Recente inhoud door vvhaaren

  1. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Ik ga morgen het forum wat meer in de gaten houden, maar met nog 10 min te gaan hou ik het dan met de rest Ctr alt delete rood
  2. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Wat ik verder heb gelezen, is dat dr gwn vooral veel shit naar mensen wordt gegooid, maar mede door de verhulling van gister weten we gewoon bar weinig. T voelt bijna als stemmen met een muntje op gooien.
  3. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    waarom slecht als ik vragen mag? Is al de 2de dag dat je op mij stemt met zonder een enkel argument
  4. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Sultan is zichzelf aan het verdedigen met wel heeel veel if-scenarios. Ziet er een beetje uit als een wanhoopspoging omdat ie zichzelf opeens met een rode naam ziet... Sultan Serhat rood
  5. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Waar haal je dat vandaan?
  6. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Heb teruggelezen en zo te zien nog niet veel gemist. Evenveel bullshit op dag 1 als altijd
  7. vvhaaren

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Excuus voor niet BM stemmen gister, tis weer even geleden dat ik gespeeld heb
  8. vvhaaren

    [Inschrijftopic] WVW 353

    1.Rinske 2.Dash 3.Bappos 4.Spieder 5.Candiu 6.jan1996 7.rob 8.MOH 9 Xena 10 Jokersbrain 11 Smieco 12. Sultan Serhat 13. Kapoentje 14. Combimbo 15. Nonkel 16. Ctrl Alt Delete 17. Time 18. BloodWolf 19. Anthraxxol 20. Wbjimo 21. vvhaaren 22. chmegers
  9. vvhaaren

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Sorry dat ik vandaag niet actief geweest ben. Had mn diplomauitreiking. Ik heb geen tijd om alles terug te lezen dus voor nu Lyonn.
  10. vvhaaren

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Voor zover ik weet was er niks anders dan dat de wolven snel verdacht werden. Nadat ik dood was, en de wolvenchat uit was gegooid, 'op verzoek' (Het kan zijn dat dit altijd gebeurd bij dode wolven, dat weet ik niet), werd ik opeens als valsspeler beschuldigd.
  11. vvhaaren

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Nee ik heb het nu gewoon over dat je me blijft vals beschuldigen zonder enig reden of bewijs anders dan: 'Ik ben als wolfje snel gevonden net als de anderen, dus iemand moet gelekt hebben. Kijk hem, ik ken hem niet maar ik hij moet het wel geweest zijn.
  12. vvhaaren

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Dank je. Aan wie zou ik het trouwens gelekt moeten hebben? Ik ken helemaal niemand op dit forum op capricorno na.
  13. vvhaaren

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Is dat serieus het enige wat je kan zeggen over vorig potje?
  14. vvhaaren

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    niet eens een klein beetje....
  15. vvhaaren

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Die 90% slaat echt nergens op. Aan wie zou ik het gelekt moeten hebben? En waarom wordt er dus gewoon iemand ergens vaak op vertrouwd?
Bovenaan