Aanval Toxic Donut's Template Enhancer.

Reactiescore
1.228
Auteur
Qui Intus Diaboli
Beschrijving
Templates dynamisch toevoegen aan grote offpack planningen.
Publiek of Privé
Publiek
Afbeelding-URL
- https://dl.dropboxusercontent.com/s/z6pbzk7oaka8qmb/Webp.net-resizeimage%20%284%29.png?dl=1
Werkt op pagina
Alle.
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Toxic-Donuts-Template-Enhancer._207122.js');
Het script geeft je de optie om fake templates te koppelen aan groepen + combineren van templates aan de hand van het aantal fakes dat nog volgt op de clear die verstuurd hoeft te worden.

Wanneer je het script opent krijg je een popup met een aantal opties:
1637542983368.png
Hierbij zijn de instellingen in mijn ogen redelijk logisch opgebouwd:
- "Fake settings.", het geselecteerde sjabloon zal toegevoegd worden aan fake lijnen in je planning gebasseerd op de combinatie van group en template.

-"Split clear settings.", deze instelling kan je gebruiken wanneer je clears in 2 gaat delen, hierbij voeg je het geselecteerde sjabloon toe aan de eerste clear die voorkomt in je planning, wanneer er geen dubbele ram aanvallen in je planning zitten moet je deze niet invullen.

-"Last clear settings.", hierbij kan je een template koppelen gebasseerd op de hoeveelheid fakes er nog volgen na je laatste clear, hierbij hoef je dan simpelweg rekening te houden in je template hoeveel troepen nog thuis hoeven te blijven om er x aantal fakes nog mee te kunnen versturen, hierbij kan je extra opties toevoegen door op het 1637286042291.png icoon te klikken en weer wissen door op het 1637286062373.png icoon te klikken.

In het tekstveld plak je je volledige offpack planning, fakes en clears, wanneer je dan op convert klikt kijk ik naar fakes, lijnen in de planning die geplanned zijn met de catapult unit, en clears, lijnen in de planning die geplanned zijn met de ram unit. Daarna bekijk ik hoeveel fakes er nog moeten verstuurd worden nadat je de clear moet versturen en zet op basis daarvan de juiste sjablonen achter de juiste lijnen.

Realistisch gezien ziet je script er dan bijvoorbeeld zo uit:
1637543018721.png

Mochten er vragen/verbeteringen zijn hoor ik het graag. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan