een NAP is idd enkel een 'niet-aanvalspact'
Het is geen samenwerking en heeft niets te maken met morele waarden. (het is gewoon een NAP)

Dus ik vertel je wel dat de MB's niet in de NAP zijn betrokken beetje naïef moest je dit denken.
Geef je leiding dan maar 'weeral' de schuld van iets en in dit geval omdat ze niet ruimdenkend zijn.

Verder snap ik nog altijd niet waarom je hen verdedigd kan je daar meer uitleg over geven?
Of ga je er gewoon niets aan want dan ben je niet veel beter als je leiding.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik onze afspraak nog eens nalezen want daar staat niets in over MB's en daar is ook niet ter spraken gekomen.
Moesten mb's erbij gezeten hebben was ik niet akkoord gegaan met de NAP afspraak.

Maar ik ben blij dat je het eens bent met mijn stelling een NAP is idd enkel een 'niet-aanvalspact'
Het is geen samenwerking en heeft niets te maken met morele waarden. (het is gewoon een NAP)

Dus ik vertel je wel dat de MB's niet in de NAP zijn betrokken beetje naïef moest je dit denken.
Geef je leiding dan maar 'weeral' de schuld van iets en in dit geval omdat ze niet ruimdenkend zijn.

Verder snap ik nog altijd niet waarom je hen verdedigd kan je daar meer uitleg over geven?
Of ga je er gewoon niets aan want dan ben je niet veel beter als je leiding.

Een beetje speler, vooral jij, volgens al die morele codes van je etc moet wel kunnen begrijpen dat het zeker niet netjes is om een MB aan te vallen van de stam waar je een NAP mee hebt. Ikzelf zie dit als een lichte backstab.

Waarom ik hen verdedig? Ik reageer enkel op punten waarmee ik het niet eens ben. Ik heb nergens neergezet dat ik het gedrag van hun goedkeur?

Je laatste zijn begrijp ik echter niet helemaal.
 
Reactiescore
3.540
Een beetje speler, vooral jij, volgens al die morele codes van je etc moet wel kunnen begrijpen dat het zeker niet netjes is om een MB aan te vallen van de stam waar je een NAP mee hebt. Ikzelf zie dit als een lichte backstab.

Waarom ik hen verdedig? Ik reageer enkel op punten waarmee ik het niet eens ben. Ik heb nergens neergezet dat ik het gedrag van hun goedkeur?

Je laatste zijn begrijp ik echter niet helemaal.

Ik heb al toe gegeven dat dit niet netjes was, mijn punt dat ik probeer te maken is dat wij geen afspraken niet zijn nagekomen en dus geen BS hebben gedaan.
Wrm wij bereid zijn geweest niet netjes te gaan spelen tegen Nolletje en DJF moet ik volgens mij niet meer uitleggen?

En als je enkel reageert op punten waarmee je het niet eens bent wrm post je dan niets over jouw leiding, nolletje en DJF of post je bewust niets omdat je deze mening volgt?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al toe gegeven dat dit niet netjes was, mijn punt dat ik probeer te maken is dat wij geen afspraken niet zijn nagekomen en dus geen BS hebben gedaan.
Wrm wij bereid zijn geweest niet netjes te gaan spelen tegen Nolletje en DJF moet ik volgens mij niet meer uitleggen?

En als je enkel reageert op punten waarmee je het niet eens bent wrm post je dan niets over jouw leiding, nolletje en DJF of post je bewust niets omdat je deze mening volgt?

Nee dat punt hoef je inderdaad niet meer uit te leggen, dat is allang gelezen :)

Ik ben niet zo heel druk bezig met het forum, pakte nou net jou er even tussen uit om even mee te discussiëren, Zelf heb ik al mijn uitingen gedaan over het een en ander en de zaak van Nolletje en DJF is al opgelost naar mijn mening dus hoef ik daar niets meer over uit te laten.
 
Reactiescore
3.540
Nee dat punt hoef je inderdaad niet meer uit te leggen, dat is allang gelezen :)

Ik ben niet zo heel druk bezig met het forum, pakte nou net jou er even tussen uit om even mee te discussiëren, Zelf heb ik al mijn uitingen gedaan over het een en ander en de zaak van Nolletje en DJF is al opgelost naar mijn mening dus hoef ik daar niets meer over uit te laten.

