Stats Remaining build time clears

Reactiescore
1.237
Auteur
Qui Intus Diaboli en ixfuryanix.
Beschrijving
Toont je wanneer hoeveel clears klaar zijn.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Gecombineerd overzicht.
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Remaining-build-time-clears_206135.js');
Dit script geeft je een overzicht wanneer er hoeveel clears.

Wanneer je account AM bezit zal je 2 opties hebben, wanneer ze klaar zijn volgens je ingestelde AM sjabloon en wanneer ze klaar zijn volgens zelf ingevulde data. :)

Wanneer je geen AM hebt krijg je maar 1 optie en werkt het script ook minder nauwkeurig, voornamelijk wanneer er troepen onderweg zijn zal hij daar in geval van geen AM geen rekening mee houden en dat dorp dan aanzien als leeg. Bij AM geactiveerd zal het script hier wel rekening mee houden.

Hou er rekening mee, de gegevens voor recruit snelheden worden opgehaald uit je HUIDIGE DORP, als je dus recruit boosters hebt aanstaan zal hij hier rekening mee gaan houden en ook met de vlag van je huidige dorp, hiervoor moeten de ontwikkelingsvoorwaarden voor alle units beschikbaar zijn die jij wilt gebruiken. Anders gaat de calculatie van die unit geen rekening houden met boosters en met de effectieve bouwtijd adhv je gebouwlevels maar wel met standaardwaarden.

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser84257

Guest
Houdt dit scriptje rekening met boosts die aanstaan en bv. na 24u wegvallen?
 
Reactiescore
1.237
Houdt dit scriptje rekening met boosts die aanstaan en bv. na 24u wegvallen?
Neen, puur naar de boost op het moment van berekenen. Dus als je hem op dat moment hebt aanstaan berekend hij met de recruit snelheid op dat moment
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.754
That's true, He is amazing only a bit toxic sometimes
 
Reactiescore
2.386
Allemaal gereport voor Engels praten op dit forum!!!
 
Bovenaan