GruttePi3r

Reactiescore
634
Beste AF lezers,

Hierbij wil ik account GruttePi3r aan schandpaal nagelen.

1.
Account GruttePi3r zit via AF zelf op te scheppen hoe ze hun groei te danken hebben aan het extreem inzet van PP en daarbij gebruik van Boost accounts.
Helaas was een tijdje geleden besloten om dit niet meer te straffen, maar een mooie melding te maken via AF.

2.
Account GruttePi3r geeft zelf aan dat zij voorstanders zijn van Fair Spel.
Alleen hun doen en laten laat het heel anders blijken.
Hier is het benaderen van een MB, waarbij duidelijk in hun PF staat vermeld dat zij al een MH hebben, geen aanleiding voor hun om spelers met rust te laten.

GruttePi3r 29.05.20 19:50
Beste,

Gefeliciteerd met je tweede dorpje!
Onze stam is nog op zoek naar een aantal actieve en gemotiveerde mb's.
Wij vroegen ons af of jij ook interesse hebt om voor onze stam als MB aan de slag te gaan. Je bent dan voor harte welkom in onze MB stam [ally]CTRL+R[/ally]. We hebben nog een paar plekken, maar niet zoveel meer ;)

Laat maar weten of je vragen/interesse hebt.


MvG

Eelco || Team [player]Gruttepi3r[/player]

3.
Elke wereld komen de leiders van de stammen bij elkaar om wereld afspraken te maken.
Deze leiders nemen hierbij de voortouw om een wereld zo Fair mogelijk te laten verlopen.
Er kan ook terug gelezen worden op AF, dat CF via BB, zwakste actie blijkt.

Paar dagen geleden zijn wij door MB speler van F5en CF via een BB dorp.
Account GruttePi3r geeft aan dat zij CF via BB dorp zelf ook zwak spel vinden.
Alleen het oplossen ervan lijkt een moeilijke zaak voor hun te zijn.
"Werd die CF via BB met opzet gezet ?"

Na dag 3

GruttePi3r 16.06.20 00:03
Beste Mark,

Het is zeker zwak spel, dat is dan ook de reden dat ik de regels dezelfde dag nog met je kort gesloten heb, dat staat buiten de toon die je aanslaat. Ik praat dan dus ook niks goed door middel van je toon ik zeg alleen dat ik minder bereid ben mee te denken aan een 'oplossing'.

Maar natuurlijk wil ik voor je kijken wat ik kan beteken!

Met vriendelijke groet,

Art | Team [player]GruttePi3r[/player].


4.
Account Uncharted had uit een moment van woede en misverstand een AF post gemaakt.
De leden van F5en en voornamelijk de spelers van account GruttePi3r zijn alsnog door blijven posten om zodoende een account alsnog een zwarte naam aan te kunnen praten.

Terwijl speler Uncharted zelf aangeeft dat het een misverstand was

5.
Tijdje geleden zijn hadden enkele leden van "oud" Methode besloten om de stam te verlaten en de stam F5en te joinen.
Dit besluit stond al een tijdje vast en zou de "oud" Methode flink gaan verzwakken.

Tijdens deze overstap periode kreeg Coruscant een Massa van Expensive Brains
Zeer zwak om op dat moment een account aan te vallen, terwijl je intern weet dat er leden van "oud" Methode gaan overstappen en er geen OS verleend gaat worden.

Leider van F5en, GruttePi3r hield deze massa niet tegen, terwijl er beweert wordt dat zij voor Fair spel zijn.

Daarnaast werd een PP farmer ingezet, die tijdje geleden, nadat wij hem hadden gecleard, gelijk F5en mocht joinen.
Daaruit blijkt dat GruttePi3r aanwezig is voor gratis Interns en hierbij niet vies is om een PP farmer de hoofdstam te laten joinen

Gli Occhi del Guerriero


Oude stamNieuwe stamDatum/TijdPunten
GeeneenF5en26th May 2020 - 01:03:4611,314
F5enGeeneen05th June 2020 - 13:03:2417,281


Achteraf speler kickt, omdat de dorpen toch niet zo snel "gratis" verkregen zal worden.

Zelf wel zorgzaam zijn voor Uncharted, :)

Uncharted 11.06.20 21:19
Goedenavond. Zoekt F5en nog een stamgenoot? Ik ben zojuist geroyeerd uit METHOD omdat ik het niet eens was met de toekomstplannen die ik uitgebreid weet.
Of hebben jullie een 2e stam waarin je kunt groeien tot je groot genoeg bent om F5en te joinen?
Ik verneem graag van u.
Uncharted

GruttePi3r 11.06.20 21:26
Beste,

op het moment zijn wij niet op zoek.

Mvg
Luuk

GruttePi3r 13.06.20 01:23
Beste,

Ik ben wel benieuwd naar die berichten, mag ik ze van je?

Met vriendelijke groet,

Art | Team [player]GruttePi3r[/player].

Uncharted 13.06.20 01:26
GruttepiEr

Deze mededelingen werden door Uncharted doorgestuurd.


@Jo Han

Als deze Topic ook een succes gaat worden en AF W74 levendig gaat worden, dan gaat het je wel 2k pp kosten :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
71
este mark, wat verkondig jij een grote kolder verhaal zeg

Gli uit de stam gekicked? Wij deden een stemming of we hem nog in de stam wouden, door de groei. Uiteindelijk is Gli PERSOONLIJK ZELF de stam geleaved, dus dat kick verhaal van gli, KOLDER. Bovendien waarom we gli in de stam wouden en niet jij, als jij je zin niet krijgt is het huilie huilie doen, en we hoeven geen blaaskaken zoals Mark en Rene in de stam te hebben.

JIJ MOEILIJK DOEN OVER EEN CF!?!??!?! Weet nog wel in W69 toen ik helaas met je samen speelden , mij dwong om een cf af te staan tegen Ruai, waardoor je ook heel veel kritiek kreeg, en wat deed markie? Gewoon lekker de cf houden hoor, dus daar heb je geen recht van spreken om daar over te beginnen.

Volgens mij toen EB de "massa" deed op jou heeft Method jou gewoon def geleend? dus daar is niks vies aan.

En blijkbaar wat je doet bij punt 1, ken je het woord sarcasme mark? hier de defenitie ervan : sarcasme (betekenis, voorbeelden, ironie, cynisme) Sarcasme is bijtende spot. Die kan bijvoorbeeld geuit worden door prijzende taal die in flagrante tegenspraak is met wat kennelijk bedoeld is. Bij sarcasme is de toon scherper en de houding kritischer dan bij ironie.


Jij mot lekker achter de bloemetjes in de tuin gaan zitten, geen schandpaal waardig dit, de enigste stabber , en de grootste ben je zelf, dat hoor ik en vele. bovendien heb je zelf niet het initiatief getoond om te praten met F5 over cf's. Maar ja afspraken maken met mark, houd die ze toch niet aan.
 
Reactiescore
634
2: Hier zien we een dorp van Corus, waardoor je de indicatie kan krijgen dat er wel degelijk een dorp achter het "front" met Corus is gepakt. Dit is echter niet het geval. De speler uit CTRL+R pakte het dorp 4 dagen eerder.

Dorp: Do or do not, There is no try
Naam:Do or do not, There is no try
Locatie:567|517
Continent:K55
Punten:3,562
Eigenaar:Coruscant
Stam van dorpseigenaar:Method
Laatste verovering:18 dagen en 18 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast


Dorp: Folkvangr
Naam:Folkvangr
Locatie:568|517
Continent:K55
Punten:883
Eigenaar:Einherjar
Stam van dorpseigenaar:CTRL+R
Laatste verovering:4 dagen en 13 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast
 
Reactiescore
71
Dorp: Do or do not, There is no try
Naam:Do or do not, There is no try
Locatie:567|517
Continent:K55
Punten:3,562
Eigenaar:Coruscant
Stam van dorpseigenaar:Method
Laatste verovering:18 dagen en 18 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast


Dorp: Folkvangr
Naam:Folkvangr
Locatie:568|517
Continent:K55
Punten:883
Eigenaar:Einherjar
Stam van dorpseigenaar:CTRL+R
Laatste verovering:4 dagen en 13 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast

JIJ MOEILIJK DOEN OVER EEN CF!?!??!?! Weet nog wel in W69 toen ik helaas met je samen speelden , mij dwong om een cf af te staan tegen Ruai, waardoor je ook heel veel kritiek kreeg, en wat deed markie? Gewoon lekker de cf houden hoor, dus daar heb je geen recht van spreken om daar over te beginnen.
 
Reactiescore
25
Mark ,

hier ben ik niet geheel akkoord mee . Je verdraait bepaalde zaken en daar kan ik niet tegen .Toen de oud Method leden gingen vertrekken met goede reden en niet om Method te verzwakken ( was al gebeurd dankzij de leiding ) ben ik tot het laatste moment in de stam gebleven om mijn Def bij jou te laten alwetend dat die zelfde speler erna mijn stamgenoot ging zijn . Als je wil heb ik de berichten nog die ik kan posten .Als er 1 ding is dat ik niet tegen kan is een verhaal omdraaien waar ik inzit.

mvg,
Glenn
 
Reactiescore
634
Mark ,

hier ben ik niet geheel akkoord mee . Je verdraait bepaalde zaken en daar kan ik niet tegen .Toen de oud Method leden gingen vertrekken met goede reden en niet om Method te verzwakken ( was al gebeurd dankzij de leiding ) ben ik tot het laatste moment in de stam gebleven om mijn Def bij jou te laten alwetend dat die zelfde speler erna mijn stamgenoot ging zijn . Als je wil heb ik de berichten nog die ik kan posten .Als er 1 ding is dat ik niet tegen kan is een verhaal omdraaien waar ik inzit.

mvg,
Glenn

Ik wilde jullie naam niet doorgeven, omdat ik niet wist of F5en dit mocht weten.
Maar jullie zijn eerlijk gebleven en ons als enige gaan helpen met OS, dat dit gewaardeerd is, kan denk ik tussen de pm berichten ook terug gelezen worden.

Dat de overige account hun OS terug trokken om OS verzoek via AF negeerde blijft een feit.
 
Reactiescore
25
Mark ,

hier ben ik niet geheel akkoord mee . Je verdraait bepaalde zaken en daar kan ik niet tegen .Toen de oud Method leden gingen vertrekken met goede reden en niet om Method te verzwakken ( was al gebeurd dankzij de leiding ) ben ik tot het laatste moment in de stam gebleven om mijn Def bij jou te laten alwetend dat die zelfde speler erna mijn stamgenoot ging zijn . Als je wil heb ik de berichten nog die ik kan posten .Als er 1 ding is dat ik niet tegen kan is een verhaal omdraaien waar ik inzit.

mvg,
Glenn
En dit heb ik toen ook meegedeeld aan F5 voor de overstap dat ik niet een stamgenoot in de steek laat op een cruciaal moment . En weet je wat ze begrepen het dat ik jou zou helpen tegen hun. Ik had geen druk of andere om eerder in F5 te gaan zodat je geen of zou krijgen .

Ik verberg dergelijke zaken niet , ik tracht zo eerlijk mogelijk te zijn tegen alle partijen
 
Reactiescore
634
Ik verberg dergelijke zaken niet , ik tracht zo eerlijk mogelijk te zijn tegen alle partijen

Hierbij nogmaals bedankt voor de OS vanuit jullie, terwijl jullie vertrek al zeker was en ons alsnog OS hadden gestuurd.

Terwijl de anderen, hun OS bij ons terug hadden getrokken, terwijl zij wisten dat Expensive Brains ons aan het aanvallen was en zij al een akkoord hadden met F5en om te joinen
 
Reactiescore
25
Hierbij nogmaals bedankt voor de OS vanuit jullie, terwijl jullie vertrek al zeker was en ons alsnog OS hadden gestuurd.

Terwijl de anderen, hun OS bij ons terug hadden getrokken, terwijl zij wisten dat Expensive Brains ons aan het aanvallen was en zij al een akkoord hadden met F5en om te joinen
Ik had ook al een mondeling akkoord en de invite gekregen . Maar wou wachten tot na de aanvallen op jou .
 
Reactiescore
71
Hierbij nogmaals bedankt voor de OS vanuit jullie, terwijl jullie vertrek al zeker was en ons alsnog OS hadden gestuurd.

Terwijl de anderen, hun OS bij ons terug hadden getrokken, terwijl zij wisten dat Expensive Brains ons aan het aanvallen was en zij al een akkoord hadden met F5en om te joinen
Bewijs? Jij doet ook zulke acties, maar reageer je niet op, snap ik wel

Zelfs sommige mensen van F5 wisten t geen eens
 
Reactiescore
372
Hierbij nogmaals bedankt voor de OS vanuit jullie, terwijl jullie vertrek al zeker was en ons alsnog OS hadden gestuurd.

Terwijl de anderen, hun OS bij ons terug hadden getrokken, terwijl zij wisten dat Expensive Brains ons aan het aanvallen was en zij al een akkoord hadden met F5en om te joinen

Niet waar, ik ben om een hele andere reden geleaved.
Mijn OS was zelfs nog onderweg of stond nog bij je toen ik leavde...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
34
Hierbij nogmaals bedankt voor de OS vanuit jullie, terwijl jullie vertrek al zeker was en ons alsnog OS hadden gestuurd.

Terwijl de anderen, hun OS bij ons terug hadden getrokken, terwijl zij wisten dat Expensive Brains ons aan het aanvallen was en zij al een akkoord hadden met F5en om te joinen

Beste Mark,

Je spreekt jezelf volop tegen. Wij hebben niemand gevraagd zijn OS terug te trekken van de aanvallen van EB. Sterker nog EB was de enige die je aanviel en heeft er geen stamgenoten bij betrokken omdat ze dat op eigen houtje deden. Niemand heeft de ex Method leden gevraagd niet te deffen voor je, niemand heeft de ex method leden gevraagd te OSsen voor je. Dat bewijs leg je nu zelf ook neer aangezien Le Roy gewoon OS had staan bij je, daar waren wij van op de hoogte en hebben dat geaccepteerd, sterker nog dat werd gewaardeerd simpelweg om het feit dat wij het niet anders hadden gedaan.

Dus stop met zeveren, je hebt je bonusdorpje te pakken. Je wilt maar al te graag het AF op zoeken om je dubieuze praktijken te verdoezelen door een team als GruttePi3r die al lang samen spelen en sommige spelers sinds W1 spelen en nooit eerder zijn beticht van een dergelijke stab in een kwaad daglicht te zetten.

Mislukt.
 
Reactiescore
634
Dus stop met zeveren, je hebt je bonusdorpje te pakken.

2: Hier zien we een dorp van Corus, waardoor je de indicatie kan krijgen dat er wel degelijk een dorp achter het "front" met Corus is gepakt. Dit is echter niet het geval. De speler uit CTRL+R pakte het dorp 4 dagen eerder.

Dorp: Do or do not, There is no try
Naam:Do or do not, There is no try
Locatie:567|517
Continent:K55
Punten:3,562
Eigenaar:Coruscant
Stam van dorpseigenaar:Method
Laatste verovering:18 dagen en 18 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast


Dorp: Folkvangr
Naam:Folkvangr
Locatie:568|517
Continent:K55
Punten:883
Eigenaar:Einherjar
Stam van dorpseigenaar:CTRL+R
Laatste verovering:4 dagen en 13 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast


Sterker nog EB was de enige die je aanviel

Tijdens deze overstap periode kreeg Coruscant een Massa van Expensive Brains
Zeer zwak om op dat moment een account aan te vallen, terwijl je intern weet dat er leden van "oud" Methode gaan overstappen en er geen OS verleend gaat worden.
 
Reactiescore
241
Vind dit eigenlijk wel heel erg komisch, als je iemand aan de schandpaal wil nagelen moet je er wel de nagels voor hebben ;) Letterlijk elk van je punten is zwak en logischerwijs zonder bewijzen omdat het ook onzin is. Ik zal de punten één voor één ontkrachten.

1:
Account GruttePi3r zit via AF zelf op te scheppen hoe ze hun groei te danken hebben aan het extreem inzet van PP en daarbij gebruik van Boost accounts. Helaas was een tijdje geleden besloten om dit niet meer te straffen, maar een mooie melding te maken via AF.
Daar scheppen we zeker niet over op, we ontkennen het echter niet dat we pp hebben gebruikt. We prefereren ook de tijd dat boosten door pp niet mogelijk was, helaas is dat niet meer de realiteit. We hebben ook geen gebruik van accounts die hier gestart zijn om ons te boosten. Onzin dus

2:
Account GruttePi3r geeft zelf aan dat zij voorstanders zijn van Fair Spel.
Alleen hun doen en laten laat het heel anders blijken.
Hier is het benaderen van een MB, waarbij duidelijk in hun PF staat vermeld dat zij al een MH hebben, geen aanleiding voor hun om spelers met rust te laten.
Klopt, we zijn zeker voor fairplay, op die manier voorkomen we dat een reputatie als die van jou krijgen, daarnaast is dat voor iedereen natuurlijk veel leuker. We hebben inderdaad contact opgenomen met meerdere spelers in de buurt, we zochten een MB voor een stamgenoot en hebben geen grondige screening gedaan naar die spelers. Daarnaast had ik heel goed kunnen begrijpen dat hij liever MB bij ons zou worden dan voor jullie. Had ik zijn profiel bekeken en gezien dat hij jullie MB was had ik geen contact met hem opgenomen. Excuses daarvoor, dit is echter meer dan twee weken geleden al contact over geweest en toen heb ik dit ook al uitgelegd. Daarna vroeg je zelfs nog of het aanbod nog opstond zodat je ook F5 kon joinen, dus ik had de indruk dat dit opgelost was. Beetje kinderachtig dat je hier 18 dagen later nog mee moet komen, als je het gelijk had gedaan was het misschien iets minder sneu overgekomen. Kinderachtig/triehard?

3:
Elke wereld komen de leiders van de stammen bij elkaar om wereld afspraken te maken.
Deze leiders nemen hierbij de voortouw om een wereld zo Fair mogelijk te laten verlopen.
Er kan ook terug gelezen worden op AF, dat CF via BB, zwakste actie blijkt.

Paar dagen geleden zijn wij door MB speler van F5en CF via een BB dorp.
Account GruttePi3r geeft aan dat zij CF via BB dorp zelf ook zwak spel vinden.
Alleen het oplossen ervan lijkt een moeilijke zaak voor hun te zijn.
"Werd die CF via BB met opzet gezet ?"

Na dag 3




Dit is in het andere topic uitgelegd. (Om het overzichtelijker te houden staat het hier nu ook)

Bekijk bijlage 21321
Als Laatste, Corus zat ons ingame behoorlijk te klagen over een CF die wij als F5 bij ze hadden. Hij dreigde dit op het AF te zetten om zo zijn gelijk te gaan behalen. Dat zal ik bij deze voor hem doen.

1: Dit is het dorpje waar het om gaat, dit is zonder overleg door een mb's van ons overgenomen. desalniettemin is ook duidelijk te zien dat het niet "in" de cluster van van Corus valt. Het zou als een front dorp gerekend moeten worden. EB heeft er ook dorpen naast, dus persoonlijk vind ik dit geen CF. Zie volgende punten. Om vast te stellen binnen welke invloed iets valt kan je kijken naar de invloed die is aangegeven op tribalwarsmap. Zie onderstaande afbeelding. Hier valt ook te zien dat die nagenoeg gelijk aan elkaar is.
Bekijk bijlage 21322
2: Hier zien we een dorp van Corus, waardoor je de indicatie kan krijgen dat er wel degelijk een dorp achter het "front" met Corus is gepakt. Dit is echter niet het geval. De speler uit CTRL+R pakte het dorp 4 dagen eerder.

3: Dit is strazzie, dit zou het argument kunnen versterken dat het dorp binnen de cluster van Method valt. Alleen waren de edels al aan het lopen voordat Strazzie lid werd van Method. We wisten destijds überhaupt niet van een connectie tussen GGP en Method, ik weet ook niet of die er daarvoor al was. Hoe dan ook dat was bij mij en mijn leden voor zover ik weet niet bekent. Zie afbeeldingen
Bekijk bijlage 21323Bekijk bijlage 21324

4:
Account Uncharted had uit een moment van woede en misverstand een AF post gemaakt.
De leden van F5en en voornamelijk de spelers van account GruttePi3r zijn alsnog door blijven posten om zodoende een account alsnog een zwarte naam aan te kunnen praten.

Terwijl speler Uncharted zelf aangeeft dat het een misverstand was

Wij openden het topic niet en vroegen de speler zelfs om bewijzen, jullie hebben al een zwarte reputatie die hoeven we jullie echt niet aan te praten... Dit was enkel een actie wat precies past bij de reputatie die jullie hebben. Iedereen weet ook van jullie reputatie, jullie bevestigden die enkel. Het feit dat Uncharted een grote omslag doorging doet mijn meer denken aan omkopen/manipuleren. Maarja dat is natuurlijk onmogelijk te bewijzen dus zal ik verder ook geen aandacht aan geven. Het enige was ik wil zeggen is dat dit soort acties goed passen bij Coruscant. Het feit dat "Je maakt coruscant niet zwart als je hem niet wegspeelt" (oid) jullie motto is zegt al genoeg wat dat betreft. Op vrijwel elke wereld die jullie spelen komen jullie voorbij in vreemde situaties.

5:
Tijdje geleden zijn hadden enkele leden van "oud" Methode besloten om de stam te verlaten en de stam F5en te joinen.
Dit besluit stond al een tijdje vast en zou de "oud" Methode flink gaan verzwakken.

Tijdens deze overstap periode kreeg Coruscant een Massa van Expensive Brains
Zeer zwak om op dat moment een account aan te vallen, terwijl je intern weet dat er leden van "oud" Methode gaan overstappen en er geen OS verleend gaat worden.

Leider van F5en, GruttePi3r hield deze massa niet tegen, terwijl er beweert wordt dat zij voor Fair spel zijn.

Daarnaast werd een PP farmer ingezet, die tijdje geleden, nadat wij hem hadden gecleard, gelijk F5en mocht joinen.
Daaruit blijkt dat GruttePi3r aanwezig is voor gratis Interns en hierbij niet vies is om een PP farmer de hoofdstam te laten joinen

Gli Occhi del Guerriero


Oude stamNieuwe stamDatum/TijdPunten
GeeneenF5en26th May 2020 - 01:03:4611,314
F5enGeeneen05th June 2020 - 13:03:2417,281


Achteraf speler kickt, omdat de dorpen toch niet zo snel "gratis" verkregen zal worden.

Zeer begrijpelijk keuze, ik zou ook niet bij jou in de stam willen zitten. Het is natuurlijk niet voor niets dat jij niet betrokken was bij de overstap, het is begrijpelijk dat je ego hierdoor een klap in zijn gezicht kreeg. Het feit dat de "grote" Coruscant te licht werd bevonden door zijn stamgenoten. Overigens was het geen massa, EB was de enige speler uit F5 die clears op je stuurde. Daarnaast had je meer dan genoeg OS staan. Het was een individuele actie van één van onze leden op jou. Het was GEEN massa.

Dat wat GLI betreft is onzin, we hebben een vv check bij hem gedaan en er was geen sprake van PPfarm. Hij is destijds ontslagen omdat het account destijds niet actief genoeg was en er te weinig groei was. Dus wederom complete onzin wat je post en laat duidelijk zien dat je geen idee hebt waar je het over hebt...

Conclusie: Wat ontiegelijk triest hoe jij post en met wat voor beschuldigingen je komt, veel dingen zijn leugens en aannames. Het is helemaal niet nodig om je zwart te maken, dat doe je zelf wel.. Als je iemand wilt beschuldigen van vuil spel moet je echt met meer komen, nu begrijp ik wel dat het lastig is omdat te realiseren omdat er verder niets te vinden is. De wanhoop om nog iets van je reputatie te redden druipt er vanaf.
-desperation-7117.jpg
 
Reactiescore
34
Dorp: Do or do not, There is no try
Naam:Do or do not, There is no try
Locatie:567|517
Continent:K55
Punten:3,562
Eigenaar:Coruscant
Stam van dorpseigenaar:Method
Laatste verovering:18 dagen en 18 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast


Dorp: Folkvangr
Naam:Folkvangr
Locatie:568|517
Continent:K55
Punten:883
Eigenaar:Einherjar
Stam van dorpseigenaar:CTRL+R
Laatste verovering:4 dagen en 13 uren geleden
Dorpovernames:1
Profiel:gast

Je bent alleen maar dingen aan het herhalen wat als een tang op een varken slaat. Wil je anders hier maar een eind aan breiden als je het niet meer weet?
 
Reactiescore
241
Reactiescore
634
raar he markje, en ik maar denken aan mijn reacties dat je wel doorhad dat ik geen intresse had om te praten met je en niet ging vooredelen en toch blijven vragen.

Post dan gehele Skype chat.
Of ben je bang dat er dan in de gesprekken staat te lezen dat we het hadden over hoe we door konden groeien en de dorpen van Gli verdeeld zou worden ?

Voor de rest ben ik klaar met GruttePi3r en zijn aanhang.
De bewijzen die ik heb staan duidelijk in mijn Posten.

Als je iets over Coruscant te vertellen hebt, kom dan niet met loze onzin aanzetten, maar zet er ook bewijs bij.
De spelers die op Coruscant hebben gespeeld of nu nog spelen hebben een zeer nette TW geschiedenis.
 
Reactiescore
241
Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je besluit om met je staart tussen je pootjes af te druipen, je poging om ons zwart te maken was best wel een blamage.
 
Reactiescore
71
Post dan gehele Skype chat.
Of ben je bang dat er dan in de gesprekken staat te lezen dat we het hadden over hoe we door konden groeien en de dorpen van Gli verdeeld zou worden ?

Voor de rest ben ik klaar met GruttePi3r en zijn aanhang.
De bewijzen die ik heb staan duidelijk in mijn Posten.

Als je iets over Coruscant te vertellen hebt, kom dan niet met loze onzin aanzetten, maar zet er ook bewijs bij.
De spelers die op Coruscant hebben gespeeld of nu nog spelen hebben een zeer nette TW geschiedenis.

WHAHAHAHA Ik moet je credits geven voor de meest lachwekkende post juni 2020! Gefeliciteerd!

Ik heb indd gepraat over verdeling gli, nadat jij hele tijd door bleef pushen om gli aan te vallen. Ik ben wel netjes geweest en heeft gli niets verteld over jou aanvallen die gingen komen. Waarom ik over gli praatte, is omdat ik je toen al meer dan beu was, mij dwingen tot een stab, hoepel toch een eind op. Hoe ik van je af kan komen is , gewoon markje gelijk geven en dan houd die zijn mondje wel , gelukkig heb ik gli nooit laten stikken en tot de dag van vandaag met hem samengewerkt. Top kerels op dat acc in tegenstelling tot jou account bah.

Vind t wel jammer dat je niet reageer op je eigen stab, durf je dat niet?

En waarop blijft je reactie van over w69 die cf tegen ruai? Ik weet 100 % zeker dat je nog exact weet welk dorp dat was, kortom ik wacht op 2 dingen

1: Waarom dwong je me tot stab van gli? wararom moest ik hem vooredelen en zijn troepen informatie doorgeven aan jou?

2: Over w69 waarom je me een cf wou pakken die naast 3 dorpen lag van vijanden, en hier gaat zeiken op een klein bb cfje , van een mb van 900p en op w69 een dorp van 10k, def erin off maken en de vijanden moesten extra dorpen stacken.

kom op mark, en het feit dat je stopt met het feit grutte proberen zwart te maken zegt wel alles dat je bewijzen niet kloppen en je niet weet wat je aan t doen bent, met de staart tussen de benen weg, jamemr joh

En een zeer nette historie? Durf te wedden dat ik nu in een skype chat ga vragen van W73 dat ik grotndeels negatieve berichten krijg, en die cf tegen ruai was natuurlijk heel netjes he, 3 dorpen op 35 m edelafstand , jaa netjes man zal binnenkort eens zon cf neerleggen bij jou, kijken of je t dan nog steeds tof vind
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan