- Reactiescore
- 3.457
Beetje bang van het front met WAO ja verstandige keuze 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zo simpel ligt het allemaal niet hoor Raw. Meerderen keuren het af maar ik redeneer ook weer zo; ze hebben spijt en gebeurd is gebeurd dus dan is het prima.![]()
Waar blijf je Mike, je beweerde toch dat er maximum 1 stab was gebeurd & er werd je gevraagd dit hier uit te leggen![]()
Speel je ook misschien?![]()
Soms is wenen de enigste oplossing![]()
Ik denk niet dat de leiding van Wind maatregelen zal ondernemen na de tientallen reacties over het gestab.
Dus blijven wenen is ook niet de oplossing![]()
Ik denk niet dat de leiding van Wind maatregelen zal ondernemen na de tientallen reacties over het gestab.
Dus blijven wenen is ook niet de oplossing![]()
Het is nooit te laat om iemand iets te doen inzien!
Binnenkort kunnen ze er ook niets meer tegen ondernemen![]()
Mogen ze wel, maar goed, voor hun imago niet bepaald het beste hé. Die speler vertrekt omdat hij het niet eens is met het feit dat de leiding van Wind niets heeft gedaan m.a.v. de stabs van hun spelers (bv. geen spelers gekicked/dorpen teruggegeven oid), en dat vond hij niet terecht. Als ze nu iemand gauw gaan aanvallen die de stam verlaat omdat ie niet met stab gedrag geassocieert wilt worden, dan weet iedereen voor deze wereld genoeg van hoe Wind spelers in dat geval zouden zijn en dat ze totaal geen eergevoel noch enig gevoel van trouw hebben en puur egocentrisch zouden denken.
Je komt niet heel ver in de wereld (van TW) als niemand met je wilt samenwerken en iedereen op een ethisch vlak tegen je is.
Kleine off-topic:
Wees jij laatst Liptonia niet op z'n spelling in z'n posten? Het is geassocieerd i.p.v. geassocieert. :Embarrassment: