[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
5
Als iemand mij de volledige situatie eens omschrijft dan zal ik mijn oordeel erover vellen. In mijn TW tijd heel vaak spionage en wantrouwige situaties meegemaakt.
Voor zover ik weet was er niks anders dan dat de wolven snel verdacht werden. Nadat ik dood was, en de wolvenchat uit was gegooid, 'op verzoek' (Het kan zijn dat dit altijd gebeurd bij dode wolven, dat weet ik niet), werd ik opeens als valsspeler beschuldigd.
 
Reactiescore
3.586
Wolven worden wel vaker soms kicked uit de wolvenchat. Denk dat de wolven paranoia waren omdat Fam een keer goed zat. Ze gaf haar argumentatie ook voor haar keuzes wat gewoon wel steek hield.
 
Reactiescore
534
Dat er gelekt is is voor mij wel duidelijk. Dat was aan verschillende dingen te merken.

Ik durf toe te geven dat ik misschien wat in een tunnel zat en ik begin meer te geloven dat je er inderdaad niks mee te maken hebt gehad @vvhaaren. Mocht dat zo zijn, mijn excuses voor de beschuldigingen.
 
Reactiescore
1.707
Idd telproblemen onder deelnemers komt veelvuldig voor maar toch denken ze het beter te weten
 
Reactiescore
2.196
Mijn manier van woffen vangen is gewoon goed, miss zelf eerst een wof vangen voordat je iemand bekritiseerd.

Mvg mvg
 
Reactiescore
3.586
Denk dat die eerder bedoelt waarom en hoe je van een wolf een vloerkleedje maakt, ben ook best nieuwsgierig nu.
 
Bovenaan