- Reactiescore
- 1.237
- Auteur
- Qui Intus Diaboli en ixfuryanix.
- Beschrijving
- Toont je wanneer hoeveel clears klaar zijn.
- Publiek of Privé
- Publiek
- Werkt op pagina
- Gecombineerd overzicht.
- Automatisch uitvoeren
- neen
- Snellijstcode
-
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Remaining-build-time-clears_206135.js');
Dit script geeft je een overzicht wanneer er hoeveel clears.
Wanneer je account AM bezit zal je 2 opties hebben, wanneer ze klaar zijn volgens je ingestelde AM sjabloon en wanneer ze klaar zijn volgens zelf ingevulde data.
Wanneer je geen AM hebt krijg je maar 1 optie en werkt het script ook minder nauwkeurig, voornamelijk wanneer er troepen onderweg zijn zal hij daar in geval van geen AM geen rekening mee houden en dat dorp dan aanzien als leeg. Bij AM geactiveerd zal het script hier wel rekening mee houden.
Hou er rekening mee, de gegevens voor recruit snelheden worden opgehaald uit je HUIDIGE DORP, als je dus recruit boosters hebt aanstaan zal hij hier rekening mee gaan houden en ook met de vlag van je huidige dorp, hiervoor moeten de ontwikkelingsvoorwaarden voor alle units beschikbaar zijn die jij wilt gebruiken. Anders gaat de calculatie van die unit geen rekening houden met boosters en met de effectieve bouwtijd adhv je gebouwlevels maar wel met standaardwaarden.
Wanneer je account AM bezit zal je 2 opties hebben, wanneer ze klaar zijn volgens je ingestelde AM sjabloon en wanneer ze klaar zijn volgens zelf ingevulde data.
Wanneer je geen AM hebt krijg je maar 1 optie en werkt het script ook minder nauwkeurig, voornamelijk wanneer er troepen onderweg zijn zal hij daar in geval van geen AM geen rekening mee houden en dat dorp dan aanzien als leeg. Bij AM geactiveerd zal het script hier wel rekening mee houden.
Hou er rekening mee, de gegevens voor recruit snelheden worden opgehaald uit je HUIDIGE DORP, als je dus recruit boosters hebt aanstaan zal hij hier rekening mee gaan houden en ook met de vlag van je huidige dorp, hiervoor moeten de ontwikkelingsvoorwaarden voor alle units beschikbaar zijn die jij wilt gebruiken. Anders gaat de calculatie van die unit geen rekening houden met boosters en met de effectieve bouwtijd adhv je gebouwlevels maar wel met standaardwaarden.
Laatst bewerkt: