Zoekresultaten

  1. Global Knowledge

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Wat is dit? We komen er bij Cult niet door dus gaan onszelf maar aanvallen? Bijzonder. rip thomas
  2. Global Knowledge

    Top/Flopstammen

    We misten het top/flopstammen topic nog. Dus, zijn er al topstammen gespot?
  3. Global Knowledge

    W73: Where dit it all go right?

  4. Global Knowledge

    Poll omtrent nieuwe graphics kaart

    Poll spreekt voor zich, lijkt me het ultieme middel om als 'community' onze stem te laten horen over de laatste update.
  5. Global Knowledge

    Profielplaatje smashingone

    Hallo lieve schatten: 1. De tekst: smashingone 2. Kleurencombinatie(s): Gezien de hulk is groen vaak een optie 3. Thema: Iets met smash, de hulk is altijd wel een leuke en past bij de naam. Ook een effect in het plaatje heeft grote voorkeur. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: Geen...
  6. Global Knowledge

    Spotprenten

    Het leukste topic voor 10 pagina's tot het doodbloed!
  7. Global Knowledge

    Spotprenten

    Dit topic, wel het belangrijkste topic, miste nog. Brand los.
  8. Global Knowledge

    Boost pakketten

    Nog nooit eerder gezien maar blijkbaar kun je nu ook boostpakketten kopen. Serieus tw? Het hele spel wordt verneukt door het boosten en dan flikken jullie dit ook nog? En het ergste vind ik nog dat als jullie dan tw willen verneuken niet eens het meest OP boost item erin stoppen, namelijk de...
  9. Global Knowledge

    Praathoek

    Jaja, de eerste. Spuw hier jullie gal. Eerder dan Aldo, mits Duckje deze gaat verwijderen ofc.
  10. Global Knowledge

    Hi stab en het verraad van Dpschut

    Ha! Jullie dachten weeral een Stab topic. Hier is het recept voor een pannenkoek: Basisrecept voor pannenkoeken bakken Basisrecept voor pannenkoeken bakken HOOFDGERECHT 10 MIN + 30 BAKKEN 8-10 STUKS ** Deze pannenkoeken zijn lekker luchtig en makkelijk zelf te maken met dit basisrecept (voor...
  11. Global Knowledge

    [Afgekeurd] Rooftochten

    De invoer van Rooftochten is een leuke toevoeging aan het spel imo. Maar wat misschien een handige toevoeging is dat je de troepen opdrachten kan geven tot het roven van één of twee specifieke gs. In principe communiceer je al met ze door ze op pad te sturen, maar een toevoeging zou kunnen zijn...
  12. Global Knowledge

    De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

    Voor de luie mensen onder ons, onderaan staat een korte samenvatting. Beste Classic spelers, Uit eerdere posts op het forum van deze wereld is al reeds gebleken dat de stam Logic elke mogelijkheid aanhaalt om deze wereld te kunnen winnen. De diplomatie van de stam welke al eerder buiten...
  13. Global Knowledge

    Gestolen wachtwoorden

    Avond, Ik kwam net dit mailtje tegen in mijn inbox: Nu komt dit van .net, echter is de NL spelserver hier ook het dupe van?
  14. Global Knowledge

    Einde van de wereld Awards

    Ja mensen, het is weer zover. Wereld 42 is in de eindfase beland, en de wereld zal over 86 dagen sluiten. Het is maar weer eens tijd voor de eind awards. De awards waar je mensen in het zonnetje kan zetten die allround veel hebben gepresteerd. Of om mensen keihard de grond in te stampen vanwege...
  15. Global Knowledge

    [Avatar] Kabouterplopmuts toevoegen 50PP

    1. Soort plaatje:Avatar 2. De tekst: - 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: - 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Of/En Daar graag zoiets aan toe voegen: Probeer maar wat :P 6. Deadline: zsm 7. Prijs/gift:50pp 8. Favoriet tot nu toe: Graag zou ik jullie willen vragen om een...
  16. Global Knowledge

    Kerstmuts 50 pp

    1. Soort plaatje:Avatar 2. De tekst: - 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: - 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: zsm 7. Prijs/gift:50pp 8. Favoriet tot nu toe: Graag zou ik jullie willen vragen om een kerstmuts toe te voegen, dat mijn wereldbol een kerstmutsje draagt. Meer is...
  17. Global Knowledge

    Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

    Ik wil ook een eigen topic, puur om voldoende mensen te bereiken. Na een paar dagen mag deze worden verplaatst @Democratische Ja ik heb de naam geript :D Jij en ik lopen al een flinke poos mee met deze community en weten dat vrijwel (lees 90%) van de verhalen die op het AF staan niet...
  18. Global Knowledge

    Avatar Global Knowledge | 100pp

    Ik zoek een nieuwe Avatar gezien ik mijn huidige een beetje zat ben en ik graag afwisseling wil. 1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: GK/Global Knowledge of Niks. 3. Kleurencombinatie(s): lichte kleuren, gezien een lichte kleur mij meer aanspreekt. Mocht je denken van dit is alleen vet in...
  19. Global Knowledge

    Profiel Plaatje | 100pp

    Goedemiddag, ik geil op plaatjes en houdt van hele mooi plaatjes. Dus ik wil het niet bij één houden maar liever een stuk of 4-5 plaatjes ofzo, mits deze mooi zijn natuurlijk. 1. Soort plaatje: Profiel 2. De tekst: Global Knowledge 3. Kleurencombinatie(s): Is men helemaal vrij in. 4. Thema...
  20. Global Knowledge

    Eindfase w33 Dominantie vs Geheimen

    Goedemorgen w33. Zoals bijna op elke wereld aan het einde het gesprek van de dag is, is dit op w33 ook het geval. Hoe eindigen wij de wereld? Gezien w33 een geheim wereld is kan dit via de geheimen, maar wil w33 dit wel? En is dominantie niet de oplossing? Dit vraagstuk had [.R!.] en DRIVE...
Bovenaan