Stab - Stabbers en Maloten

Reactiescore
634
Er is afgelopen tijd zeer veel gebeurd en zeer veel getypt geworden.
De Stabbers proberen hun Stabs goed te praten en de maloten komen via AF hun Likes binnen halen.
Aangezien dit de laatste werelden een rage is geworden, is daarom ook niemand verbaasd dat elke wereld dit een terugkerende gedoe is.

Wat was er dan daadwerkelijk gebeurd afgelopen tijd:

Via F!X waren er illegale CF gelegd bij Planet, dat deze CF illegaal waren, werd ook bevestigd door de zogenaamde leiding van F!X.
Alleen staat de leiding van F!X niet sterk in hun schoenen om deze actie ongedaan te kunnen maken.
Dit is ook niet de eerste actie in W74 die tegen de wereldafspraken zijn en beide stammen hebben zich er meerdere keren aan schuldig gemaakt.
Alleen steekt F!X hier als stam dik boven uit.
Uit andere topics kan ook gelezen worden welke deze zijn en hoe vaak binnen F!X van leider werd gewisseld, doordat ze binnen de stam de wereldafspraken niet konden laten naleven.

Nu een terugblik op hetgeen waardoor W74 een einde verdient, daar waar iedereen trots op kan zijn !

F!X heeft CF gelegd en die zijn volgens de wereldafspraken illegaal.
Account die deze CF had gelegd wilt de CF niet afstaan en leiding van F!X is niet in staat om dit af te dwingen.
Een massa die door Planet werd uitgevoerd, waarbij een account vanuit Method een dorp had ge-edeld van F!X account werd gezien als verbreken van de wereldafspraken.
Hierop besloot de leiding van Planet dat dorp afgegeven zou moeten worden. Binnen enkele uren wordt dorp ook afgegeven.
In tussentijd blijven de gesprekken over de CF lopen en F!X krijgt het niet voor elkaar om het geregeld te krijgen.

In tussentijd was er ook een PM wissel tussen 2 tegenstanders, waarbij een zijn dorpen te koop aanbood en hierop een Ban had gekregen.
Nu kan er getypt worden dat op zo een manier Ban krijgen, het aansmeren van een Ban is en zwak spel is.
Leiding van F!X geeft hierop aan dat indien er een Nap afgesproken gaat worden er na de CF gekeken zal worden.
(Zijn dezelfde CF die al weken niet opgelost zijn geworden)
Accounts binnen Planet beslissen om gebande account aan te vallen, om zo de dorpen later te kunnen ruilen voor de CF.
(Dus een actie om later gebruik te kunnen maken om te ruilen met de CF)

Enige moment later krijgt een Planet account een massa, waarbij de Kata's gericht staan op Boer.
Kata misbruik staat duidelijk omgeschreven in de wereld afspraken.
Nu wilt F!X een Nap aanbieden om deze misverstand over de Kata misbruik recht te trekken.
Nap voorstel is er tot op heden niet aangekomen bij de slachtoffer.

De gemoederen zijn in tussentijd hoger opgelopen en wordt van alle kanten geroepen dat er een Uni Rush zal komen.
Beide stammen beginnen met de Uni Rush en zoals het er nu na uitziet loopt F!X enkele uren voorop.
De zogenaamde leider, die nu alweer geen leider is, wilt afspraken maken om de Uni Rush te stoppen.
Hiervoor zou Planet een screen moeten sturen dat Uni Rush gestopt is en de aanvallen op gebande account gestopt moeten worden.
(Dus nog steeds geen uitleg hoe de illegale CF terug gegeven gaan worden)

Vandaag neemt F!X ook nog eens een account aan, terwijl dit ook weer tegen de wereld afspraken zijn.

Terwijl dit alles gebeurd, wordt er her en der ook getypt over een Hack.
Mijn account Coruscant was inderdaad een dikke uur in bezit van een onbevoegd persoon.
Doordat er geen bevestiging via email gegeven kon worden door de Maloot, kon account snel weer in eigen beheer komen.
Verdere details hierover ga ik niet via AF prijs gegeven, maar Maloot in kwestie gaat dit sws voelen

Vanuit beide stammen zijn er ook wel spelers die tegen Uni Rush zijn en alsnog een W74 een kans willen geven om het op een nette manier af te kunnen ronden.
Deze spelers kan ik opzicht heel snel uit hun dromen helpen.
Binnen beide stammen spelen er voldoende stabbers of Uni Rushers. Jullie goede wil zal dus door je eigen stamgenoot verneukt worden.

W72 was ook zo een wereld en Mark was daar de persoon die de Uni Rush liet stoppen.
Alleen de Maloten die W72 hadden gespeeld zijn dit snel vergeten en proberen nu met hun paar cm Mark een aan te naaien.

Indien er dus serieus een fair einde aan W74 gegeven wilt worden, dan moet elke stam zich keren tegen de stabbers en Maloten.
Zo niet, kom dan niet voor de Likes op AF de schijnheilige uithangen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
W72 was ook zo een wereld en Mark was daar de persoon die de Uni Rush liet stoppen.
Alleen de Maloten die W72 hadden gespeeld zijn dit snel vergeten en proberen nu met hun paar cm Mark een aan te naaien.

Haha, jezelf weer maar eens naar omhoog praten. De uni-rush van Fresh! zou quasi onmogelijk tot een goed einde konden worden gebracht, tevens had de huidige bespeler me reeds verzekerd de unirush te stoppen op een bepaald level.
Leuke persoonlijke sneer op het einde, lijkt wel alsof je geobsedeerd door me begint te worden, Mark. Enige wat er uit je mond komt is gebash jegens mij gekenmerkt door uitemate dwaze sneren. Zodra die uni aanstond ben ik de discord geleaved en wat later ook whapgroep. Als de meeste vd stam voor een unirush zijn, wat hun beweegredenen ook zijn, kan je daar moeilijk iets tegen inbrengen. Evenals bespeel ik op w74 niet mijn eigen account dus ik kan helaas niet beslissen/leaven/delete gaan maar zo ver zul je weer niet hebben nagedacht.
 
Reactiescore
634
Ik typ alleen wat er werkelijke gaande is en de Nep Moraal ridders nu even grote jongetje proberen uit te hangen
Vandaar ik jullie ook stel Maloten noem.

W72 was het dankje dankje dankje Mark dat je Uni Rush had gestopt en nu is het : is niet mijn eigen account :)

Coruscant die gaat vinger wijzen naar anderen? Haha

Jij hebt vaak genoeg op mijn schoot mogen zitten, snap dus dat je smaak te pakken hebt ;)
 
Reactiescore
2.477
Ik typ alleen wat er werkelijke gaande is en de Nep Moraal ridders nu even grote jongetje proberen uit te hangen
Vandaar ik jullie ook stel Maloten noem.

W72 was het dankje dankje dankje Mark dat je Uni Rush had gestopt en nu is het : is niet mijn eigen account :)

Jezus, jij hebt echt last van waanbeelden vrees ik. Wat wil je dat ik doe? Met panda de stam leaven en mijn team stabben om erna gekicked te worden van het account waarbij die actie dus compleet nutteloos zou zijn? Scheelt dat niemand, maar ook niemand, je serieus neemt en 90% van de community je uitkotst. Sneu figuur.
 
Reactiescore
634
Jij hebt serieus praatjes gekregen Zidan.
Denk je werkelijk dat jij iets binnen de community voorstelt om namens de community hier iets te typen :)

Dan op het Maloot zijn.
Als je niet achter een actie staat en je dit meent. Dan moet je ook ballen hebben om dit waar te maken.
Anders je klep houden en andere wereld tussen je stabbende maatjes likes bij elkaar verzamelen.

Uni houder binnen F!X heeft zijn Co spelers gekickt.
Ook was het binnen F!X eerder besloten dat er een Uni Rush zou komen.

Zijn tenminste spelers binnen F!X die dit durven te vertellen ;)
 
Reactiescore
2.477
Jij hebt serieus praatjes gekregen Zidan.
Denk je werkelijk dat jij iets binnen de community voorstelt om namens de community hier iets te typen :)

Dan op het Maloot zijn.
Als je niet achter een actie staat en je dit meent. Dan moet je ook ballen hebben om dit waar te maken.
Anders je klep houden en andere wereld tussen je stabbende maatjes likes bij elkaar verzamelen.

Uni houder binnen F!X heeft zijn Co spelers gekickt.
Ook was het binnen F!X eerder besloten dat er een Uni Rush zou komen.

Zijn tenminste spelers binnen F!X die dit durven te vertellen ;)
Idd, serieuze praatjes, letterlijk iedereen die ik spreek vind je een enorme debiel met achterstallig IQ, zelfs oud co's van je.

Wat zou ik volgens jou moeten doen dan? Mijn team stabben? Dwaas.

Dat laatste is lariekoek en apenkool hoor. Nooit is er eerder afgesproken te gaan uni-rushen (toen ik er speelde), dat kan iedereen wel bevestigen.
 
Reactiescore
634
letterlijk iedereen die ik spreek

Dat is juist die 90% die elke wereld de boel verzieken, dus wat is je punt :)
Anders noem je maar namen en checken we AF na op hun daden.

(toen ik er speelde)

Juist, toen jij speelde en leider was.
Staat W74 AF vol van hoe vaak jij aangaf dat gang van zaken niet juist was en toch door je stam werd terug gefloten.
Niet voor niks bijnaam schoothondje gekregen

dat kan iedereen wel bevestigen

Is al bevestigd dat Uni Rush binnen F!X al eerder akkoord was
 
Reactiescore
2.444
Terwijl dit alles gebeurd, wordt er her en der ook getypt over een Hack.
Mijn account Coruscant was inderdaad een dikke uur in bezit van een onbevoegd persoon.
Doordat er geen bevestiging via email gegeven kon worden door de Maloot, kon account snel weer in eigen beheer komen.
Verdere details hierover ga ik niet via AF prijs gegeven, maar Maloot in kwestie gaat dit sws voelen

Ik heb hier een vraag over gezien ik de afgelopen dagen al wat voorbij zag komen op het AF over een hack. Om het wachtwoord van een account te kunnen veranderen en het dus te 'hacken' heb je toegang nodig tot het e-mailadres waartoe het account behoort. Door deze zin ga ik er vanuit dat dit hier niet gebeurd is:

Doordat er geen bevestiging via email gegeven kon worden door de Maloot

Wat is er dan precies gebeurd? Is een oud co-speler op het account gelogd die het wachtwoord nog wist of heeft iemand het wachtwoord goed geraden?
 
Reactiescore
270
Ik heb hier een vraag over gezien ik de afgelopen dagen al wat voorbij zag komen op het AF over een hack. Om het wachtwoord van een account te kunnen veranderen en het dus te 'hacken' heb je toegang nodig tot het e-mailadres waartoe het account behoort. Door deze zin ga ik er vanuit dat dit hier niet gebeurd is:



Wat is er dan precies gebeurd? Is een oud co-speler op het account gelogd die het wachtwoord nog wist of heeft iemand het wachtwoord goed geraden?

Nee, met het wachtwoord kan je in principe de mail veranderen en ook het wachtwoord. Degene die de mail had daarvoor heeft 2 weken om dat te kunnen annuleren. Als de account eigenaar dat pas een paar uur later ziet kan je al veel schade aanrichten.
 
Reactiescore
2.444
Nee, met het wachtwoord kan je in principe de mail veranderen en ook het wachtwoord. Degene die de mail had daarvoor heeft 2 weken om dat te kunnen annuleren. Als de account eigenaar dat pas een paar uur later ziet kan je al veel schade aanrichten.

Met het wachtwoord wel ja, maar dan moet je in eerste instantie het wachtwoord van het account hebben. Dat opvragen kan alleen met het huidige email-adres. Dus vandaar mijn vraag of een oude co-speler gelogd is op het account of dat iemand 'toevallig' het wachtwoord goed geraden heeft?
 
Reactiescore
2.477
Dat is juist die 90% die elke wereld de boel verzieken, dus wat is je punt :)
Anders noem je maar namen en checken we AF na op hun daden.
Zal je die moeite besparen, gok dat je onterecht ego dan iets té hard gekrenkt wordt.

Juist, toen jij speelde en leider was.
Staat W74 AF vol van hoe vaak jij aangaf dat gang van zaken niet juist was en toch door je stam werd terug gefloten.
Niet voor niks bijnaam schoothondje gekregen
Ben benieuwd waar je op doelt. Waarschijnlijk wederom dwaze zaken die in jou wereldje als waarheid worden gezien.

Is al bevestigd dat Uni Rush binnen F!X al eerder akkoord was
Kom dan maar met je zogenaamde bevestiging? Klopt namelijk helemaal niks van, zoals altijd bij jou.
 
Reactiescore
634
Als er via een ww was ingelogd, dus oude Co of een ww lek was geweest.
Dan zou Support de schuld bij de account eigenaar neer leggen en de uitgevoerde acties niet terug draaien.

Zoals DiD ook aangeeft. WW was gehackt en daarmee ingelogd geworden op account.
Toen ze eenmaal hadden ingelogd, was er geprobeerd om email adres te veranderen.
Je kan email adres veranderen, alleen is er dan een optie om dit binnen 14 dagen te kunnen annuleren.

Doordat email niet was gehackt, kon dus de email verandering terug gedraaid worden en opnieuw account onder beheer nemen.
Zodra we Account weer onder beheer hadden, werd er Support ingediend.

Politie zal de inbreker ook niet gelijk geven, dat hij mocht inbreken, doordat de slot niet goed was.
Je moet gewoon van de zaken afblijven, die niet toebehoren aan jezelf

Dit is trouwens niet eerste keer dat zoiets gebeurd binnen TW
W65 was bv halve stam gehackt.

Kom dan maar met je zogenaamde bevestiging? Klopt namelijk helemaal niks van, zoals altijd bij jou.

Heel Planet heeft bevestiging gezien, wie ben jij om dit via AF te vragen :)
Trouwens, net nog bericht gekregen via AF en staat ook een en andere in.
 
Bovenaan