Spelers zijn van hun acc gekickt en maken het terug goed met hun 'slachtoffers'
Aangezien ik geen kicks zie in de stam wind?

Of wat houd opgelost in?

Aldo zijn uitleg 'dit zal nooit meer gebeuren volgende keer kick ik echt' ?

Dat zij die ook na stab 1 van DJF :confused:

Helaas voldoet dit niet voor mij tenzij jij mij dit kan uitklaren zodat ik het kan begrijpen.
 

DeletedUser

Guest
Over dat kicken hebben we al gesproken, daar moet je maar over zwijgen, dat is namelijk irritant na 1000 keer zeggen.
Er staat naar mijn mening meer dan genoeg informatie op het forum over deze zaken.
 
Reactiescore
3.540
Over dat kicken hebben we al gesproken, daar moet je maar over zwijgen, dat is namelijk irritant na 1000 keer zeggen.
Er staat naar mijn mening meer dan genoeg informatie op het forum over deze zaken.

Er staat daar helemaal niks van op het forum het enige wat ik weet is dat het word toegestaan ik ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk is opgelost dan?
Mss als jij het mij uitlegt hoef ik er geen 1000 keer meer achter te vragen.
 

DeletedUser

Guest
Zolang jij geen kick ziet, is er geen kick, laten we dat aanhouden?
Hoef je er ook niet meer over te vragen ^^
 

DeletedUser69389

Guest
Nee dat punt hoef je inderdaad niet meer uit te leggen, dat is allang gelezen :)

Ik ben niet zo heel druk bezig met het forum, pakte nou net jou er even tussen uit om even mee te discussiëren, Zelf heb ik al mijn uitingen gedaan over het een en ander en de zaak van Nolletje en DJF is al opgelost naar mijn mening dus hoef ik daar niets meer over uit te laten.

Whahahha opgelost. In de doofpot gestopt zul je bedoelen. Er zijn nog steeds verscheidene leden die een daadkrachtige oplossing eisen, maar als ik figuren zoals jou en Axfire hoor dan zie ik die niet meer komen. Nou veel succes met een nieuwe stam zoeken. Want ik denk dat er dan spoedig nog velen het voorbeeld van mij en een aantal anderen zullen volgen. Ik denk namelijk dat er een aantal leden namelijk hun plannen dan wel eens zullen kunnen gaan uitvoeren, maar waar ik ook nog een stok voor heb kunnen steken omdat ik zei dat men misschien intern nog iets konden veranderen. Maar zo te zien dus niet mogelijk. Ik zal vanzelf wel de (definitieve) plannen van die personen horen via skype.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik heb nergens gezegd dat immoreel gelijk staat aan backstabben als je denkt van wel mag je dit aantonen.
Als immoreel backstabben is dan moet ik je teleurstellen dat elke speler op TW backstabt.

Eem backstab is een immorele actie, het indirect aanvallen ten tijden van een nap is een immorele actie. Jij veroordeelt een immorele actie maar praat vervolgens je eigen immorele actie goed. Zo werkt het niet Jannes. Als je iemand voor een immorele actie veroordeelt moet je er ofwel zelf geen begaan, ofwel hem niet veroordelen ervoor omdat je zelf gewoon precies hetzelfde doet.

Mijn punt is nog altijd dat wij geen afspraken, beloftes of wat dan ook gebroken hebben.
Wij zijn een heel aardige stam voor iedereen tenzij je speelt met onze voeten dan is er geen sympathie meer.

Dus wij hebben simpelweg niet gestabt zo simpel kunnen dingen nu eenmaal zijn :rolleyes:

Ik heb nooit gezegd dat je een stab bent begaan, ik verwoord al de hele tijd dat je iemand veroordeelt voor een immorele actie waar je zelf ook een immorele actie begaat. Je bent dus enorm hypocriet bezig en meet met 2 maten waar het jou het beste uitkomt. Bij een immorele actie gaat het niet om sympathie voor de ander, maar je niet verlagen tot een anders niveau.
 
Reactiescore
3.540
Eem backstab is een immorele actie, het indirect aanvallen ten tijden van een nap is een immorele actie. Jij veroordeelt een immorele actie maar praat vervolgens je eigen immorele actie goed. Zo werkt het niet Jannes. Als je iemand voor een immorele actie veroordeelt moet je er ofwel zelf geen begaan, ofwel hem niet veroordelen ervoor omdat je zelf gewoon precies hetzelfde doet.



Ik heb nooit gezegd dat je een stab bent begaan, ik verwoord al de hele tijd dat je iemand veroordeelt voor een immorele actie waar je zelf ook een immorele actie begaat. Je bent dus enorm hypocriet bezig en meet met 2 maten waar het jou het beste uitkomt. Bij een immorele actie gaat het niet om sympathie voor de ander, maar je niet verlagen tot een anders niveau.

Dus wij hebben 5 pagina's gespamt terwijl we het allemaal eens zijn met elkaar?
Wij hebben onze NAP niet indirect aangevallen want wij hebben geen NAP met hun mb's.

Ik veroordeel hun immorele actie's niet maar hun stabs.

Ik praat mijn immorele actie's niet goed ik geef een verklaring ervoor waardoor je wel begrip kan opbrengen voor onze situatie.
Mijn punt was dat wij niet gestabt hebben en daar ben jij het nu dus wel mee eens?

Dus je redenering van mijn posten waren fout neem ik aan?
 

DeletedUser71121

Guest
Jannes laat Sky maar lekker. Een lid dat in de Wind chat openlijk met zijn team liep te overleggen om een andere partnership van Wind aan te pakken nadat ze aanvallen kregen op een dorp wat net was gepakt en waarvan de troepen voor die overname al liepen + in het gebied van die partnership lagen zou ook niet hebben plaatsgevonden.
Ik veronderstel dat dit over Alexr gaat? Hij had een opzegtermijn van 2 weken gekregen van kingsdorp die meteen verviel als hij aangevallen werd door alexdr. Alexdr valt aan 1+1=2

Spreek ik chinees of begrijp jij het gewoon niet?

Jij vraagt aan mij wat Wind spelers nog meer verkeerd hebben gedaan ik geef je deze en dan ben je nog niet tevreden.
Die actie's van hun die ik net opsomde vind ik wel erg ik vind het enkel geen backstab want ze overtreden er geen regels mee het komt in de categorie 'niet netjes' ze zijn van het zelfde als die 2 van ons.

Alsnog hebben DJF en Nolletje gestabt en is hier nog helemaal niks aan gedaan buiten dat underground tacktiz eens durfde ingaan tegen de zwakke leiding in wind.

Derest zwijgt of komt hier klagen over dingen terwijl ze mss eerst eens beter zorgen dat er 2 bepaalde leden gekickt worden en zo niet hun verantwoordelijkheid opnemen.

Want hier komen klagen over 2 fase's terwijl je eigen leden/stamgenoten BS vind ik vrij wanhopig.

Als ik voorbeelden vraag lijkt het me logisch dat ik voorbeelden vraag die je niet zelf al ontkracht hebt :rolleyes:

Verder denk ik niet dat TheUltimateFighter en casimodo gekickt gaan worden. Maar je kan het altijd eens aan jezelf voorstellen.
 
Reactiescore
3.540
Ik hoef niemand te kicken aangezien niemand bij ons iets fout gedaan heeft ;)
Verder moet jij eens je verantwoordelijkheid nemen want je bent gewoon een zwakke leider die zijn 2 stab leden niet wilt kicken omdat die bang is dat die een oorlog gaat verliezen.
 
Reactiescore
1.075
cry-me-a-river-build-a-bridge-and-get-over-it.jpg

ween ween !
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Ik veronderstel dat dit over Alexr gaat? Hij had een opzegtermijn van 2 weken gekregen van kingsdorp die meteen verviel als hij aangevallen werd door alexdr. Alexdr valt aan 1+1=2



Als ik voorbeelden vraag lijkt het me logisch dat ik voorbeelden vraag die je niet zelf al ontkracht hebt :rolleyes:

Verder denk ik niet dat TheUltimateFighter en casimodo gekickt gaan worden. Maar je kan het altijd eens aan jezelf voorstellen.

Nee het betreft een andere zaak. Van dinsdag j.l. zo rond de klok van 2 a 3 meen ik uit mijn hoofd.;)
 
Bovenaan