Snipen net zo makkelijk als edelspammen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.228
Goede middag,

Volgende idee lijkt me zeer simpel maar iets wat wel een grote invloed kan hebben op de huidige TW meta, zeker met het verdwijnen van scripts als bottenkraker die defensief toch meer voordelen gaven dan offensief in mijn ogen.

Simpelweg geef de optie om ondersteuningen toe te voegen net zoals je kan bij edelaanvallen. Dit blokkeert tw momenteel omdat ze enkel meerdere lines toestaan als je lijn een edel bevat. Dit zou volgens mij dus een zeer makkelijke fix zijn die het versturen van snipes toch een stuk vlotter zou maken in plaats van telkens 5 tabs te openen en dit met de trein tool te doen.

1619357198865.png
 
Upvote 0
Reactiescore
2.489
idee is reeds doorgestuurd naar Inno onder: DS-21833

Maar blijf gerust stemmen dat zal helpen met het naar boven te brengen bij Inno :)
 
Reactiescore
1.228
Afhankelijk van de implementatie van de officiële TW.nl extensie, zou er iets dergelijks mogelijk kunnen zijn - maar ik ben toch eerder fan van iets als dit in het spel zelf toe te voegen.

Stemmen maar!
Denk niet dat die extensie het mogelijk gaat maken aangezien de beperking uit INNO zelf komt, dus waarschijnlijk uit hun backend.
 
Reactiescore
1
Slecht idee. OS is niet bedoelt om meerdere keren te sturen, aanvallen kunnen hierdoor misleiden. Als je wilt snipen moet je gewoon op ouderwetse manier doen. Het moet wel beetje vaardigheid in dit spel blijven, niet enkel aanhouder wint.
 
Reactiescore
1.228
Slecht idee. OS is niet bedoelt om meerdere keren te sturen, aanvallen kunnen hierdoor misleiden. Als je wilt snipen moet je gewoon op ouderwetse manier doen. Het moet wel beetje vaardigheid in dit spel blijven, niet enkel aanhouder wint.
Ik snap dat je zo denkt als het maximum aantal edels dat je al gedeffed hebt 4 is, zoals wel blijkt uit het niveau van je reactie. :)
 
Reactiescore
111
Ik snap dat je zo denkt als het maximum aantal edels dat je al gedeffed hebt 4 is, zoals wel blijkt uit het niveau van je reactie. :)

Wees blij als iemand feedback geeft en uitspreekt waarom hij tegen stemt ipv alleen tegen te stemmen...
 
Reactiescore
1.228
Wees blij als iemand feedback geeft en uitspreekt waarom hij tegen stemt ipv alleen tegen te stemmen...
Want de comment " Het moet wel beetje vaardigheid in dit spel blijven" draagt veel bij aan een discussie waar de aanvaller die vaardigheid niet moet hebben maar de verdediger wel? :)
 
Reactiescore
470
Slecht idee. OS is niet bedoelt om meerdere keren te sturen, aanvallen kunnen hierdoor misleiden. Als je wilt snipen moet je gewoon op ouderwetse manier doen. Het moet wel beetje vaardigheid in dit spel blijven, niet enkel aanhouder wint.
Geef op tenminste een een beter argument dan "aanvallen kunnen hierdoor misleiden", wat wordt hier zelfs mee bedoeld?

Hmm, snipen op de ouderwetse manier? je refereert hier naar de tijd toen edelspam nog niet de meta was? dan kan je net zo goed voorstellen dat, je geen losse edels meer kan annuleren. dat je een treintje moet laten lopen of je annuleert ze alle 4. :redface:

Voor de rest, prima idee!
 
Reactiescore
1.228
Geef op tenminste een een beter argument dan "aanvallen kunnen hierdoor misleiden", wat wordt hier zelfs mee bedoeld?

Hmm, snipen op de ouderwetse manier? je refereert hier naar de tijd toen edelspam nog niet de meta was? dan kan je net zo goed voorstellen dat, je geen losse edels meer kan annuleren. dat je een treintje moet laten lopen of je annuleert ze alle 4. :redface:

Voor de rest, prima idee!
I mean je kan mensen niet kwalijk nemen dat ze niet snappen wat de huidige meta is...

Echter moet je dan ook geen commentaar geven als je die meta en daarom deze meta niet begrijpt/volgt. :p
 
Reactiescore
1.228
idee is reeds doorgestuurd naar Inno onder: DS-21833

Maar blijf gerust stemmen dat zal helpen met het naar boven te brengen bij Inno :)
al een update?
 
Reactiescore
1.753
Is die TW Time extensie nog legaal? Dan zou je het hiermee ook kunnen doen eventueel. Denk dat het als ingame feature wel handiger is tho.
Je kan met die nieuwe extensie (TW.nl extensie) inderdaad hetzelfde doen als met die T-time extensie. Alleen moet je nog steeds meerdere tabs openzetten is dat wel minder handig als wanneer dat IG kan maar dat geef je zelf ook aan :D
Hopelijk snel antwoord vanuit Inno want ik ben ook voorstander van deze optie in-game
 
Reactiescore
120
Maakt het spel voor nieuwe spelers ook toegankelijker denk ik. Kreeg laatst bijvoorbeeld een semi-mass waar je alleen aan de ms tussen de aanvallen al kon zien of iets een fake of echte trein was, met deze ingame feature zal dit makkelijker gedaan kunnen worden zonder op de hoogte te zijn van alle extensies/scripts etc.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Soort van ingebouwd T-Timen dit toch @Qui Intus Diaboli? Denk dat de uitdaging ligt bij het feit dat je ook verschillende eenheden kan invullen. Bij edelman zit overal standaard edel in = zelfde looptijd.
 
Reactiescore
1.228
Soort van ingebouwd T-Timen dit toch @Qui Intus Diaboli? Denk dat de uitdaging ligt bij het feit dat je ook verschillende eenheden kan invullen. Bij edelman zit overal standaard edel in = zelfde looptijd.
Ja, zou geen probleem mogen zijn voor developers denk ik? :D
 
Reactiescore
2.489
InnoGames denkt hier nog over na :)
 
Reactiescore
2.489
DS-22367 Ik bevestig graag dat InnoGames aan dit idee werkt en dit in één van de volgende updates alsnog toegevoegd zal worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
DS-22367 Ik bevestig graag dat InnoGames aan dit idee werkt en dit in één van de volgende updates alsnog toegevoegd zal worden.

Kijk dit is goed nieuws
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan