[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
35
EDITH:
@Rob. Iedereen roept meestal gelijk een naam voor een BM terwijl die persoon niet echt uitgelegd heeft wat hij/zij te betekenen heeft als die een BM is.
Dat bedoel de ik meer als bewijs

@ItsDash, mij lijkt je meer terug getrokken, daarmee bedoel ik met de oude spel. Je was erg Actiever leekt het mij.

@simeco Wordt je opgedragen door je mede wolfjes dat je Dash als een Target plaats en dat je dan gelijk hem een wolf noemt of hebt jij een bewijs dat jij hem een wolf noemt?
Mijn reden voor de stem BM is dat hij/zij echter uitleg gaf waar ik een gevoel bij had dat ik het vertrouwde dat die zijn best zou doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
EDITH:
@Rob. Iedereen roept meestal gelijk een naam voor een BM terwijl die persoon niet echt uitgelegd heeft wat hij/zij te betekenen heeft als die een BM is.
Dat bedoel de ik meer als bewijs

@ItsDash, mij lijkt je meer terug getrokken, daarmee bedoel ik met de oude spel. Je was erg Actiever leekt het mij.

@simeco Wordt je opgedragen door je mede wolfjes dat je Dash als een Target plaats en dat je dan gelijk hem een wolf noemt of hebt jij een bewijs dat jij hem een wolf noemt?
Mijn reden voor de stem BM is dat hij/zij echter uitleg gaf waar ik een gevoel bij had dat ik het vertrouwde dat die zijn best zou doen.
Mijn bewijs voor dash zijn wolfheid staat verspreid in dit topieks ik dacht dat je ging bijlezen?
 
Reactiescore
1.279
@ItsDash, mij lijkt je meer terug getrokken, daarmee bedoel ik met de oude spel. Je was erg Actiever leekt het mij.
Tis dag 1 dan is het nog wat aftasten. Enige wat me opvalt is simeco en speeder plus combino (het meeloopkoppel). Verder zijn jokersbreen en time erg afwezig tot nu.

Maar tis allemaal nog erg magertjes.
 
Reactiescore
3.586
Tis dag 1 dan is het nog wat aftasten. Enige wat me opvalt is simeco en speeder plus combino (het meeloopkoppel). Verder zijn jokersbreen en time erg afwezig tot nu.

Maar tis allemaal nog erg magertjes.

Ik ben extreem druk vandaag. Begin morgen pas actief te spelen, lees wel alles bij in de tussentijd.

Enige wat atm opvalt is Simeco zijn gedrevenheid op Dash. Wellicht zeer enthousiast om eindelijk nog eens mee te spelen, als slechtje durft hij wel risico's nemen als deze.

Dus zal men lynch al zetten anders. Simeco rood.
 
Reactiescore
35
Mijn bewijs voor dash zijn wolfheid staat verspreid in dit topieks ik dacht dat je ging bijlezen?
Ik denk eerder dat jij gewoon @ItsDash een target probeert te maken met je eigen onzin verhaal. Denk eerder dat jij een wolf bent dan dat Dash het is.
Ik vroeg mij alleen af waarom Dash minder actief was en ik verdacht hem niet. (Alleen meer een gevoel van waar is hij).
Maar jij in tegendeel hebt je bewezen dat jij meer verdachter klinkt dan dat je zomaar iemand aanwijst, zonder bewijzen op te noemen.
Ik lees gewoon alles hier hoor en ik merk dat jij volgens mij niet weet wat je moet verzinnen om Dash eruit te lynchen door hem zomaar verdacht te maken.

Mijn stem gaat naar:

@simeco (Simeco = rood)
 
Reactiescore
1.804
Van jokersbreen verwacht ik natuurlijk slecht spel. Wel vind ik het opvallend dat sultan wacht op iemand anders vooraleer hij op mij durft stemmen. Opvallend!!
 
Reactiescore
1.804
Overigens laat ik me niet betichten van leugens dash zijn wolfheid werd weldegelijk benoemd in dit topieks en ik zal het bewijzen ook
 
Reactiescore
1.804
Dash rood, leest de instellingen

heel scherp

dash hangt
^ reden 1
Iedereen die mijn post niet geliked heeft is denk ik wolf, immers hebben zij er alle baat bij dat de rollen niet bekend raken

Well well well dash staat niet tussen de likes
^ reden 2
Goedkope counter dit :rolleyes2:
^ reden 3

Bovendien hebben ook blond en Combino aangegeven dash verdacht te vinden dus je maakt me niet wijs dat ik zomaar iets roep
 
Reactiescore
35
Ik hebt niet jouw post geliked, ben ik dan ook een wolf?
Wat een zwakzinnig argument, Je sleept iedereen aan 1 kant die niet aan jouw kant staat.
Blond en Combino, hebben die bewijzen dan?
Zo ja geef het duidelijk aan, wel uitgebreid dan.

Zo niet dan vind ik echter dat jij verdachter bent, ik like niet iemand om mezelf te bewijzen dat ik goedje bent, dan kan ik net zo goed zeggen dat jij een slechtje bent die op dit manier een goedje probeert te overkomen.
 
Reactiescore
1.736
^ reden 1



^ reden 2

^ reden 3

Bovendien hebben ook blond en Combino aangegeven dash verdacht te vinden dus je maakt me niet wijs dat ik zomaar iets roep
Dit zijn echt de meest slechtste argumenten die ik ooit gelezen heb. Dat blond achter jou staat spreekt ook niet in jouw voordeel.

Simeco rood
 
Bovenaan