Eindfase w33 Dominantie vs Geheimen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7.939
Goedemorgen w33.

Zoals bijna op elke wereld aan het einde het gesprek van de dag is, is dit op w33 ook het geval. Hoe eindigen wij de wereld?

Gezien w33 een geheim wereld is kan dit via de geheimen, maar wil w33 dit wel? En is dominantie niet de oplossing? Dit vraagstuk had [.R!.] en DRIVE ook. Beide coalities zijn in gesprek gegaan nadat deze vragen opkwamen zetten. Binnen zowel [.R!.] en DRIVE is een pol gehouden om te peilen wat men wilt. Daar is het volgende uitgekomen: Dominantie! De leiding van DRIVE (Robin) en [.R!.] (Geert) hebben hierover contact gehad, en dit is het resultaat:

Roboro 21.10.14 14:30
Hallo Geert,


Jij benaderde mij laatst op Skype over de volgende kwestie, ik citeer ons gesprek:
[14-10-2014 21:04:36] Geert | Tears of the river .: hey robin,
ik ben sinds een paar weken leider in R en wil met jou de toekomst eens bekijken.
Ik ben ervan overtuigd dat we stilaan naar de eindfase gaan en wens dus te kortsluiten hoe we dat gaan organiseren.

Heb jij een zicht op wat jij en je stam wensen? Rushen naar de geheimen en zo de wereld winnen, of eerder winnen op basis van dominatie
[14-10-2014 21:44:58] Robin - Roboro - DRIVE: Winnen op basis van dominatie.
[14-10-2014 21:47:16] Geert | Tears of the river .: prima! ik ga in overleg met de stam en laat jou snel iets weten!
ik ga ervan uit dat de leden willen verder spelen maar hun antwoord
zal bepalend zijn
[14-10-2014 21:47:39] Geert | Tears of the river .: Ik zelf ben ook geniegd verder te spelen en te winnen/verliezen op basis van dominantie
[14-10-2014 21:52:00] Geert | Tears of the river .: hoe zie je dat graag in een pact gegoten?
[15-10-2014 1:53:40] Robin - Roboro - DRIVE: Simpel - niet winnen door middel van geheimen punt.
[15-10-2014 1:53:50] Robin - Roboro - DRIVE: Specifiek en duidelijk.
[15-10-2014 16:13:39] Geert | Tears of the river .: evenals jou taal nu!
[16-10-2014 13:17:17] Robin - Roboro - DRIVE: En jullie?
[16-10-2014 13:17:42] Robin - Roboro - DRIVE: Je moet begrijpen, wanneer je gaat winnen met geheimen dan is heel die winst een illusie.
[16-10-2014 18:34:05] Geert | Tears of the river .: wij gaan ook voor dominantie....stel dan nog dat wij alle geheimen hebben dan verplaasten we zowiezo 1 naar een zusterstam
[16-10-2014 21:04:26] Robin - Roboro - DRIVE: Goed, fijn om te horen.

Ik nam en neem dit als een vast besluit vanuit [ally][.R!.][/ally] die als gevolg heeft dat deze wereld enkel door één der beide partijen gewonnen kan worden door middel van dominantie.

Graag zie ik hier via mededeling nog een bevestiging van.


met vriendelijke groet,

Robin | [player]Roboro[/player]
Founder of [ally]DRIVE[/ally].

This message can be shared freely without approval of the involved conversation partners

Tears Of The River 21.10.14 20:23
Hoi Robin,

Wij gaan akkoord en confirmeren dat we deze wereld aflsuiten op dominantie.

Excuses voor laatijdig antwoord, had je pm gelezen via PM omdat ik Drive pms als urgent beschouw, maar ik was nog werken!

Geert

Roboro 21.10.14 21:27
Hallo Geert,


Dat is fijn om te horen. Ik sla deze PM op in mijn archief.


met vriendelijke groet,

Robin | [player]Roboro[/player]
Founder of [ally]DRIVE[/ally].

Please don't copy this message without permission.



Zoals Robin ook al aangeeft, is het winnen mbh va geheimen nu een illusie. Daar zijn wij het helemaal mee eens.

Wij namens [.R!.] wensen DRIVE veel succes toe in de eindstrijd.

Edit: Na één week besloot DRIVE ons al te naaien. Tot zover w33
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser40402

Guest
Hopen op geen backstabs dan :p. W30 ging ook niet direct via geheimen worden afgesloten, maar dat liep ook effe anders :p.
 

DeletedUser

Guest
Heb je wel toestemming gevraagd om die pm's van Robin te kopieren Steven? :O

OT: Heb geen vertrouwen in afspraken mbt geheimen. In mijn ervaring gaan ze nooit goed en komt er altijd een punt waarop de afspraak opzij geschoven wordt en de wereld alsnog via geheimen beëindigd wordt.
 

