Zoekresultaten

  1. Qui Intus Diaboli

    Toxic Donut's Flag Farm Logger

    Heel vergelijkbaar met dit script van Shinko to Kuma, het geeft een betere weergave van het aantal grijze vlaggen je gefarmed hebt op de huidige wereld. Het grootste verschil is dat dit script wel onthoud waar je de laatste keer gestopt was, waardoor de aantallen rapper laden als je het script...
  2. Qui Intus Diaboli

    Toxic Donut's Village Renamer By Conquer Date.

    De naam zegt zowat alles, dorpen herbenoemen aan de hand van de overname datum zodat je nummering klopt. Je kan instellen hoe lang je nummers moeten zijn, welke tekst er voor je nummers komt en welke tekst er na je nummers komt.
  3. Qui Intus Diaboli

    Toxic Donut's Mobile Attack Enhancer

    Goede middag, Dit script is eigenlijk een soort mobiele versie van Devil's Offpack. Het script helpt je om makkelijker aanvallen te versturen zonder fouten te maken in je planning. Een video van de werking: https://clipchamp.com/watch/mSwJEN0kScN Wat het script doet is basically dit: - Bij...
  4. Qui Intus Diaboli

    Toxic Donut's Group Placer

    Dorpen in en uit manuele groepen halen is iets wat je gigantisch veel doet in TW, het enige wat ik daarbij miste was een manier om dat snel te doen zonder telkens de groepenpagina te laden, alles te verwijderen, weer van groep te wisselen en alles toe te voegen. Met dit kleine scriptje kan je...
  5. Qui Intus Diaboli

    Toxic Donut's Incoming Detector Discord Bot.

    Mijn Incoming Detector Discord Bot is vanaf nu beschikbaar! Je kan hem toevoegen aan jouw server met deze link. Deze bot is ontworpen om je te helpen op de hoogte te blijven van inkomende aanvallen in het spel Tribal Wars, momenteel is deze bot enkel beschikbaar voor TW.nl. Door het lezen van...
  6. Qui Intus Diaboli

    Nieuwe scriptmod.

    Goede middag iedereen, Zoals sommigen misschien al gezien hebben ben ik sinds woensdag onderdeel van het TW Team als script mod. Bij deze wou ik dus heel kort mezelf even voorstellen en mijn visie als script mod delen met jullie. Ik ben Jens, 27 jaar en begin in februari met een graduaat...
  7. Qui Intus Diaboli

    Rooftochten Vlaggenfarm/rooftochten logging naar Discord.

    Goede avond, een beetje vergelijkbaar met Warre zijn TW reminder maar dan specifiek voor rooftochten en mensen die actief edels willen farmen. Na het installeren van mijn Discord bot kan je zelf je accounts toevoegen om meldingen te krijgen wanneer RT/Edels klaar zijn met roven/produceren...
  8. Qui Intus Diaboli

    Rooftochten Toxic Donut's Scavenge Unlocking Tool.

    Denk dat de titel alles zegt wat nodig is. Dit scriptje geeft je de mogelijkheid rooftochten op een vlotte manier te ontgrendelen door een simpele klik op de knop ipv telkens 3 acties te hoeven doen per te unlocken rooftocht in het massa rooftochten overzicht. https://streamable.com/1reejb
  9. Qui Intus Diaboli

    Package Toxic Donut's Millisecond Tagger.

    Toxic Donut's Millisecond Tagger uitleg (video): De Millisecond Tagger geeft je zowel aanvallend als verdedigend de mogelijkheid om op een vlotte manier de juiste snipe/antisnipe/edelspam edel te laten staan, dit script werkt samen met bottenkraker en mijn snipetool. 2opties om het script te...
  10. Qui Intus Diaboli

    Aanval Toxic Donut's Template Enhancer.

    Het script geeft je de optie om fake templates te koppelen aan groepen + combineren van templates aan de hand van het aantal fakes dat nog volgt op de clear die verstuurd hoeft te worden. Wanneer je het script opent krijg je een popup met een aantal opties: Hierbij zijn de instellingen in mijn...
  11. Qui Intus Diaboli

    Verdediging Toxic Donut's Incomings Enhancer.

    Goede middag, Deze pdf bevat alle info die je nodig hebt om dit script te gebruiken. Het kan zijn dat er nog bugs in het script zitten aangezien ik het een aantal maanden aan de kant had gelegd voor ik het volledig afgewerkt heb voor de AF release dus mochten er bugs/vragen/verbeteringen zijn...
  12. Qui Intus Diaboli

    Stats Toxic Donut's tribe member coord grabber.

    Dit script helpt je op het stammenoverzicht aan de hand van een troepenfilter coordinaten ophalen van dorpen van je stamleden.
  13. Qui Intus Diaboli

    Stats Storage remaining time on production screen.

    Weinig uitleg nodig. Script toont wanneer de eerste GS over zal lopen met een sorteer knopje. Gemaakt voor Matt omdat die dat had gevraagd. :)
  14. Qui Intus Diaboli

    Verdediging Toxic Donut's Snipe Calculator.

    Kort redenatie achter het script. Na het deffen van verschijdene massa's vond ik persoonlijk dat het vinden van snipe opties dorp per dorp nog steeds veel tijd in beslag nam. Hierdoor kwam ik op het idee om, aan de hand van checkboxen, voor meerdere dorpen tegelijkertijd snipe opties te vinden...
  15. Qui Intus Diaboli

    Ondersteuning in trein sturen

    Goede middag, Volgende idee lijkt me zeer simpel maar iets wat wel een grote invloed kan hebben op de huidige TW meta, zeker met het verdwijnen van scripts als bottenkraker die defensief toch meer voordelen gaven dan offensief in mijn ogen. Simpelweg geef de optie om ondersteuningen toe te...
  16. Qui Intus Diaboli

    Snipen net zo makkelijk als edelspammen.

    Goede middag, Volgende idee lijkt me zeer simpel maar iets wat wel een grote invloed kan hebben op de huidige TW meta, zeker met het verdwijnen van scripts als bottenkraker die defensief toch meer voordelen gaven dan offensief in mijn ogen. Simpelweg geef de optie om ondersteuningen toe te...
  17. Qui Intus Diaboli

    Verdediging Milliseconden filter voor edels.

    Dit script geeft je de optie om te filteren op het verschil in miliseconden tussen een edel en de eerstvoorafgaande aanval en geeft je dan ook de optie om deze aanvallen te hertaggen naar wat jij verkiest. Wanneer er [%ms] in de tekst word gezet zal in het bevel ook het verschil in miliseconden...
  18. Qui Intus Diaboli

    Stats Remaining build time clears

    Dit script geeft je een overzicht wanneer er hoeveel clears. Wanneer je account AM bezit zal je 2 opties hebben, wanneer ze klaar zijn volgens je ingestelde AM sjabloon en wanneer ze klaar zijn volgens zelf ingevulde data. :) Wanneer je geen AM hebt krijg je maar 1 optie en werkt het script...
  19. Qui Intus Diaboli

    Package Sangu Package

    Beknopte uitleg. Het Sangu Package is een script dat je TW spel sneller, vlotter en efficiënter zal laten verlopen en dat, zoals de naam al doet vermoeden, een verzameling is van scripts die de bestaande TW pagina's gaan uitbreiden met vooral extra berekeningen (afstanden, tijden, stacks) en...
  20. Qui Intus Diaboli

    Moraal op werelden in eindfase.

    Ik heb geen idee waar ik dit juist moet posten dus doe ik het maar hier, mocht het niet correct zijn zie ik een mod het wel verplaatsen. :) Is er ook maar één logische reden waarom er nog moraal bestaat op een wereld die al in een eindfase zit? Lijkt mij persoonlijk dat 20/1 en moraal zouden...
Bovenaan