Poll omtrent nieuwe graphics kaart

De kaart moet zo blijven of terug naar de oude


  • Totaal aantal stemmers
    130

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Er was vroeger toch ook gewoon een keuze welke kaart je wilt gebruiken, klassiek of die nieuwe shit die ook al niets vond?
Doe deze nieuwe gewoon als standaard als jullie daar blij van worden, maar geef deze oude rot de kans om zijn oude klassieke kaartje (die lelijk maar vertrouwd is) te gebruiken. Danku.
 
Reactiescore
28
Waarom hebben ze hier niet ingame over gecommuniceerd? Wat is dit voor rotzooi.

En inderdaad de optie om dit terug te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
0
Inderdaad zwaar slechte kaart en is er niet duidelijker op geworden zolas vermeld werd bij de aankondiging. geef gewoon iedeereen de keuze met welke kaart zij of hij wilt spelen!
 
Reactiescore
416
Van mij mag de kaart wel blijven maar misschien komt het als 3e optie beter tot zijn recht, het is inderdaad een hele verbetering t.o.v. de nieuwe kaart die de standaard was voor de update van vandaag, dus ik kan mij wel vinden in de trots dat het eindelijk gelukt is om de oude en nieuwe kaart samen te voegen tot een mooi eindresultaat.

Net als Roald ben ik een conservatieve oldtimer en vond ik het origineel meer dan voldoende en zijn mijn ogen daar zo erg aan gewend dat het nu weer ff wennen wordt.

Ik weet niet zo goed wat ik moet stemmen, eigenlijk zou er een combinatie van blijven & terugzetten moeten zijn. Ik stem terugzetten (met als bijsluiter dat het nieuwe design als "optie" zeker mag blijven) misschien dat ik er zelfs wel gebruik van wil blijven maken ;P
 
Reactiescore
56
Ik zou de optie zetten om te kunnen kiezen tussen de 3 kaartsoorten. Ik vond de vorige nieuwe kaart in het begin ook niet super, maar ben er nu zo gewend aan dat dit echt pijn doet aan men ogen. De oude nieuwe kaart (2de versie eig) was inderdaad de standaard & zag er gewoon moderner / smoother uit.

Ik weet niet wie bij innogames het een goed idee vond om ineens de oude soorten eruit te halen. Maar veel spelers zijn er niet echt blij om. Snap ook niet waarom inno blij is dat ze dit eindelijk kunnen doen hebben, want in mijn ogen is dit gewoon een downgrade tegenover de 2de vorige versies
 
Reactiescore
1.145
Ik ben er nu al aan gewend als je de klassieke kaart gebruikte is dit echt maar een kleine verandering.
Denk dat meeste binnen 2 weken wel gewend zijn aan deze kaart.
Denk maar aan mensen die die nieuwe (middelste nu dus) kaart gebruiken die vinden dat ook prima terwijl meeste klassieke kaart gebruikers daar ook van moeten kotsen.
Dus het zal gewoon een kwestie van gewenning zijn.
 
Reactiescore
300
Ik ben er nu al aan gewend als je de klassieke kaart gebruikte is dit echt maar een kleine verandering.
Denk dat meeste binnen 2 weken wel gewend zijn aan deze kaart.
Denk maar aan mensen die die nieuwe (middelste nu dus) kaart gebruiken die vinden dat ook prima terwijl meeste klassieke kaart gebruikers daar ook van moeten kotsen.
Dus het zal gewoon een kwestie van gewenning zijn.
Gebruik al jaren de klassieke kaart, maar vind het een enorm verschil.

Het lijkt inderdaad op elkaar, dat is het niet, het is de kleurstelling en dichtheid. moeilijk uit te leggen maar mijn tedere gamers ogen vinden het chaotisch, terwijl de vorige klassieke variant gewoon rustig was. Less is more.

