Package Toxic Donut's Millisecond Tagger.

Reactiescore
1.228
Auteur
Toxic Donut.
Beschrijving
Toevoegen van milliseconden aan bevelen om te zien of deze op tijd zijn en markeren wat de speling is in millisecondes.
Publiek of Privé
Publiek
Afbeelding-URL
- https://toxicdonut.dev:8080/img/logo_small.png
Werkt op pagina
Info village, confirm screen, place.
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript:
var maxDelay = 25;
var tooLateColor = '#FF8886';
var onTimeColor = '#90EE90';
var tooEarlyColor = '#FF8886';

$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Toxic-Donuts-Millisecond-Tagger._207418.js');
Toxic Donut's Millisecond Tagger uitleg (video):

De Millisecond Tagger geeft je zowel aanvallend als verdedigend de mogelijkheid om op een vlotte manier de juiste snipe/antisnipe/edelspam edel te laten staan, dit script werkt samen met bottenkraker en mijn snipetool.
2opties om het script te gebruiken:
- wanneer je een snipe/antisnipe zoekt vanuit mijn snipe finder zal hij dat bevel inladen en markeren.
- simpelweg in de confirm enhancer van bottenkraker op een bevel klikken zal onderstaande logica toepassen.

De logica die ik hiervoor heb toegepast is de volgende, wanneer het bevel waar je op klikt een edel bevat gaat hij zoeken naar de dichtst voorgaande aanval, is er geen voorgaande aanval dan wordt de aankomst tijd minus de standaard delay toegepast, deze delay kan je aanpassen door "var maxDelay = 25" aan te passen in de snellijst. Wanneer het bevel waarop je klinkt geen edel is dan wordt deze delay opgetelt bij de aankomsttijd van het bevel waar je op geklikt hebt.

Wanneer je, na het uitvoeren van de voorgaande stap, op aanvallen/ondersteunen klikt zal in de verzamelplaats de achtergrond van de aanval/ondersteuning die binnen de tijdsmarges valt groen kleuren, is dit niet het geval dan zal deze rood kleuren, deze kleuren zijn aanpasbaar de variablen in de snellijst. De aanval zal ook renamed worden naar het ms verschil tussen de aankomsttijd van het aangeklikte bevel en de aankomst van je verstuurde bevel.

Op de dorpinfo pagina krijg je, wanneer er uitgaande edels lopen, ook de optie om door middel van een knopje de lopende edels hun ms te renamen (wanneer je bv antisnipes gezet hebt oid).

Op het uitgaande bevelen scherm krijg je een sort button waarmee je alle bevelen kan sorteren op basis van millisecond tags en een edel filter knop die op alle pagina's de uitgaande edels gaat ophalen.

Het enige wat van belang is om dit script te gebruiken ism bottenkraker is dat je het voor de bottenkraker in je snellijst gaat zetten zoals in de video te zien is.

Mochten er vragen/bugs/verbeteringen zijn mag je altijd hierop reageren of mij toevoegen op Discord: Toxic Donut#4034
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan