Boost pakketten

Reactiescore
7.918
1578565759068.png


Nog nooit eerder gezien maar blijkbaar kun je nu ook boostpakketten kopen. Serieus tw? Het hele spel wordt verneukt door het boosten en dan flikken jullie dit ook nog? En het ergste vind ik nog dat als jullie dan tw willen verneuken niet eens het meest OP boost item erin stoppen, namelijk de vlaggenboost. Wat is de mening van de community hierover? Is dit dan de finale doodsteek?
 

Deleted User - 24028

Guest
Als het finaal zou zijn zou TW al lang gedaan zijn, volgens mij bestaat dit al minstends een jaar...
 
Reactiescore
5.602
Ten opzichte van een event is deze aanbieding sowieso vrij sneu, doe dan gewoon niks.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja bestaat al best lang. Wilt niet zeggen dat je er niet over mag discussiëren he.

Ik zie hier geen verschil met wanneer ze aanbiedingen doen tijdens een event waar je gratis glorie (of wat dan ook) bij je pp krijgt. Dit vind ik persoonlijk zelfs minder erg omdat de items in verhouding best duur zijn.

Het enige lastige aan dit is dat ze vaak komen op momenten (begin game) waar het echt een groot verschil kan maken. Bv je eerste edel praktisch kopen waardoor je voor loopt op een ander. Events doen ze net iets minder begin game heb ik altijd de indruk.
 
Reactiescore
2.369
Het maakt me uiteindelijk niet zoveel uit of ze al dan niet in het spel zitten, waar ik echter wel een probleem mee heb is dat sommige enkelingen de aanbieding krijgen, niet iedereen dus. Hierdoor creëer je het oneerlijke voordeel, om dat je niet iedereen de kans heeft om het al dan niet aan te kopen.
 
Reactiescore
7.918
Het maakt me uiteindelijk niet zoveel uit of ze al dan niet in het spel zitten, waar ik echter wel een probleem mee heb is dat sommige enkelingen de aanbieding krijgen, niet iedereen dus. Hierdoor creëer je het oneerlijke voordeel, om dat je niet iedereen de kans heeft om het al dan niet aan te kopen.

Dat begrijp ik ook niet, als ik naar ons eigen account kijk is er de afgelopen 8 jaar misschien voor 40 euro aan pp gekocht? Dat algoritme moet toch kunnen zien dat wij geen spenders zijn en het aanbieden van zo'n aanbieding echt compleet nutteloos is.
 
Reactiescore
2.369
Dat begrijp ik ook niet, als ik naar ons eigen account kijk is er de afgelopen 8 jaar misschien voor 40 euro aan pp gekocht? Dat algoritme moet toch kunnen zien dat wij geen spenders zijn en het aanbieden van zo'n aanbieding echt compleet nutteloos is.
Dat je de aanbieding pas nu krijgt, zegt dat hun logaritme wel klopt hoor. De aanbieding moet toch 1x bij iedere passeren?
 
Reactiescore
111
Dat begrijp ik ook niet, als ik naar ons eigen account kijk is er de afgelopen 8 jaar misschien voor 40 euro aan pp gekocht? Dat algoritme moet toch kunnen zien dat wij geen spenders zijn en het aanbieden van zo'n aanbieding echt compleet nutteloos is.

Je wilt zo'n aanbieding juist doen bij mensen die normaal niet veel besteden, om ze te overtuigen toch geld uit te geven.
 
Reactiescore
2.478
Bekijk bijlage 16693


Nog nooit eerder gezien maar blijkbaar kun je nu ook boostpakketten kopen. Serieus tw? Het hele spel wordt verneukt door het boosten en dan flikken jullie dit ook nog? En het ergste vind ik nog dat als jullie dan tw willen verneuken niet eens het meest OP boost item erin stoppen, namelijk de vlaggenboost. Wat is de mening van de community hierover? Is dit dan de finale doodsteek?

Is deze ook actief op 72?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
nou nee, logde zojuist in op w72, geen paketten, log in op w71, he paketten. ziet er naar uit dat het probleem ermee is opgelost
 
Reactiescore
389
Er is een AF topic geweest over deze boost pakketten, omdat het toen in het begin van een wereld was, volgens mij is er toen wel gezegd dat het niet meer in de eerste x aantal weken zou zijn, maar dat weet ik niet zeker :p
Zou ook goed moeten zoeken om dat weer te vinden tho
 
Reactiescore
2.478
Op W69 werd vermeld dat dit pakket waarschijnlijk een fout was, maar sinds dien is het elke wereld raak met dit pakket.
 

DeletedUser79332

Guest
Op W69 werd vermeld dat dit pakket waarschijnlijk een fout was, maar sinds dien is het elke wereld raak met dit pakket.

En dan doe je nog zo je best om een enquête te houden over boosten.
En dan doet INNO dit.

Misschien daar ook eens een enquête starten :p :p
 
Bovenaan