[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.014
Ik zet mijn stem op lyonn

Puur om te kijken wat er nu in die top 3 lynch gaat gebeuren.

Er zijn namelijk zoveel door elkaar lopende discussies gaande.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ik vind de redenering op Sule silmad niet zo sterk, dus daar ga ik niet op mee.

Mijn stem gaat op Meister.

Hij was aanwezig om klokslag 00.00, maar deed niet mee met het bosbietje.

Op mijn vraag waarom hij niet meedeed, stelt hij eerst dat hij het vergeten was, daarna verklaart hij zijn aanwezigheid om klokslag 00.00 doordat hij toevallig het forum aan het lezen was en ten slotte stelt hij dat hij wel wou meedoen en klaarzat, maar gewoon te laat was.

Spreekt zichzelf duidelijk tegen. Waarschijnlijk omdat hij moeilijk kan verantwoorden waarom hij niet met het bosbietje meedeed, terwijl hij duidelijk wel op het juiste moment aanwezig was én nadien snel had aangegeven dat hij in se wel het plan had om mee te doen.

Deze theorie van Westkip kan ik echter wel wat meer volgen. Zeker met de volgende post van meister in gedachten. Meister
Zoals jokerbrain zegt spreekt het ene het ander niet tegen, vind het beetje verdacht dat je mij perse wil pushen @Westkip maar iedereen kan eens missen. Zal nog eens stap voor stap uitleggen wat er gebeurd is: ik wou meedoen voor bosdebieltje voor een extra stem, had men AF open staan en was ondertussen aan het leren/TW/ AF aan het lezen. Ik zie plots dat het 12u is en ga snel naar dit topic, ondertussen zie ik dat er al 3 man mij te snel af was. Ik zach er humor in dat @Westkip zo zelfverzekerd was en zei dat het al binnen was. Dus reageerde ik daar op.

Mijn stem gaat naar Sule silmad omdat ik de redenering wel kan volgen hier

Westkip lijkt er erg sterk in te zitten, die krijgt ook mijn bm stem.

Timeforplanb --> Westkip
 
Reactiescore
976
Zoals jokerbrain zegt spreekt het ene het ander niet tegen, vind het beetje verdacht dat je mij perse wil pushen @Westkip maar iedereen kan eens missen. Zal nog eens stap voor stap uitleggen wat er gebeurd is: ik wou meedoen voor bosdebieltje voor een extra stem, had men AF open staan en was ondertussen aan het leren/TW/ AF aan het lezen. Ik zie plots dat het 12u is en ga snel naar dit topic, ondertussen zie ik dat er al 3 man mij te snel af was. Ik zach er humor in dat @Westkip zo zelfverzekerd was en zei dat het al binnen was. Dus reageerde ik daar op.

Mijn stem gaat naar Sule silmad omdat ik de redenering wel kan volgen hier

Ik kan niet geloven dat je zogezegd net te laat kwam om met het bosbietje mee te doen, maar wel meteen om 00.00 zat te gniffelen dat ik te laat kwam. Je was volgens mij gewoon duidelijk aan het kijken wie voor het bosbietje ging.
 
Reactiescore
3.586
Dit zijn toch geen verschillende uitleggen?
Het is een verhaal dat aansluit op elkaar zoals je zelf beredeneerd hebt

Om eerlijk te zijn ik heb atm geen flauw idee meer. Vind geen enkel argument op iemand echt goed. Het kan zijn dat wat je zegt klopt maar de kans is eigenlijk klein dat je toevallig net om 00 uur een post plaatste maar niet enkele sec daarvoor meedeed voor het Bietje. Dat is idd vrij toevallig zal ik maar zeggen. Dus voor nu ga ik het daarbij houden.
 
Reactiescore
5
Nee ik heb het nu gewoon over dat je me blijft vals beschuldigen zonder enig reden of bewijs anders dan: 'Ik ben als wolfje snel gevonden net als de anderen, dus iemand moet gelekt hebben. Kijk hem, ik ken hem niet maar ik hij moet het wel geweest zijn.
 
Reactiescore
534
Time -> Lyon
AB -> Sule Silmad
Fam -> AB
Glenn -> Jokersbrain
Sule Silmad -> AB
Jokersbrain -> AB
Antrax -> Cnegers
Dash -> Lyon
RipRobin -> Time
Laila -> Lyon
Vvhaaren -> Sule Silmad
Weskip -> Meister
Jokersbrain -> Meister
Calamus -> Sule Silmad
Rukurt -> Sule Silmad
Matterloti -> Meister
Candiu -> Lyon
Self-made -> Meister

Sule Silmad - 4
Meister - 4
Lyon - 4
AB - 2
Time - 1
Jokersbrain - 1
Cnegers - 1

Een nek-aan-nek race
 
Reactiescore
723
Sorry Sule silmad

Ik zou het sneu vinden dat Meister eruit gaat. Ik heb hem aangezet om hier te komen spelen. Verder kan ik Meister bevestigen dat hij tussen TW en studeren switcht omdat ik hem al iets langer ken
 
Reactiescore
1.537
Sule acht ik eerder goedje dan slechtje, vind ‘m van het weinige dat ik tot nu toe heb kunnen lezen anders spelen dan potje waarin ie wolf was. Theorie van Meister als slechtje zie ik meer in zitten Meister . Op dit moment weet ik ‘t gewoon nog even niet zi goed heb weinig kunnen volgen...
 
Reactiescore
534
Nee ik heb het nu gewoon over dat je me blijft vals beschuldigen zonder enig reden of bewijs anders dan: 'Ik ben als wolfje snel gevonden net als de anderen, dus iemand moet gelekt hebben. Kijk hem, ik ken hem niet maar ik hij moet het wel geweest zijn.

Praat hier aub verder over in discussie topic. Want dit heeft allemaal niks met dit topic te maken. Ik gaf een simpele beredenering dat je goedje kon zijn en je weet dit samen met nog een aantal zó om te toveren in dat ik een wolf ben.

AB Meister
 
Reactiescore
1.804
Pif poef paf, de kop is eraf!

En deadline is voorbij. Verhaaltjes volgen maar zal niet meteen zijn ik ben immers nog aan het drinken.
 
Reactiescore
534
Word rood niet dik gedrukt meegeteld als stem? Zo ja staan ik en meister beide aan kop. Dan zou het er vanaf hangen wat de BM gedaan heeft of gaat doen, of hoe zit dat?
 
Reactiescore
3.586
Word rood niet dik gedrukt meegeteld als stem? Zo ja staan ik en meister beide aan kop. Dan zou het er vanaf hangen wat de BM gedaan heeft of gaat doen, of hoe zit dat?

Je hebt toch zelf een post hierboven gemaakt met de stemmingen? Daarin stond het 4 - 4. Daarna kwam er 1 bij voor Sule en 2 voor Meister. Dus Meister gewoon lynch? Niet dikgedrukte stemmen tellen ze nog wel mee ook.
 
Reactiescore
534
Je hebt toch zelf een post hierboven gemaakt met de stemmingen? Daarin stond het 4 - 4. Daarna kwam er 1 bij voor Sule en 2 voor Meister. Dus Meister gewoon lynch? Niet dikgedrukte stemmen tellen ze nog wel mee ook.

Daarin had ik 1 stem op mij niet meegerekend omdat deze niet dikgedrukt was. Dus in dat geval zou het 6-6 zijn.
 
Reactiescore
999
Ik denk ook dat het Meister wordt als ik correct geteld heb. Zou mooi zijn dat mijn meeloop stemmetje er direct een wolf uit knikkert.

Heeft rukurt gestemd trouwens? Want hij is denk ik de nieuwe BM maar heb nergens zijn stem zien passeren.
 
Reactiescore
3.586
Westkip of Materlotti worden BM geloof ik. Beide gingen op Meister. Of mss die ene nieuwe Ruktur nog, dan valt het nog af te wachten.
 
Reactiescore
534
Ik denk ook dat het Meister wordt als ik correct geteld heb. Zou mooi zijn dat mijn meeloop stemmetje er direct een wolf uit knikkert.

Heeft rukurt gestemd trouwens? Want hij is denk ik de nieuwe BM maar heb nergens zijn stem zien passeren.

Ja rukurt stemde op mij. Bij 6-6 zou ik er dus uit liggen.
 
Bovenaan