Wellicht heb je gelijk, grote kans dat ik er gewoon aan ga wennen door de tijd heen, maar voor nu, vind ik het vervelend aan de ogen.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Voor de mensen die de nieuwe kaart niet leuk vinden is er een script gemaakt om zelf te kiezen welke kaart je wilt gebruiken. Deze staat nu in keuring zodra deze goedgekeurd wordt zal hij publiek te verkrijgen zijn. Het script is van @dvdbrander en zal misschien op het forum komen(ligt aan hem als hij dat wil) maar hij komt zeer zeker op twscripts.nl onder de naam: Custom map icons. Hiervoor is al toestemming gegeven en het is dus af wachten tot hij gekeurd wordt. Het script heeft zo wel de klassieke als normale versie en ook nu de nieuwste van de update.

Ik hoop dat deze oplossing voor velen als geroepen komt. Dus wil je hem hebben ga dan vooral even zeuren bij duckje om hem snel te keuren :p En mocht je het een geweldig script vinden, of er een goed idee voor hebben dan mag je natuurlijk altijd @dvdbrander een bedankje of feedback sturen.
 
Reactiescore
56
Voor de mensen die de nieuwe kaart niet leuk vinden is er een script gemaakt om zelf te kiezen welke kaart je wilt gebruiken. Deze staat nu in keuring zodra deze goedgekeurd wordt zal hij publiek te verkrijgen zijn. Het script is van @dvdbrander en zal misschien op het forum komen(ligt aan hem als hij dat wil) maar hij komt zeer zeker op twscripts.nl onder de naam: Custom map icons. Hiervoor is al toestemming gegeven en het is dus af wachten tot hij gekeurd wordt. Het script heeft zo wel de klassieke als normale versie en ook nu de nieuwste van de update.

Ik hoop dat deze oplossing voor velen als geroepen komt. Dus wil je hem hebben ga dan vooral even zeuren bij duckje om hem snel te keuren :p En mocht je het een geweldig script vinden, of er een goed idee voor hebben dan mag je natuurlijk altijd @dvdbrander een bedankje of feedback sturen.

Ik vind dit een leuke oplossing, maar het kan toch niet zijn dat er voor een flop update een script moet komen om dit op te lossen ? inno moet dit gewoon ingame voorzien. Toch al chill dat het er is
 

Deleted User - 24028

Guest
De kaart valt op zich mee, ik vind ze alleen te zwaar over komen. Alle zichtbare gebouwen staan nogal dicht op elkaar en zijn donker en dik ingekleurd ipv met fijne lijnen. Bij de oude kaart was het net goed omdat je een duidelijk verschil zag tussen een klein dorpje en een volledig uitgebouwd dorp. Nu ziet een BB dorpje van <1k punten er uit als een dorp van 12k punten (bij wijze van spreken uiteraard)...

Verder deel ik wel de mening van anderen, het is niet logisch dat de opties om andere kaarten te kiezen weg gehaald is. Het betreft slechts afbeeldingen die verder geen invloed hebben, het vereist dus niet meer onderhoud of wat dan ook om ook de oude kaarten als optie aan te bieden.
 
Reactiescore
215
Kan iemand mij aan dat script helpen ik heb geen Discord.
Ik haat die nieuwe layout en het feit dat jezelf maar weer opzoek moet om het weer normaal te krijgen.

Voelt als je auto naar de garage te brengen en wanneer je hem ophaalt is het een ander model.En je eigen auto daar moet jezelf maar naar zoeken.
Hij rijd toch je went er vanzelf wel aan. Je oude auto, ja die kunnen we je niet meer geven. Ga maar op marktplaats kijken misschien hebben ze daar dezelfde.



Tribal Wars - Supportteam2020-05-13 10:32:36
NieuwBeste Shakedown8,

Zoals al eerder gezegd, is dat niet mogelijk. Er schijnt wel een script te zijn voor de oude kaart. Je zou daar eens naar kunnen vragen in de scriptgroep van TribalWars op discord.

Met vriendelijke groeten,

Famdecibel
Support TribalWars.nl
 

Deleted User - 487938569

Guest
Ga naar twscripts.nl en dan zoek je in de lijst die je ziet naar custom map icoon. Download hem en je je kunt aan de zijkant (onder kleine kaart) de instellingen veranderen van het script.
 
Bovenaan