Instellingen Classic 20!

DeletedUser77704

Guest
Het lukte jullie deze classic al niet om iets klaar te spelen, laat staan als je solo was geweest.

Je runde bij de eerste aanvallen naar je account. Dit terwijl dat jullie met 4? Waren. Kan je je voorstellen dat je dat solo moet deffen? Ik namelijk niet.

Verder vind ik het best goede instellingen. Vind alleen de TS van de edels beetje jammer maar het is dan wel een echte klassieker, die 20-35.

Grappig dit als ik er zelf niet eens was actief op deze wereld XD

Dus kom maar op solo 1 tegen 1 ;) Kan ik me amuseren
 

DeletedUser80825

Guest
Grappig dit als ik er zelf niet eens was actief op deze wereld XD

Dus kom maar op solo 1 tegen 1 ;) Kan ik me amuseren
Blijkt maar.... Eens een grote bek altijd een grote bek. Niet voor niets is jouw naam nogsteeds JustinStabs.
 

DeletedUser77704

Guest
Blijkt maar.... Eens een grote bek altijd een grote bek. Niet voor niets is jouw naam nogsteeds JustinStabs.

Dat jij nieuw accountje op AF nodig hebt om weer te mogen posten zegt best wel genoeg :)

Mijn geuzenaampje mag je best gebruiken hoor beste Albert, enkel blijk je dus niet zo goed te zijn in feiten vermelden zoals algemeen bekend.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Sorry maar als iemand van Wife (behalve Lukas) nog stoer probeert te doen hier is dat wel extreem lachwekkend
 

DeletedUser80825

Guest
Dat jij nieuw accountje op AF nodig hebt om weer te mogen posten zegt best wel genoeg :)

Mijn geuzenaampje mag je best gebruiken hoor beste Albert, enkel blijk je dus niet zo goed te zijn in feiten vermelden zoals algemeen bekend.
Hoezo zou ik een nieuw AF account nodig hebben? Wie denk jij dan dat ik ben? Dat je je daden weer probeert goed te praten is simpelweg lachwekkend. Bijna net zo lachwekkend als mijn opvolger Luuk Ikink.
 

DeletedUser77704

Guest
Sorry maar als iemand van Wife (behalve Lukas) nog stoer probeert te doen hier is dat wel extreem lachwekkend

Niks stoer doen, heb niet eens actief gespeeld op deze classic zoals bij start al was aangekondigd. Als ik 20x gelogd heb is het veel XD Maar als mensen hier verwijten aan het maken zijn richting mij mag ik toch wel reageren :) Heb liefste solo werelden, vind ik leuker als allemaal team werelden. Dus leuk als dat weer eens mogelijk was, maar kenbaar mag je geen mening hebben anders word er lekker gezeken.

Een casual speler die stoer doet, het moet niet gekker worden.

Heb nog nooit een casual gespeeld?
 
Reactiescore
2.039
Haha wat een sicke wereld btw, geen boerlimiet met ongelimiteerde afstand en goedkoop herbouwen, dus dit wordt stacks ftw? Mag hopen dat ondersteunen buiten de stam uit staat dan kan dit nog mooie tactische situaties vormen.

Daarnaast een Haul wereld zonder bb's waarin je dus nog meer van je omgeving afhankelijk bent (inactieven) ..
Langere bouwtijden waardoor de optie grotere boer/Clear of 2e dorp interessanter wordt.

En mocht dat nog niet genoeg zijn geen FA, terug naar bookmark farming dus (mag dat nog?) en geen AM waardoor Sangu package weer afgestoft moet worden. Dit wordt nog verdomde interessant.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Haha wat een sicke wereld btw, geen boerlimiet met ongelimiteerde afstand en goedkoop herbouwen, dus dit wordt stacks ftw? Mag hopen dat ondersteunen buiten de stam uit staat dan kan dit nog mooie tactische situaties vormen.

Daarnaast een Haul wereld zonder bb's waarin je dus nog meer van je omgeving afhankelijk bent (inactieven) ..
Langere bouwtijden waardoor de optie grotere boer/Clear of 2e dorp interessanter wordt.

En mocht dat nog niet genoeg zijn geen FA, terug naar bookmark farming dus (mag dat nog?) en geen AM waardoor Sangu package weer afgestoft moet worden. Dit wordt nog verdomde interessant.
Os buiten de stam staat aan. Ze zeiden w1 instellingen, niet per se goed. :p
Maar merendeel is vrij interessant ja, alleen vind goedkope edels en geen boerlimiet toch wel echt echt heel jammer
 
Reactiescore
2.039
Os buiten de stam staat aan. Ze zeiden w1 instellingen, niet per se goed. :p
Maar merendeel is vrij interessant ja, alleen vind goedkope edels en geen boerlimiet toch wel echt echt heel jammer

Oeh dat is vrij matig. Maar goedkoop herbouwen en geen boerlimiet is wel interessant als aanvaller aangezien os lokken dan een ding wordt, enkel in combinatie met os buiten de stam suckt het echt razend hard aangezien het bij een 1 stam vs de rest situatie dan gewoon stacken wordt. Is hier niets meer mee te doen @Duckje ? Het is immers tribal wars hè, niet BG wars. ;)
 
Reactiescore
259
Oeh dat is vrij matig. Maar goedkoop herbouwen en geen boerlimiet is wel interessant als aanvaller aangezien os lokken dan een ding wordt, enkel in combinatie met os buiten de stam suckt het echt razend hard aangezien het bij een 1 stam vs de rest situatie dan gewoon stacken wordt. Is hier niets meer mee te doen @Duckje ? Het is immers tribal wars hè, niet BG wars. ;)

Eeya, nog een oude bekende:D
 
Reactiescore
510
Bovenaan