Instellingen Classic 20!

Deleted User - 487694086

Guest
Misschien onze dominantie onder de 35% brengen tot ie reageert? :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Opsplitsen in 2 gelijke stammen om later weer samen te voegen als ze geforceerde sluiting gaan doen van cl19
 
Reactiescore
2.490
Boerlimiet is een optie maar ik ben er zelf niet zon fan van ;) laten we het gewoon doen maar een redelijk hoge limiet dan...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Boerlimiet is een optie maar ik ben er zelf niet zon fan van ;) laten we het gewoon doen maar een redelijk hoge limiet dan...
Nouja, de community wil het wel en os buiten de stam staat aan, wat de meesten ook niet willen. Is wel netjes dus dat jullie in ieder geval een boerlimiet doen, ook al is het iets meer dan 60k.
 
Reactiescore
259
Boerlimiet is een optie maar ik ben er zelf niet zon fan van ;) laten we het gewoon doen maar een redelijk hoge limiet dan...
Waarom ben je er zelf geen fan van dan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Duckje heeft al werelden niet gespeeld, vroeger waren de stacks niet zo torenhoog als hedendaags..
 

DeletedUser77704

Guest
Stacks hoger dan 90/100k gaan gewoon nergens meer over, maar is wel de standaard geworden op werelden zonder boerderijlimiet.
 
Reactiescore
510
Dat is ook hoog zat
 
Reactiescore
978

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nee hoor. Toen ik w2 & w6 speelde vielen die stacks al bij al nog mee midgame. Endgame natuurlijk torenhoog.
 

DeletedUser61134

Guest
Met 2003 snelheid dorpsbouw bedoel je dus een 17 uur adels ofzo?
Dus met snelheid 2 adelshoeve naar niveau 1 kost 8,5 uur?
Muur 1 is dan like 25 minuten?

Wat zullen muurboosters balen.
muur naar 1 kost dan langer dan 0-20 op hun normale werelden ^^
 
Reactiescore
510
Als dat eindtopic nou ff komt dat we hebben gewonnen, is die andere Classic er sneller :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Kan je lang wachten denk ik. W62 awards zijn al uitgedeeld, maar nog geen afsluitpost daarvan.
 
Reactiescore
2.039
Met 2003 snelheid dorpsbouw bedoel je dus een 17 uur adels ofzo?
Dus met snelheid 2 adelshoeve naar niveau 1 kost 8,5 uur?
Muur 1 is dan like 25 minuten?

Wat zullen muurboosters balen.
muur naar 1 kost dan langer dan 0-20 op hun normale werelden ^^

Het is een klessik, pp functies staan sws al uit. ;)
 
Bovenaan