Zoekresultaten

  1. Stab - Stabbers en Maloten

    Er is afgelopen tijd zeer veel gebeurd en zeer veel getypt geworden. De Stabbers proberen hun Stabs goed te praten en de maloten komen via AF hun Likes binnen halen. Aangezien dit de laatste werelden een rage is geworden, is daarom ook niemand verbaasd dat elke wereld dit een terugkerende gedoe...
  2. W74 en verloop...

    Na een tijdje afwezig te zijn op AF door achterlijk optreden van Forum Mods maak ik toch maar een Topic aan........ Na de val van F5en waren de accounts uit F5en opzoek gegaan naar de mogelijkheden. Hierbij werden meerdere stammen benaderd door een groepje F5en accounts. Eerste instantie waren...
  3. Duckje

    Hierbij wil ik de CM @Duckje nagelen aan de schandpaal. Reden hiervoor is dat de CM middels een nutteloze sub forum de onkunde van Boosten (wat hij middels sancties of aanpassing van de spelregels niet gehanteerd krijgt), wil handhaven. Daarnaast is er totaal nul beleid m.b.t. tot sub forum...
  4. GruttePi3r

    Beste AF lezers, Hierbij wil ik account GruttePi3r aan schandpaal nagelen. 1. Account GruttePi3r zit via AF zelf op te scheppen hoe ze hun groei te danken hebben aan het extreem inzet van PP en daarbij gebruik van Boost accounts. Helaas was een tijdje geleden besloten om dit niet meer te...
  5. Discussie: Startpakketten en verjaardagsevenement

    https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/16-jaar-tribal-wars.203038/ Zo te zien, willen ze de spelers van W69 niet mee laten genieten en krijgen wij geen beste wensen op nog vele jaren te spelen :( @Duckje @The Minion Ik vind dit niet kunnen dat W69 geen Event krijgt met de...
  6. All you need is some Imagination.

  7. Overwinnings voorwaarden W65

    Beste mede W65 genoten, Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje W65 heeft 2 Overwinningschecklist Ene Wereld leeftijd Andere Top dominantie Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven...
  8. Stab BaD AttitudE

    Ja hoor weer is het zover Account BaD AttitudE valt tijdens de Nap zonder vooraf opzeggen account Coruscant aan. Enige wat door Team BaD AttitudE wordt aangevoerd zijn hun excuses voor plots opzeggen de Nap.
Bovenaan