DeletedUser40402

Guest
Misschien in het vervolg eerst uitzoeken hoe iets zit alvorens je er (zogenaamde) waarheden over gaat verkondigen? Altijd handig.

Sven had geen zin/tijd meer, zijn co's ook niet, dus werd het laatste geheim geëdeld terwijl er afgesproken was dit nog niet te doen. Simpel.
 
Reactiescore
86
Sven had geen zin/tijd meer, zijn co's ook niet, dus werd het laatste geheim geëdeld terwijl er afgesproken was dit nog niet te doen. Simpel.

Zo simpel, en toch heb je het fout. En nee, dit zeg ik niet omdat ik in +/- zit, zijn zat ODA'ers die gewoon toegegeven hebben dat het gerechtvaardigd was en dat het hun eigen schuld was. Daarnaast beaamde ze ook dat het verdiend was omdat wij simpelweg (al tijden) domineerde.
 

DeletedUser

Guest
Zo simpel, en toch heb je het fout. En nee, dit zeg ik niet omdat ik in +/- zit, zijn zat ODA'ers die gewoon toegegeven hebben dat het gerechtvaardigd was en dat het hun eigen schuld was. Daarnaast beaamde ze ook dat het verdiend was omdat wij simpelweg (al tijden) domineerde.

Geen idee wie je bent. Mag je niet.
Ga weg!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zo simpel, en toch heb je het fout. En nee, dit zeg ik niet omdat ik in +/- zit, zijn zat ODA'ers die gewoon toegegeven hebben dat het gerechtvaardigd was en dat het hun eigen schuld was. Daarnaast beaamde ze ook dat het verdiend was omdat wij simpelweg (al tijden) domineerde.

dus jij zegt dat ondanks de afspraken, als een stam zichzelf de beste vind, hij die zomaar mag gaan breken....

Jij moet wel de leukste speler op TW zijn... Wat doe je dan met NAP's? edelen omdat ze het toch niet zouden halen:confused:
 

DeletedUser49913

Guest
Succes :)

W25 was ook al te snel afgelopen door die geheimen.
 

DeletedUser40402

Guest
Zo simpel, en toch heb je het fout. En nee, dit zeg ik niet omdat ik in +/- zit, zijn zat ODA'ers die gewoon toegegeven hebben dat het gerechtvaardigd was en dat het hun eigen schuld was. Daarnaast beaamde ze ook dat het verdiend was omdat wij simpelweg (al tijden) domineerde.

Nee, ik heb het niet fout. Ja, +/- verdiende het, het was ODA hun eigen schuld, de overwinning ging sowieso jullie kant opgekomen zijn, met vlaggen of met dominantie, dat is allemaal waar. En ja, ik weet dat DD een cruciaal account was en dat zonder hen de wereld omgesmeten kon worden dus dat daarom de keuze is gemaakt om te edelen. Maar Sven edelde het laatste geheim gewoon wanneer er een afspraak stond.
 
Reactiescore
86
dus jij zegt dat ondanks de afspraken, als een stam zichzelf de beste vind, hij die zomaar mag gaan breken....

Jij moet wel de leukste speler op TW zijn... Wat doe je dan met NAP's? edelen omdat ze het toch niet zouden halen:confused:

En waar zie jij dat staan?:rolleyes: Zelfs als ik het probeer te zien, kan ik het nog niet opmaken uit mijn woorden.

Nee, ik heb het niet fout. Ja, +/- verdiende het, het was ODA hun eigen schuld, de overwinning ging sowieso jullie kant opgekomen zijn, met vlaggen of met dominantie, dat is allemaal waar. En ja, ik weet dat DD een cruciaal account was en dat zonder hen de wereld omgesmeten kon worden dus dat daarom de keuze is gemaakt om te edelen. Maar Sven edelde het laatste geheim gewoon wanneer er een afspraak stond.

Ja je hebt het dus wel fout (dat zeg ik net al 3x..). De afspraak heeft altijd enkel voor ODA gegolden en nooit voor +/-. Ik kan het weten, ik heb de afspraak namelijk gemaakt. Betekent niet dat ik het een eervolle actie vond of het goed probeer te praten maar een afspraak die werd gebroken, nee dat is toch echt niet gebeurd.

Dus zoals ik al zei:

Misschien in het vervolg eerst uitzoeken hoe iets zit alvorens je er (zogenaamde) waarheden over gaat verkondigen? Altijd handig.
 
Reactiescore
1.075
Ja je hebt het dus wel fout (dat zeg ik net al 3x..). De afspraak heeft altijd enkel voor ODA gegolden en nooit voor +/-. Ik kan het weten, ik heb de afspraak namelijk gemaakt. Betekent niet dat ik het een eervolle actie vond of het goed probeer te praten maar een afspraak die werd gebroken, nee dat is toch echt niet gebeurd.

maw, ODA zou nooit een geheim mogen edelen en +/- mocht de wereld sluiten wanneer ze wouden, leuke afspraken:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan